Reakcia na: SHORTY #57700:
Tak to bolo a tak to bohužiaľ,ako čítam pokračuje.Časy prvotného nadšenia,keď som do opravy nákladnej 1 občas vrazil aj vlastné prachy sú preč a je to logické.Stačilo,že prišli ľudia z Heinekenu,ukázali na vtedy už zvonku opravenú 10,že toto chceme na krčmu a bol cirkus.DP sa postavil,tak,že to je ich a oni si s tým urobia,čo chcú/vidina prachov za prenájom.../.Našťastie sa podarilo presvedčiť vedenie,že nie!Tak potom "obetovali" Cassoviu,což je pre nich vzácne HISTORICKÉ vozidlo.Jediné na čo to bolo dobré,že sa okamžite robil zápis na Pamiatkovom úrade.A na Hlavnej máme "šumnu eletričku",ne Pali?Na železnici už dávnejšie manažmenty pochopili,že reprezentácia firmy je aj história a nostalgia,zásadný zlom nastal v 97 pred 150.tkou,ale Kubáčkovcom tiež trvalo cca 20 rokov,kým to prelomili.Takže ešte máte desať... ?
Tatranka
Okná v T1 boli v Ostrave robené štýlom "samodomo",to neboli rámy z T2.Pôvodné rámy proste zhnili,tak sa urobili podľa nich nové.
Oprava do Ostravského stavu bola a je chápaná,ako prechodný kompromis/veľmi tvrdý/.Ja som rozhodne za to,že si naša jediná T1 zaslúži dôkladnú renováciu do košického stavu,ale k tomu viď moje príspevky nižšie.
T2 212:Svetlá sa podarilo zohnať tesne po laku skrine,smerovky problém vymeniť nebol,koncové už viacmenej áno.My sme chceli,ale dielňa nás odbila,že oni už nič prerábať nebudú a tak to ostalo tak.
Pokiaľ viem,tak dnes nové vedenie DP bráni chlapcom z HSMD robiť na električkách čokoľvek.Je to pravda???