Reakcia na: 280 #48188:
"naco vsakovake precislovanie? Proste povodnu trasu rozsirit o zachadzku na ZST + upravit intervaly. Ja do toho nevidim - kolko to znizi/zvysi vozokm, pocty vozov a pod. - islo len o NAVRH!"Nuž ja som len navrhoval, mne je to jedno, či to bude v celej dĺžke L2 alebo L4 (len nech to nieje v jednom smere L4 a v druhom ako L2). O km nejde, tie predsa zostanú (i počet spojov).
Na funkci rostlináře to nebude mít vliv. ? ?
Sarko
Zredukovanie L3 by som este akceptoval, pokial vykony v ED ostavaju zachovane aspon v doterajsom rozsahu, takisto presmerovanie L4 na ZST pri posilneni a zjednoteni intervalu L2 s ostatnymi linkami.
Presmerovanim L4 na Amfiteater vsak postradam akykolvek zmysel, toto je hadam naozaj len zly vtip...
Ako tak skumam ostatne smery, vztahy a linky, ten navrh ma logiku a nie je zatazeny nejakym lokalpatriotizmom, co je obrovska vyhoda tvorcov nekosicanov, pricom s miestnymi pomermi sa zrejme vopred dobre oboznamili.
Pri tych nestastne mizerne nizkych vykonoch mam vsak pocit, ze prestupna tarifa uz zacne posobit kontraproduktivne. Uz aj nosne linky maju dost slaby interval, aby sa dali dobre prekladat a napajat medzi sebou, prestupne uzly nie su prestupnymi uzlami v pravom zmysle a od zaciatku fungovania prestupnej tarify sa neurobilo na zatraktivnenie prestupov absolutne nic.
V niektorych pripadoch staci tak trivialne malo. Jedinou lastovickou, ktoru som postrehol by malo byt zastavovanie L7 na Sportovej hale na oboch stanovistiach, ale to je zalostne malo. Na NO bola pri schvalovani vystavby Auparku sanca donutit developera+s prispenim mesta+lobovanim DPMK vyriesit hlavny prestupny uzol, na ktorom su dnes stanovistia rozhadzane az do 200 m vzdialenosti. Ale nic sa nezmeni, tak ako ani na dalsich prestupnych miestach. Bude sa nieco alebo aspon sa planuje nieco zmenit v tomto smere?