Neverím, že sa budú zbavovať T6tiek, tie na to nemajú vek a v roku 2017 budú mať 22 rokov. (Čo tu bude v roku 2017 neviem odhadnúť. Ale asi ma to trápiť už nebude.)
No veď s dodávkou 250ks 15Tčiek sa bude Praha postupne zbavovať T3jok. Veď na slovo vzatý odborník blue boy Bruňák povedal, že sa začne modernizovať ( ? ) a potom sa budú predávať. Len nepovedal komu. ?
A na ušetrenie 418 miliónov Sk netreba žiadneho riaditeľa. ?
ako už napísal eMareq. Počas výluky na Južnej triede v roku 2004 ( myslím, že to bola výluka v najsevernejšej časti Južnej triedy ) jazdili namiesto súprav 2 kĺbové busy hneď za sebou. Minimálne na L 3 to tak bolo. Avšak logiku takéhoto kroku si neviem vysvetliť. To už radšej mohli predeliť intervaly dvoma a každý spoj by bol obslúžený 1 kĺbovým busom.
Kĺbový autobus sa sólo električke kapacitne vyrovná možno tak na 90%. Tiež by ma ale zaujímalo ako sa počíta potrebný počet vozidiel, napríklad pri náhradnej doprave.
neráta. Tak komfort sa električkou zvýši - už len preto, že nebude závislá na dopravnej situácii na cestách.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
solac3903