Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 5 #48205:
Napájač pre sever Barce by mohol robiť nejakú slučku Socha JPII - Gavlovičova - Barčianska - Alejová - VSSx - Južná tr. - Hraničná - Barčianska - Gavlovičova - Socha JPII. Tak by mohli prestúpiť aj na VSSx (ale nie bezkolízne) aj pri soche.
a už netreba ? už som tam našiel aj to ?
potreboval by som niečo zistiť...na stranke dpmk pišu že občania nad 70 rokov maju dopravu zdarma s nejakou osobitnou bčk...ako je to s občanmi nad 70 rokov ktori niesu z ke,nemaju tu vybavenu tu špecialnu bčk? musia si kupiť polovičny listok alebo ako?
Reakcia na: TA #48206:
z nizkopodlaznej 12-ky do roztrasenej elektricky? ? v košiciach ťaško
Reakcia na: Sarko #48201:
napájač na ED v Barci. Myslím, že by radšej zobrali takéto spojenie, ktoré by oveľa hustejšie ako súčasnú sedlovú 60-minútovku. Samozrejmosťou by mal byť výstup priamo na nástupnej zastávke ED.
Reakcia na: jt #48204:
Sever Barce som mal na mysli... bol by príliš odrezaný od MHD vzhľadom na počet obyvateľov, domnievam sa.
Reakcia na: 5 #48203:
Posilniť L16?
Reakcia na: Sarko #48201:
Šebastovce aj juh Barce by šlo vybaviť napájačom v trase Šebastovce - Osloboditeľov - Hečkova - Abovská - Gavlovičova - Socha JPII. Ale čo sever?
Reakcia na: eMareq #48196:
Ja som vždy predpokladal, že linka 4 bola linka kvôli VSS. Asi aj preto po zastavení výroby vo VSS došlo na istý čas aj k zrušeniu tejto linky.

Pravda je, že od Ryby na juh je vyťaženosť linky 4 pomerne nízka, preto ak by sa malo uvažovať o špičkovej linke, logicky mala prísť na rad L4. No tu je komusi tŕňom v oku linka 3 a zdôvodňuje sa to súbehom s L7. Akoby magistrátom žiadaná nová L4 (Barca - Amfiteáter) nebola na 90% súbežná linka. Ak majú po Južnej triede celodenne jazdiť iba dve linky, tak neviem akým rozumným argumentom sa dospelo k L4 a 7, obzvlášť, ak trojka obsluhuje aj 25-tisícové sídlisko. Od VSS na juh je iba priemyselná zóna, navyše tam jazdí autobusová L12 a občasná L24.
Reakcia na: Sarko #48199:
Sice neviem potom, co s obsluhou Sebastoviec... Asi to nie je dobry napad.
Reakcia na: Sarko #48199:
tu by sa ozvali šebastovce s ich priamou linkou ?
Reakcia na: Kari #48194:
Barca ma len nieco cez 3 tis. obyvatelov, tak by som to riesil podla podmienky urcenej v projekte noveho LV, ze standard dostupnosti v MC s poctom obyvatelov do 10 tis. sa posuva az na hranicu 1000 m a L12 zrusil v Barci bez nahrady (skratenie po Verejny cintorin). L4 by sa posilnila a za usetrene vozkm nechal L3 nosnou linkou.
Reakcia na: Sarko #48189:
" Na NO bola pri schvalovani vystavby Auparku sanca donutit developera+s prispenim mesta+lobovanim DPMK vyriesit hlavny prestupny uzol, na ktorom su dnes stanovistia rozhadzane az do 200 m vzdialenosti. Ale nic sa nezmeni, tak ako ani na dalsich prestupnych miestach. Bude sa nieco alebo aspon sa planuje nieco zmenit v tomto smere? "

--->>>mám dojem, že mesto o to nemá vôbec záujem a DPMK taktiež. Ako by ich inak mohol napadnúť návrh, že busy idúce smerom na západ pôjdu severnou časťou NO a smer východ pôjde južnou časťou NO ❓ Nemá to žiadne pozitívum, ba naopak to zbytočne komplikuje MHD na NO.
Reakcia na: Vladimír #48186:
Zachovanie priameho spojenia Južnej triedy a Komenského. ?
Predsa radšej pôjdem cez ŽST priamo, ako s hnusným prestupom. ?
Reakcia na: Kari #48194:
Veru tak, L4 bola vlastne prvá sólolinka a celkový zmysel tej linky bol kvôli existencii VSS/ZTŠ, resp. priemyselnej zóny.
Reakcia na: Vladimír #48186:
ono akákoľvek zmena LV čo sa KD týka nebude prínosom, to len niekto si chce dokázať že zmení električkové vedenie, ktoré sa toľké roky držalo nezmenené a nikomu ani nenapadlo meniť ho... taže tak asi ako Irisb často opakuje, jedná sa o plnenie detských snov... ? ?
Reakcia na: Sarko #48191:
iste, ale v tomto prípade otázka znie, aký dopyt je po preprave. Samotná Barca linku neuživí (rieši ju skôr L12) a okrem špičky je časť medzi Rybou a Barcou mŕtva. Čiže nepredpokladám najaké zatraktívnenie L4 skrátením intervalov.
A Trasa na Amfik je úplná hovädzina.

Re #48188 280: L4 jazdila v okrajových častiach dňa do Barce skoro prázdna už za minulého režimu, o tom viem zase niečo ja. V čase, kedy sa ľudia navedeli napchať do vozov pri podstatne kratších intervaloch.
Reakcia na: 280 #48188:
Spoje Tebou navrhovanej priebeznej L4 by potom ako predbiehali spoje liniek konciace a cakajuce na svoj odchod na ZST? Ako by si vysvetlil vodicom, ze musia byt aj pocas prestavky na konecnej nepretrzite v kabine a nechat ich sa otacat cez vratnu kolaj? A spoj L4 smer Barca so spojom L4 smer Havlickova by isli z toho isteho nastupistia?
Reakcia na: 280 #48188:
"naco vsakovake precislovanie? Proste povodnu trasu rozsirit o zachadzku na ZST + upravit intervaly. Ja do toho nevidim - kolko to znizi/zvysi vozokm, pocty vozov a pod. - islo len o NAVRH!"

Nuž ja som len navrhoval, mne je to jedno, či to bude v celej dĺžke L2 alebo L4 (len nech to nieje v jednom smere L4 a v druhom ako L2). O km nejde, tie predsa zostanú (i počet spojov).

Na funkci rostlináře to nebude mít vliv. ? ?
Reakcia na: Kari #48167:
Podla mna je nespravne brat do uvahy jedine OBSADITELNOST linky/smeru, pretoze obsaditelnost suvisi s atraktivnostou intervalov. Akonahle sa zacne na slabsie obsadenej linke so znizovanim intervalu, nedosiahne sa tym OPTIMALIZACIA vyuzivanie danej linky/smeru, ale presne naopak kontraproduktivna NEATRAKTIVITA linky/smeru, co znamena len dalsi odliv zakaznikov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.