Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter55 #48063:
nic nechceme a hlavne od teba, co to ma co spolocne s Furcou?
Reakcia na: Isidor #48067:
Neverím, že sa budú zbavovať T6tiek, tie na to nemajú vek a v roku 2017 budú mať 22 rokov. (Čo tu bude v roku 2017 neviem odhadnúť. Ale asi ma to trápiť už nebude.)
Reakcia na: eMareq #48066:
aj T6-ky sa snáď budú predávať, a po nich by sme mohli skočiť ? veľmi dobrý stav, plus mínus štvrtinová úspora v spotrebe elektriny oproti T3...
Reakcia na: LC #48065:
No veď s dodávkou 250ks 15Tčiek sa bude Praha postupne zbavovať T3jok. Veď na slovo vzatý odborník blue boy Bruňák povedal, že sa začne modernizovať ( ? ) a potom sa budú predávať. Len nepovedal komu. ?

A na ušetrenie 418 miliónov Sk netreba žiadneho riaditeľa. ?
Tak som pocul, ze sa do KE budu kupovat nove elektricky
http://www.novinky.cz/ekonomika/171293-v-prazskych-ulicich-se-objevi-nova-tramvaj.html

Pravda az potom co ich za 30rokov v Prahe vyradia. 🙂

BTW
Je este nejake volne miesto riaditela v DPMK vedel by som mestu usetrit 418milionov za jeden rok. 🙂
Reakcia na: Peter55 #48063:
šak nevidíš,že len vymýšľa. ? Len žeby si rýpol do Furče..
Reakcia na: Johny_SK #48061:
Tka čo potm chcete? Priame spojenie do Lidlu na Terase? ?
Reakcia na: Peter55 #48057:
prebrusena je aj Liazka 9055, tak asi tiež bude červena.
Reakcia na: 5 #48014:
citaj poriadne Optima tam nie je!
Reakcia na: Yogi616 #48010:
ak si chcel byt vtipny, tak sa ti to nepodarilo!
T6 622+623 ma novšiu verziu CVR ALIANZ.Foto na Ketram.wgz.cz ?
Reakcia na: Peter55 #48057:
a toto neni cirkus, že každé vozidlo iná farba, hlavne na električkách...
Inak všetky technologicke vozidla idu na červneo po vzore 9093, 9094. Už by mal bYť červny aj mercedes #9002 na čistenie koľajnic.
Reakcia na: redburger #48052:
ako už napísal eMareq. Počas výluky na Južnej triede v roku 2004 ( myslím, že to bola výluka v najsevernejšej časti Južnej triedy ) jazdili namiesto súprav 2 kĺbové busy hneď za sebou. Minimálne na L 3 to tak bolo. Avšak logiku takéhoto kroku si neviem vysvetliť. To už radšej mohli predeliť intervaly dvoma a každý spoj by bol obslúžený 1 kĺbovým busom.
Reakcia na: 5 #48033:
jj, modrá ešte z čias CVR Whirlpool zrejme ?
Reakcia na: redburger #48046:
jedno sólo = jeden kĺb.

Re #48045 TA: Hlavne by sa znížili prevádzkové náklady (vodiči, palivo, ...).
Reakcia na: redburger #48052:
Kĺbový autobus sa sólo električke kapacitne vyrovná možno tak na 90%. Tiež by ma ale zaujímalo ako sa počíta potrebný počet vozidiel, napríklad pri náhradnej doprave.
Reakcia na: TA #48051:
to hej a hlavne na obsluhe takého sídliska, akým sú THC. A ako teda DPMK ráta tie vozidlá? že príklad solo električka klbový autobus?
Reakcia na: redburger #48046:
neráta. Tak komfort sa električkou zvýši - už len preto, že nebude závislá na dopravnej situácii na cestách.
Reakcia na: jt #48048:
Pri CNG lobby na nove trolejbusove trate mozeme zabudnut. Budeme zachranovat aj to, co tu mame.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.