Pozri sa, v prípade busov sa tiež rozlišujú rôzne označenia podaní (Karosa B932 a B932E) alebo sérií (Karosa B732.20, B732.40, B732.1652, B732.1654...), aj to považuješ za choré? ?
Ja proti tomuto názoru nie som, naopak, označenie T3CS sám používam. Čo sa týka Maru, všimni si v jeho knihe, že prvých 20 strán píše iba o domácej výrobe (prototyp, predsunutý voz, I. a II. séria ) a iba ako o T3 (resp. T3/I a T3/II). Až na ďalších stranách, kde sa objavujú T3 v podaní D, SU a YU sa objavuje aj podanie CS. A predpokladám, že Mara to tak urobil zámerne, pretože viacerí spolupracovníci ho od tohto odhovárali.
Kiez by si mal s CP nocakov pravdu. Mozno to bude naozaj tak, ako vravis...CP su napisane vacsinou klasickym pisacim strojom (tam to bolo natesno), ale videl sam CP nocakov pisane cez PC.A tam , ked sa to potlaci, bude miesta dost.
Inac, som znechuteny.Za 1 den popisane 3 strany, no nic ine, len hadky, ci T3CS, T3SUCS ci T3...atd. Nuda...
Aspon ze Esicko tu dal nieco zaujimave. Podla toho usudzujem,ze nie je jednoduche vysledovat presnu trasu vozna, dokonca ani urcit jeho presny prichod do koncovej stanice.
BMko, neuveris, ale "zakaznik" si moze pohyb svojej zasielky sledovat na Internete, co aj mna, na nasom prudko sa rozvijajucom Slovensku, dost prekvapkalo, ako hovoria klasici.
Ano, znamena to presne to, co si napisal, ze zasielka nepojde cez Bratislavu ale cez Jablonicu, Trnavu, Sered, Galantu, Palarikovo, Surany, Levice, Zvolen, Plesivec do Hanisky. Kedze tie udaje co uvadzas su napadne podobne udajom z nasho systemu IRIS-N, malo by sa okrem on-line casov a stanic objavit aj cislo nakladneho vlaku, v ktorom zasielka bude prepravovana. Aj na zaklade toho cisla Ti to potom mozem potvrdit. Ak by mali v Kutoch dostatok podobnej zataze (Haniska pri Kosiciach), moze ten vlak ist relativne rychlo bez prepracovania, ak nie, predpoklad vacsieho zdrzania moze byt v zst. Zvolen nakladna stanica. Re #5717 LUK: Ale, zas az taki "dobri" nie sme, vsade sa najdu ludia taki aj onaki. Momentalne su kvoli vyluke dost narocne zmeny a okorenene je to aj tym, ze robime v "dovolenkovom turnuse", takze som mal v nedelu, pondelok denne, utorok nocnu, stvrtok dennu, piatok nocna, za 6 dni 59 hodin v praci.
Robo ja pracujem z clovekom, ktory sa snazi zachranit T3CSku v BA a spolupraca z R. Marom je tu na tak vysokej urovni, ze by si sa divil. Ja nechcem nikomu nic vycitat, ale Sarko tvrdi, ze CSka nejestvuju. Ked je su proti tomu nazoru vacsi specialisti ako je Sarko, tak neviem ale viac doverujem ich teoriam ako Sarkovy a pokial sa nemylim tak aj v Marovej knihe sa o CS kach pise, nemam ju vo svojej knihoteke ale mal som ju pozicanu a precital som ju celu.
Ten kód som odskúšal a nachádza sa tam toto: Dátum a čas / Udalosť / Stanica
2004-08-18 08:16 / Prijatie zasielky / Kuty
2004-08-18 08:20 / Vyradenie vozna z prevadzky / Kuty st.hr.
2004-08-19 11:38 / Zaradenie vozna do prevadzky / Kuty st.hr.
Zajtra ráno zásielka smeruje do Trnavy a odtiaľ do Galanty. Znamená to, že sa nepôjde cez Bratislavu ale priamo cez Jablonicu?
Vďaka za podporu. Históriu T3 ovládam dobre, ale napriek tomu sa v tomto smere za nejakého odborníka nepovažujem. Nezrovnalosti som však konzultoval na viacerých miestach. Označenie T3 je používané ako všeobecné, preto sa pri rozlišovaní klasických T3 od ostatných môže použiť aj T3CS.
Re #5710 Diggi: Teória? Však tie vozidlá reálne existujú a jednoznačné sú aj rozdiely. Ale ak už, radšej by som používal označovanie jednotlivých sérií (T3/I až T3/VI), no z hlavy si ich vie priradiť málokto.
Chudak LUK, nikto sa ho v Ke neujal a ja som na nho tiez nemal vela casu.Sarko, funguje ten 20 miestny kod, hmm?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK