Čo nieje dôvod načo? Veď keď tam bola prudova vyhybka tak bola vždy nastavena na jeden smer a odberom sa prestavila na smer druhy ale aby pre to dane vozidlo takže ten ukazovateľ by tam bo zbytočny.
Aj pod mostom VSS majú električky takú peknú novú... akoby diodkami to ukazuje šípku, je to celkom štýlové. neviem, či myslíš tú. Asdi to DPMK teraz začal tak osadzovávať...
Samozrejme, že som myslel aj na cestujúcich. Hmotnosť plne obsadenej T3 je 27 400 kg. Keďže nápravy má štyri, hmotnosť na nápravu je 6 850 kg, teda niečo vyše polovice z toho, čo sa uvádza v tom článku.
Takže česká ISO norma pripúšťa maximálne zaťaženie na nápravu 110 kN. U tej Škodovky to zrejme bude len-tak-tak na hrane, vzhľadom na nerovnomerné zaťaženie stredného a krajných podvozkov.
A to električky jazdia len prázdne?
Napr. Škoda 14T má pri maximálnom obsadení hmotnosť vyše 60 ton, čo už sa (6 náprav) danému údaju približuje. IMHO to najskôr bude nejaká norma pre projektovanie tratí/vozidiel.
Niekomu asi v DPMK šiblo, chcú predať 336, historické vozidlo, alebo inak povedané sklad. O čo ide? Čo to má byť? No predávať historičák nóó, kto vie viac? ?
Celkom by ma zaujímalo, ako ten "špecialista na koľajové stavby spoločnosti REMING CONSULT, a. s." prišiel na to, že zvislé statické zaťaženie na nápravu je u mestských dráh približne 11 až 12 ton. Električka typu T3 má pohotovostnú hmotnosť 18 100 kg, T6A5 má 18 700 kg a nech počítam ako počítam, z toho mi zvislé statické zaťaženie na nápravu 11 až 12 ton nevychádza...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo