až na to, že L 53 išla Americkou triedou a L 27 Európskou triedou a Ázijskou triedou, takže najmä tam vznikol rozdiel. Je jasné, že keď má linka kratšiu trasu, tak musí byť skôr na 2. konečnej. Navyše L 53 vtedy nestála ani pri HyperTescu, čo sa dnes o expresoch už nedá povedať.
Stanica mala byť dávno zatrolejovaná a jej obsluhu vo vzťahu k Furči mali prevziať L71 a 72. Žiaľ, dodnes sa tak nestalo a platíme za to daň v podobe potreby:
a., doplnkovej linky, ktorá bude zaisťovať toto špecifické dopravné spojenie
b., zachádzania okoloidúcej autobusovej linky medzi zastávkami NO a Palackého.
Ja osobne som presvedčený, že zachádzka na stanicu medzi NO a Palackého je tak veľmi zdržujúca, že väčšina cestujúcich uprednostní rýchlu a priamu linku z NO na Furču pre každodenné použitie pred zachádzkou na stanicu pre príležitostné použitie.
Ja viem, že to nie je terno, ale pre čiste zostatkový prúd cestujúcich na trase Furča - Staničné nám. navrhovaná L30 podľa mňa postačí a pokiaľ sa podarí ju napasovať na takt rýchlikov do Bratislavy, nemusí to byť také beznádejné. Samozrejme, najlepšie by bolo, ak by na stanicu zachádzal trolejbus. Ale to nie je v moci nikoho z nás v krátkej dobe zmeniť.
Do Poľova s ňou! ?
Toľko možností, ako sa dostať z Furče na stanicu... priamo, nepriamo, obďaleč, s prestupom... a furt nedobre. Niet väčšieho problému v košickej sieti MHD...
Jasnééé, nechýbala. Len celé roky sa za zriadenie tej otočky úporne bojovalo, aby sa mohla zlepšiť obsluha Furče...
Neviem ako komu, ale mne pripadá logickejšie mať možnosť viesť silnú linku priamo po Sečovskej na Furču a ukončiť ju na Exnárovej a nie ako kedysi v blahej pamäti L30 po Prešovskej a potom cez celú Furču naspäť na Lingov.
NEROZUMIEŠ. Tá L30 je presne pre starých, imobilných, matky s kočíkmi a cestujúcich s batožinou, ktorí obetujú pár minút jazdy navyše, aby nemuseli prestupovať. Všetci ostatní budú na stanicu jazdiť trolejbusmi a L15. L30 je len doplnková linka.
Pri všetkej úcte, doteraz si vykrikovala na všetky strany, že po zrušení L18 sa nemáš z Furče ako dostať k TUKE a že L50 a 55 nič neriešia, lebo nejdú v sedle alebo idú len raz za hodinu. A keď niekto konečne Tvoj hlas vyslyšal a ponúkol Ti priamu rýchlu L38 s dvoma spojmi za hodinu v sedle a so slušným intervalom v špičke 8-10 min., tak zrazu zistíme, že asi ani netreba, lebo L17 cez Kalinovskú, Prešovskú, Staničné nám., Nám. MM k Starej radnici a odtiaľ pešo k TUKE bolo to najnaj fajnové. Ja skrátka nerozumiem.
Zase došlo k starej známej situácii, že každý básni o husto premávajúcich a priamych linkách, ale svojho "polhodinového bastarda" si aj tak nedá, lebo s ním chodí "až 3x do týždňa" ?
ako Tizo písal, aj pri poliklinike zrušiť... Do Ľava nemá čo autobus odbočovať... Neviem prečo ťahať autobus do prudkého kopca (spotreba nafty a pod.)... Pekne L30 nosná... dole na Prešovskú a stanicu (do prava by odbočovala a tým pádom semafór straca význam)...
Pstatní: neviem čo s atu rieši nejaká L17... Na Furči ma byt nosný TROLEJBUS... Žiaľ stanica nie je zatrolejovaná a aj na Prešovskú treba chodiť, tak L30 urobiť nosnou na tento smer, ale len LEN z EXNÁROVEJ... A hore v okolí Lingova zahustiť L20 a prechádzala by cez Lingov a Modrák... Nič viac tam netreba... Samozrejme trolejbus by musel mať veľmi atraktívny interval...
PTI: Ja som nehovoril o ostatných semafóroch, ale o tých nezmyselných... Iba tieto 4 sú totálne na...
" 2. trolejbus a 17 na NMN išla 1:1, trolejbusy sú skrátka pomalé, s tým treba počítať "
--->>> nezdá sa Ti, že si protirečíš? Najprv tvrdíš, že trolejbusy sú pomalšie a potom napíšeš, že je to 1:1. Tak potom aj L 17 je pomalá a jej pomalosť pritom obhajuješ.
SuperSmolkovej " výmyselníctvo " sa prejavilo už predtým - keď sa kvôli jej požiadavke musela zaviesť L 50 a na oplátku zrušiť L 73. Či si myslíš, že to DPMK len tak sám od seba pre srandu zrušil linku, ktorú predtým zaviedol na základe nového linkového vedenia
Mam otazku k novemu LV: Na konečnej KVP Moskovská bude koncit L38 ci L36? Predpokladam ze asi trasa L19 sa velmi nezmeni len sa potiahne do Krasnej a trolej 72 ostane.
nebolo by to celkom korektné porovnanie, kvôli dnešnej L19 a X. L4 je slabo vyťažená najmä v okrajových častiach dňa, ale problém treba hľadať na druhom konci linky, nie na Havlíčkovej. Minimálne cez PD po nejakej 19 a cez VD do 9 a po 18 by mohla končiť na Rybe, ďalej jazdí úplne prázdna.
Samozrejme osm nechcel aby tam zachadzala celodenne ale v takom rozsahu ako teraz t.j po skončeni poobednajšej špičky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír