Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://carnero.cc/doprava/o-mhd-a-ceste-do-evropy/

Aj ked ne o slovensku ale daco sa tam najde povedome
Reakcia na: Yogi616 #48873:
* nechápavý
Reakcia na: jt #48872:
ty si nechápaví? Žiaden semafor pri odberovej výhybke nebol. Len teraz keď tam dali novú výhybku,tak tam dali aj svetelnú návesť a od včera tam už nieje s modrými ledkami,ale s bielymi. Nechápeš?
Reakcia na: Majo #48863:
Načo tam bol ten pred tým?
Reakcia na: S499.1023 #48869:
Áno, nakoľko nie som vlastníkom individuálneho gumokolu, skutočne nemám príležitosť toho po diaľnici najazdiť toľko čo Ty. Každopádne napriek tomu, že na slovenských diaľniciach nie je až taká frekvencia IGK ako v Tebou spomínanom Porúrí, sa určite nedá povedať, že by boli nevyužité alebo dokonca prázdne. Zástancom fickoidného rozšírenia som nikdy nebol...
Reakcia na: S499.1023 #48869:
Idú volby, treba preinvestovať štátne prachy v spriaznených firmách, kým sa dá ?
Reakcia na: Majo #48868:
Vidieť, že po diaľnici toho moc nenajazdíš. To, čo je maximálna dopravná špička na slovenskej D1, je bežné sedlo pracovného dňa na českej D1 a hlboká noc na takej nejakej A2 v Porúrí. Dva pruhy medzi BA a TT by ešte vydržali pekných pár rokov a zatiaľ sa mohlo pripraviť NORMÁLNE, nie Ficoidné rozšírenie. Z toho ešte bude megaprieser...
Reakcia na: Peter55 #48867:
Však som písal, že "súhlasím, treba mať rezervu, ak by raz prišlo niečo ťažšie", takže z toho vyplýva, že súhlasím aj s tým, že treba stavať podľa normy. A ten koridor, diaľnicu a pevný disk si si odkiaľ vycucal? Ale keď už si s tým začal, tak na koridore sa bude jazdiť od nového GVD 160 km/h a na diaľniciach má čo jazdiť, inak by neboli také preplnené a nebolo by ich treba rozširovať.
Reakcia na: Majo #48864:
Prečo by sa podľa teba nemali stavať koľajnice podľa normy? Podľa teba ani koridor netreba šak ajtak nema čo jazdiť a o dialnici môžeme povedať to iste, a načo si kupuješ veľky HDD ajtak tam nemaš čo dať, kup si 10gb ?
Reakcia na: eMareq #48865:
ja som bol spokojny ? ,ale cestujucim sa nepačilo že prichadzam na zastavku o 4min. skôr ? .
Reakcia na: Furčan #48843:
Dnes mám dostať údaje mailom. Skontrolujem a prípadne opravím, aby bola obojstranná spokojnosť. ?
Reakcia na: S499.1023 #48860:
Nie že by som bol neprajný, ale keď sa na to pozrieme objektívne, v KE budú minimálne najbližších 20 rokov aj tak jazdiť len rôzne podoby PCC. Ale dobre, súhlasím, treba mať rezervu, ak by raz prišlo niečo ťažšie.
Reakcia na: jt #48861:
Načo by bol na SAMOVRATNEJ prúdovej trolejovej výhybke LEDkový semafor?
Reakcia na: jt #48861:
Čo nieje dôvod načo? Veď keď tam bola prudova vyhybka tak bola vždy nastavena na jeden smer a odberom sa prestavila na smer druhy ale aby pre to dane vozidlo takže ten ukazovateľ by tam bo zbytočny.
Reakcia na: Peter55 #48859:
To nie je dôvod na to, aby sa nepoužil lepší, modernejší spôsob.
Reakcia na: Majo #48852:
Áno, 12 ton na nápravu. Už len RT6 mala 8,5 tony na nápravu. Budapeštianske Combino má tesne pod 10 ton. A musíš mať aj nejakú rezervu.
Reakcia na: jt #48857:
Trolejbusy na nič nečakali, ten ukazovateľ nebolo treba pretože donedavna tam bola prudova vyhybka.
Reakcia na: solac3903 #48856:
Kto to má pod kontrolou? Nepovedz, že ty ?
Reakcia na: redburger #48854:
Nie je to žiadna novinka. áno, ide o jasne svietiace diódy, rovnaké ukazovatele nájdeš aj na kruhovom objazde a už aj trolejbusy sa dočkali.
Reakcia na: Davidoshmhd #48845:
nestresúúúúúúúúúúúúúj všetko je pod kontrolou...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.