Reakcia na: statistik #5521:
T6A5 #600 - 179135 (nie ...136), 601 - 179136 (nie ...137), 602 - 179137, 603 - 179138, 604 - 179139, 605 - 179140, 606 - 179167, 607 - 179164, 608 - 179166, 609 - 179165, 610 - 179169, 611 - 179170, 612 - 179175, 613 - 179172, 614 - 179173, 615 - 179174, 616 - 179171, 617 - 179176, 618 - 179180, 619 - 179177, 620 - 179182, 621 - 179179, 622 - 179184, 623 - 179183, 624 - 179178, 625 - 179181, 626 - 179185, 627 - 179186, 628 - 179168 (najprv v Szegede, potom v KE), 629 - 179187.
Upozornenie, aj KT8D5 #500 má výr. číslo 175239 a #501 výr. číslo 179238, nie naopak.

Sarko
Zoberme si dvoch vodičov, jeden ide v smere z Moldavy do Prešova, druhý z Moldavy do Michaloviec. Sú 4 možnosti:
1a) križovatka Červený rak - Nižné Kapustníky - Južné nábr. - Prešovská cesta - križovatka Tri brody = 9,5 km
1b) križovatka Červený rak - Moldavská cesta - Tr. SNP - Watsonova - Hlinkova - križovatka Tri brody = 7,6 km
2a) križovatka Červený rak - Nižné Kapustníky - Južné nábr. - križovatka Prešovská-Sečovská = 7,5 km
2b) križovatka Červený rak - Moldavská cesta - Nám. osloboditeľov - Palackého - križovatka Prešovská-Sečovská = 5,5 km
A teraz presvedči vodičov, aby využívali trasy 1a a 2a, keď si pokojne môžu ísť dvojkilometrovou "skratkou" a s požehnaním zelenej vlny. Do úvahy pritom neberiem zdržiavanie z dôvodu rekonštrukcie časti Južného nábr. a výstavby križovatky Sečovská-Prešovská. V oboch prípadoch si vodiči jednoznačne zvolia trasy 1b a 2b. A tak križovatky v týchto trasách sú aj naďalej preplnené a dialničný obchvat takmer zíva prázdnotou.