Reply on: PTI #58480:
Je to rozhodne rozumnejší návrh, než hlúpe trate na letisko a THC, ktoré nič nevyriešia.
O projekte na Jedlíkovu , či Mikoviniho, ako sa predtým uvádzal je známy. Polovica trate - k vozovni už existuje.
Ja by som navrhoval v prvej etape plnohodnotnú dvojkolajku s úvraťovým zakončením na Jedlíkovej s možným pokračovaním a napojením na tr.KVP , Lechkého a smyčkou Kláštor.
Napojenie na tr.KVP úpravou komunikácie Jedlíkova a viadukt s traťou ústiacou do stredu tr.KVP - podobné riešenie ako perešský viadukt. Relativne krátky súbeh s trolejbusom na sídl.KVP by snáď nevadil. Po doplnení trolejbusovej trate cez Klimkovičovu a traťou cez Ipelskú k pošte , cez Moyzesovu s napojením pri Mlynskej bašte a na Štúrovu by tak KVP získalo dokonalé spojenie s mestom prakticky bez autobusov.
Električková trať z Jedlíkovej vedená po Moldavskej na N.O. by intervalovo doplnila po spoločenský pavilon linku 6 (náväznosť na ptrestup na linku 9)
A ešte k Vašemu staršiemu návrhu ohladne rekonštrukcie dopravného riešenia na n.oslob. Spomínal ste plnohodnotné dvojkolajné napojenie trate z Hlavnej na stanicu. Ako je to reálne ???
Peter55