Aha, tak je to presne opacne, ako som si myslel...
Zredukovanie L3 by som este akceptoval, pokial vykony v ED ostavaju zachovane aspon v doterajsom rozsahu, takisto presmerovanie L4 na ZST pri posilneni a zjednoteni intervalu L2 s ostatnymi linkami.
Presmerovanim L4 na Amfiteater vsak postradam akykolvek zmysel, toto je hadam naozaj len zly vtip...
Ako tak skumam ostatne smery, vztahy a linky, ten navrh ma logiku a nie je zatazeny nejakym lokalpatriotizmom, co je obrovska vyhoda tvorcov nekosicanov, pricom s miestnymi pomermi sa zrejme vopred dobre oboznamili.
Pri tych nestastne mizerne nizkych vykonoch mam vsak pocit, ze prestupna tarifa uz zacne posobit kontraproduktivne. Uz aj nosne linky maju dost slaby interval, aby sa dali dobre prekladat a napajat medzi sebou, prestupne uzly nie su prestupnymi uzlami v pravom zmysle a od zaciatku fungovania prestupnej tarify sa neurobilo na zatraktivnenie prestupov absolutne nic.
V niektorych pripadoch staci tak trivialne malo. Jedinou lastovickou, ktoru som postrehol by malo byt zastavovanie L7 na Sportovej hale na oboch stanovistiach, ale to je zalostne malo. Na NO bola pri schvalovani vystavby Auparku sanca donutit developera+s prispenim mesta+lobovanim DPMK vyriesit hlavny prestupny uzol, na ktorom su dnes stanovistia rozhadzane az do 200 m vzdialenosti. Ale nic sa nezmeni, tak ako ani na dalsich prestupnych miestach. Bude sa nieco alebo aspon sa planuje nieco zmenit v tomto smere?
Ty si do nej zopar raz nastupil. Ja ju robim. Tak tiez viem svoje.
Re #48186 Vladimír: Ked treba obmedzovat a rusit tak radsej taketo "zlucenie" dvoch liniek do jednej ako trasovat novu zbytocnu a totalnu hovadinu Barca - Amfiteater.
Re #48184 eMareq: naco vsakovake precislovanie? Proste povodnu trasu rozsirit o zachadzku na ZST + upravit intervaly. Ja do toho nevidim - kolko to znizi/zvysi vozokm, pocty vozov a pod. - islo len o NAVRH!
"Btw, nemohla sa zrusit L2 a postiahnut L4 so zachadzkou na ZST?"
Ja som navrhoval, že vozy jazdiace na L2 pôjdu zo stanice prečíslované ako L4 a opačne. To znamená vypravovať na tieto "dve" linky min. T3 s emtrestami, aby odpadlo narábanie s ceduľami.
nie raz, ani nie dvakrát som do úplne prázdnej nastupoval pri SN. Nejde mi o jej zrušenie za každú cenu, len sa mi v tejto mizérii s výkonmi zdá luxus ju voziť celodenne.
"Uvedomujem si situáciu, ktorú popisuje Vladimír, ale garantujem vám, že minimálne skoro ráno a večer jazdí už dnes L4 od Ryby dolu úplne prázdna, takže držať ju tam nasilu je v tejto situácii divné."
Garantues? Ako? Odkial? Mne sa jediny raz nestalo zeby som siel od Ryby prip. z Barce sam. Nemozes predsa cakat plny voz v ranajsom alebo vecernom sedle! Ale ani pri prvych rannych a poslednych vecernych spojoch som nulovu obsadenost voza este nezazil.
Btw, nemohla sa zrusit L2 a postiahnut L4 so zachadzkou na ZST?
čo sa 2.-krát číta? Zostatok na karte po operácii? To môže byť vyriešené obyčajnou matematickou operáciou.
Aj keď vydelím dané číslo 3, stále by trvalo " vypoužívanie " karty aspoň 20 rokov pri pravidelnom cestovaní ( navyše, kto cestuje pravidelne, má predplatný CL, takže jeho karta vykonáva minimum operácií ).
myslím, že L4 by stačila ako špičková, len keď nikto nevie, kam bude jazdiť, asi je problém sa k tomu vyjadriť. Netvrdím, že by mala jazdiť celodenná 3, len si myslím, že by sa usporené výkony mohli využiť v rámci KD efektívnejšie. Ale čísla o prepravných prúdoch nemám, rovnako ako ich nemá DPMK, lebo z toho stupídneho tzv. dopravno-sociologického prieskumu sa nemohli dozvedieť vôbec nič, a z pozerania do vozidiel sa tiež prôdy určiť nedajú.
Neviem, kam bude jazdiť. Návrh počítal so stanicou, neskôr sa to nútene zmenilo na amfiteáter. Ja osobne verím, že niekto povie, že to bol zlý vtip a pôjde na stanicu.
v prvom rade si mi neodpovedal na otázku, kam vlastne bude L4 po novom jazdiť.
Druhá vec - na jednej strane tu všetci vyplakávame (oprávnene), ako zlý magistrát znižuje vozokm, na strane druhej silou mocou chcete zachovať celodenné celotýždenné spojenie Barce KD, pričom aký-taký význam to má nanajvýš v špičke. Uvedomujem si situáciu, ktorú popisuje Vladimír, ale garantujem vám, že minimálne skoro ráno a večer jazdí už dnes L4 od Ryby dolu úplne prázdna, takže držať ju tam nasilu je v tejto situácii divné.
Isidor: to čo píšeš o L4 (výstup/nástup väčšiny cestujúcich na NO), platí dokonca vo väčšej miere aj o L3.
Čiže tým návrhom, na ktorý som sa pýtal, je plné zachovanie L3 v štandardnom intervale a zrušenie L4? Čiže úsek VSS, križovatka - Barca bez obsluhy?
Inak ešte k tej budúcej obsadenosti L4. Nie je to veľa, ale počítalo sa s tým, že 4-ka by viazala nejakých cestujúcich, ktorí by z nej v Barci prestupovali na L24 do Valalikov. V trase na stanicu tiež mala potenciál aspoň trošičku odobrať cestujúcich 12-tke, keďže by ponúkla spojenie tam, kam ho dnes Barca (okrem riedkej L24) nemá, kým doteraz sa L4 a 12 skoro celú cestu motali po tej istej trase. Ale samozrejme každému je jasné, že L4 by bola v celej sieti liniek najmenej využívanou E-linkou.
thc maju vacsiu moznost prestupu na smer NO z ktorejkolvek linky opustajucej sidlisko
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
280
Re #48186 Vladimír: Ked treba obmedzovat a rusit tak radsej taketo "zlucenie" dvoch liniek do jednej ako trasovat novu zbytocnu a totalnu hovadinu Barca - Amfiteater.
Re #48184 eMareq: naco vsakovake precislovanie? Proste povodnu trasu rozsirit o zachadzku na ZST + upravit intervaly. Ja do toho nevidim - kolko to znizi/zvysi vozokm, pocty vozov a pod. - islo len o NAVRH!