na to, že sa v doprave vyznáš, si trepol poriadnú hlúposť. 27 ťahať po americkej je hlúposť do neba volajúca. To že väčšia polka sídliska by nemala priamy spoj na železnicu aj nie je podstatné, že ?
Keď už tak veľmi chceš zredukovať, tak skôr dať 18 spodom... a 24 zhora.
Ale no. Na NO boli automaty v oboch smeroch a tiež je tam veľa zastávok - pred Slovanom, Dargovom a smer Palackého. Tam problém evidentne nebol aj s elektrinou. Neverím, že sa nedá zakúpiť ďalší (viac) a ten/tie umiestniť aj ku zastávkam na Tr. SNP.
Myslím si, že je to tak preto:
Zastávok pri Novej nemocnici je veľa a automatov málo (jeden), tak to dali na univerzálne miesto-ku vchodu do Nemocnice...
Po posilnení liniek 27 a 34 zmysel _celodennej_ L18 presmerovanej na Ťahanovce podľa nieje žiadny (ako špičkový smer má opodstatnenie). Aj tak si vzájomne konkuruje s L34, lebo na KVP ide inou trasou. Stačilo by podľa mňa presmerovať L27 po Amerikuš class a predĺžiť L34 až po Madridskú. L27 má aj tak len vyrovnávací charakter a tvorí doplnok ku L34.
Re #50657 TA: Sa rozdelí L34 na L34 a L36 a budú chodiť v rozpätí 2 minút za sebou a potom dlhú chvíľu nič. ?
Q: ...čiže teraz sa odstroja a následne pripravia na rozpaľovanie všetky vozy, ktoré boli uvedené v tabuľke zo 4. 5. 2009 v súbore "[vyzva_zoznam_elektriciek_bp.pdf]" uvedenom na podnikovej stránke? ?
(t.j. vozy 336, 338, 344, 348, 350, 351, 352, 358, 360, 366)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PTI