Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Takže pozerám, na 387 bola 8.8.2003 skončená VP.

Aktuálny prehľad prehliadok koľajovej dopravy:

SP - 604
VP - 394+395, 500, 620+621 (už majú bielo-zelený náter)
rVP - 337
GO - 512 (KT8D5.RN2)
K - 389 a 538 (23.7.2004 389 nabehla do 538)

16.7.2004 sa skončila SP na "bublinke" #626.
Reakcia na: Isidor #5061:

A čo keď prídu indiáni a budú chcieť kúpiť práve tie električky s peknými zrkadielkami ? ?
Reakcia na: 1018 #5054:
No áno, to máš pravdu, ale myslím, že boli po bežnej SP. Tu pôjde o to, ktorý voz bude mať najazdených koľko km a pokojne to môže byť aj "bahozový". Čo som sa dnes pýtal, tak sa vôbec nevie, ktoré budú ďalšie, pretože nepôjde o dni, či týždne, ale aj niekoľko mesiacov. Dovtedy už bude mať svoje odjazdené aj 349-ka.
KVKV: ad zrkadla - skor mam pocit, ze Bahoza je len "poznavacie znamenie" vozu po VP 😉
SOLARIS MANIAK: kabiny su uz klasicky otvorene, ako pri poslednych dvoch seriach. teda ak som dobre studoval foto 😉
Reakcia na: Sarko #5045:

To je čosi úžasné zase !!! V dpmk triedia vozy na prevádzkové a odstavené-resp .výhladovo vyradené PODLA ZRKADIELOK !!! To snáď nemá obdoby na celom svete.
Montáž bahozáckej hrazdy na zrkadlo trvá včetne vrtania strechy a inštalácie kabeláže u inteligentných dp 35min. ! Je to spočítané, je to norma podla ktorej sa účtuje !
Reakcia na: Vladimír #5044:

To je možné ,že je to ako tvrdíš s tou R6,R7.
Tú históriu niekedy dám do kopy až budem mať chuť, tiež potrebujem niečo upresniť, nemám a hlavne nenosím v hlave všetke tie dátumy.
Reakcia na: Dispecer #5055:
Pozri si, co pisal Sarko a odpoved Ti bude jasna.
Reakcia na: Sarko #5046:
Len Ta doplnim co sa tyka solo autobusov. Ako bolo uverejnene vo Vestniku, ver. sutaz na dodavku kratkeho autobusu v pocte 1 ks vyhrala firma Mostarko a ta Soplaris doda asi dost tazko. A ked by nakoniec nedoslo k nakupu autobusu cez Mostarko, tak vo VPMK maju svojsky pristup k zakonu o verejnom obstaravani.
Čo si myslíte, bude sa rozširovať sieť dopravy a nakupovať nové vozidlá?????? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Sarko #5045:


Tak 387 a 389 asi tazko, ved ich pred casom dali dokopy, su bahozove a po rozsirenej SP. Preco by stara bahozova 349 ostala a tieto 2 vozy mladsie nie? Podla mna padnu 391 a 393, oba su vozy problemove, odstavovane a bez SP, samostatne nepojazdne...
Bmko, ozvi sa. Ne ? ? ? ? ? . ? ?
? Včera som mal tú česť vidieť príchod nových Solarisov Urbino 15 a 12 / SU 15 -3X, SU12 2X /. Prišli približne o 14:30 hod. do areálu DPMK, a.s. na Hornádskej. Teraz si tam stoja ako ich predchodcovia pri stene a čakajú kedy dostanú ev.čísla, a kedy pôjdu na prepis.
Som zvedavý akú budú mať kabínu.
Reakcia na: Dispecer #5050:
A som #5050!!!!!!!! ? ? ? ? ? ? ? ☺ ☺ ☺ ? ? ☺ ? ? ? ? ?
Reakcia na: Sarko #5046:
,,a na" načo ? ?
Čaute, dnes si tak čítam júlový MOT'or a viete čo som zistil???Že, vraj je neutrál autobus rýchlejší ako osobný automobil. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Sarko: Každoročné vyhlasovanie, ktoré každý vie ako skončí 🙂 A keď už sme pri tom, ja si myslím, že bude nasledovať ďalšia rámcová zmluva na niekoľko rokov dopredu a nie jednotlivé súťaže každý rok.
Reakcia na: pitto32 #5041:
pokračovanie ~> obdobie 5 rokov (opravte ma, ak je to inak). Po jej vypršaní bude už len pokračovať každoročné vyhlasovanie súťaže.
Reakcia na: pitto32 #5041:
Čo sa týka električiek a trolejbusov, žiadna zmluva podpísaná nie je a ani tak skoro nebude. A to preto, že električiek je 3x toľko, než je súčasná potreba a kým mesto neprehodnotí električkovú dopravu na prioritnú a chrbticovú sieť, nákup nových električiek nebude treba minimálne do roku 2010.

Sieť trolejbusových liniek stagnuje a kým sa nezačne ďalší rozvoj, dovtedy ani tu nebudú potrebné nové trolejbusy do dožitia súčasných (vedúci TD tvrdí, že ich udrží v dobrom stave do 10 rokov), t.j. cca do roku 2013.

V prípade autobusov sa každoročne vyhlasovala súťaž o dodávku sólo autobusov, v poslednom období to boli Karosy B952, tento rok už našťastie SU12. Zmluva na súčasné SU15 bola uzavretá ako s výhradným dodávateľom pre SR a z nej aj vyplývajú určite výhody. Je uzavretá na tuším 50 autobusov Solaris a na
5: 349, zo súpravy 349+352, je "bahozová", takže zatiaľ bude jazdiť. V druhej várke sa má odstaviť ešte 8 vozidiel, predpokladám #351+350, 368+369, -377 (tieto ihneď po skončení CVR) a -352, -387, -389. Z "A"-čiek tak vzniknú opäť nové súpravy, asi 376+349 a 386+388. 349 bude tým pádom posledná, najstaršia a jediná T3 z roku 1982 a s usporiadaním sedadiel 2+1.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.