Vďaka za podporu. Históriu T3 ovládam dobre, ale napriek tomu sa v tomto smere za nejakého odborníka nepovažujem. Nezrovnalosti som však konzultoval na viacerých miestach. Označenie T3 je používané ako všeobecné, preto sa pri rozlišovaní klasických T3 od ostatných môže použiť aj T3CS.
Re #5710 Diggi: Teória? Však tie vozidlá reálne existujú a jednoznačné sú aj rozdiely. Ale ak už, radšej by som používal označovanie jednotlivých sérií (T3/I až T3/VI), no z hlavy si ich vie priradiť málokto.
Tomas, v tomto istotne nemas pravdu, Sarko ovlada dokonale cely "rodokmen" T3-jek. Nema zmysel sa hadat, mozno mas nejake nedostatky, alebo Ti niekto nieco zle vysvetlil.
BMko: Techničáky T3 si nemohol vidieť, inak by si niečo také netvrdil. Ako si výrobu pre domáci trh DPB označil dodatočne, je jeho vec. To isté platí v prípade prvej série T3SUCS z roku 1982, ktorá sa v BA označuje ako T3SU.
Bratislavské T3CS sa vyrábali v roku 1975, zaradili sa do prevádzky v roku 1976, je ich 16, dostali ev.č. vyradených vozov T2 a boli oficiálne vedené ako vozne T2 so skriňou T3.
Re Dispecer: Nepripadas si ako *****? Mas tu najviac prispevkov, ale nepovedal si NIC k veci. Vsetkym lezies na nervy. Zamysli sa. Toto forum malo uroven, predtym ako si sa tu zjavil...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
Re #5710 Diggi: Teória? Však tie vozidlá reálne existujú a jednoznačné sú aj rozdiely. Ale ak už, radšej by som používal označovanie jednotlivých sérií (T3/I až T3/VI), no z hlavy si ich vie priradiť málokto.