Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jt #48861:
Načo by bol na SAMOVRATNEJ prúdovej trolejovej výhybke LEDkový semafor?
Reakcia na: jt #48861:
Čo nieje dôvod načo? Veď keď tam bola prudova vyhybka tak bola vždy nastavena na jeden smer a odberom sa prestavila na smer druhy ale aby pre to dane vozidlo takže ten ukazovateľ by tam bo zbytočny.
Reakcia na: Peter55 #48859:
To nie je dôvod na to, aby sa nepoužil lepší, modernejší spôsob.
Reakcia na: Majo #48852:
Áno, 12 ton na nápravu. Už len RT6 mala 8,5 tony na nápravu. Budapeštianske Combino má tesne pod 10 ton. A musíš mať aj nejakú rezervu.
Reakcia na: jt #48857:
Trolejbusy na nič nečakali, ten ukazovateľ nebolo treba pretože donedavna tam bola prudova vyhybka.
Reakcia na: solac3903 #48856:
Kto to má pod kontrolou? Nepovedz, že ty ?
Reakcia na: redburger #48854:
Nie je to žiadna novinka. áno, ide o jasne svietiace diódy, rovnaké ukazovatele nájdeš aj na kruhovom objazde a už aj trolejbusy sa dočkali.
Reakcia na: Davidoshmhd #48845:
nestresúúúúúúúúúúúúúj všetko je pod kontrolou...
Reakcia na: redburger #48854:
Ano osadzuju to už par mesiacov. A je to LEDkove.
Reakcia na: marek.16 #48841:
Aj pod mostom VSS majú električky takú peknú novú... akoby diodkami to ukazuje šípku, je to celkom štýlové. neviem, či myslíš tú. Asdi to DPMK teraz začal tak osadzovávať...
Reakcia na: S499.1023 #48850:
ok ok, tak ČSN 28 1300.
Reakcia na: S499.1023 #48849:
Dobre, ale 12 ton na nápravu?
Reakcia na: Isidor #48846:
Samozrejme, že som myslel aj na cestujúcich. Hmotnosť plne obsadenej T3 je 27 400 kg. Keďže nápravy má štyri, hmotnosť na nápravu je 6 850 kg, teda niečo vyše polovice z toho, čo sa uvádza v tom článku.
Reakcia na: Isidor #48847:
Česká + ISO = oxymoron.
Reakcia na: Majo #48844:
Sú aj iné električky ? .
Reakcia na: Davidoshmhd #48845:
Klidek. Aj tak nikto nase T3 nekupi.
Reakcia na: Isidor #48846:
Takže česká ISO norma pripúšťa maximálne zaťaženie na nápravu 110 kN. U tej Škodovky to zrejme bude len-tak-tak na hrane, vzhľadom na nerovnomerné zaťaženie stredného a krajných podvozkov.
Reakcia na: Majo #48844:
A to električky jazdia len prázdne? 🙂
Napr. Škoda 14T má pri maximálnom obsadení hmotnosť vyše 60 ton, čo už sa (6 náprav) danému údaju približuje. IMHO to najskôr bude nejaká norma pre projektovanie tratí/vozidiel.
Niekomu asi v DPMK šiblo, chcú predať 336, historické vozidlo, alebo inak povedané sklad. O čo ide? Čo to má byť? No predávať historičák nóó, kto vie viac? ?
Reakcia na: eMareq #48837:
Celkom by ma zaujímalo, ako ten "špecialista na koľajové stavby spoločnosti REMING CONSULT, a. s." prišiel na to, že zvislé statické zaťaženie na nápravu je u mestských dráh približne 11 až 12 ton. Električka typu T3 má pohotovostnú hmotnosť 18 100 kg, T6A5 má 18 700 kg a nech počítam ako počítam, z toho mi zvislé statické zaťaženie na nápravu 11 až 12 ton nevychádza...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.