Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #4710:
Výzbroj Pendolína nie je trojpásmová ale má kĺzavú frekvenciu. Rušienie sa prejavuje prítomnosťou frekvencií 50, 75 a 275 Hz v spätných prúdoch v amplitúde 10*väčšej niež je povolené. Keby vedeli, ČO KONKRÉTNE ruší, tak by to už nerušilo...
Ak by úprava nebola možná, museli by sme kompletne zmeniť systém zabezpečenia ako v staniciach tak na trati ako aj LVZ.
Ešte k "novej" stránke dpmk.
To už mohli obšvihnúť aj aktuálnu mapku siete . Nič by tým už neskazili.
Reakcia na: Sarko #4711:

Vidím ,že železničný bacil sa pevne usídluje v Tvojom emháďáckom organizme. To je správne.?
Ináč čo nového na teplickej električke? Už dlho som tam nebol.
Reakcia na: S499.1023 #4697:
Presne tak.

Re #4694 BM: Aj ja poznam inteligentnych vodicov, dokonca aj takych, ze by si sa divil aj ty. A? Je to s niecim v rozpore?

Inteligent nikdy nepovie, ze je inteligentny... a bohac nikdy nepovie, ze je bohaty? A clovek vaziaci 120 kg nikdy nepovie, ze je tucny? Pochopite uz konecne, ze sa nevystatujem a nevyvysujem? Alebo to pochopit nedokazete?
KVKV: Áno, Čremošiansky tunel je naozaj najdlhší v SR. Bujanovský je najdlhší dvojkoľajný. 🙂 Tretí je tuším tiež jeden z tých na trati z Čremošného, ale z hlavy to neviem. Na jednej internetovej stránke sú všetky podrobné informácie o všetkých tuneloch v SR. Tak, dnes mám už za sebou 5. A posledný prestup na žel. staniciach a zo Zvolena "prášim" cez Fiľakovo domov. Práve ma skontroloval sprievodca vlaku, tak som sa ho opýtal na ten 3. najdlhší tunel. Vedel len prvé dva 🙂 Aj tak bol dnešný deň naozaj veľmi náučný. 🙂
S499.1023: OK, tak bez toho slova "vlna", i keď sa mi marí, že takýto výraz použil ten fíra. Čo sa týka toho rušenia koľajových obvodov, čo konkrétne v 3-pásmovej vyzbroji to ruší a ako sa to rušenie prejavuje? A ešte jedna otázka, čo by sa muselo zmeniť na trati, ak by sa odmietlo/nebolo možné riešenie v Pendoline?
Reakcia na: Sarko #4705:

Akože je to s tým najdlhším tunelom na Slovensku ?
Furt som myslel že ten Bujanovský u Margecan. (???)
Fakt neviem, nechám sa poučiť.
////a ktorý je tretí najdlhší ? ///
Tlmivkovy vozen, potom este tlmivkovy vozen tlmivkoveho vozna, pripadne pomocny tlmivkovy vozen... Co su toto za riesenia balkanskeho typu? Hroza, aby mi kolajnice hobloval este nejaky chobotsky zblbostivozen.
No bol sa mrknúť na tie kocky a keď som robil fotiek istý pán si ma pomýlil zrejme s nejakým úradníkom a musel som mu prisľúbiť, že tam dáme čoskoro aj semafór. ?
Ty kokso.

Čakal som, že to bude viac ako 40x40 cm ?
Takže na trati z Dolnej Štubne (vďaka Esíčkovi za upozornenie, uviedol som nesprávne Horná Štubňa, čo je už iná trať) do Banskej Bystrice som sa rozhodol spočítať počet výklenkov v tuneli, uvádzam v poradí uvedenej cesty: 111 - 0 - 3 - 3 - 7 - 25 - 14 - 22 - 7 - 8 - 2 - 5 - 1 - 0 - 1 - 0 - 9 a 6. Mostov, od veľkých nad útesmi (ba aj priamo medzi dvoma tunelmi) a potôčikmi, som napočítal takmer 20. Prostredie v okolí trate je oveľa romantickejšie, než na trati BB-Červená skala-Margecany, takže naozaj to za tú "podívanú" stojí. V údolí, na cestnej komunikácii v Dolnom Harmanci stojí pamätník robotníkov, ktorí zahynuli počas dvoch rokov výstavby trate (tuším 1936-38, ak som dobre videl).
Reakcia na: PvvS #4691:
Kym v elektrickach nebude klima, mozno tie dvere by ani nechybali. ?
Reakcia na: Esicko #4702:
Majú dve, ďalšie odmietli prevziať do odstránenia rušenia, strašia v Savigliane. Má ichy byť celkove sedem. Zdá sa, že riešením bude pridanie ôsmeho, tlmivkového vozňa ? . Z môjho pohľadu najlepším riešením by bolo vrátenie ale to vraj umne napísaná zmluva neumožňuje. Taliani už neoficiálne priznali, že vedeli vopred, že to bude rušiť, ale očakávali, že sa im ustúpi a zmäkčí sa príslušná norma.
Reakcia na: S499.1023 #4701:
A kolko ich ma CD vlastne mat, a kolko ich uz realne maju? Ja som vedel, ze uz boli "doma" dve jednotky.
Reakcia na: Sarko #4698:
O Pendoline viem dosť. Ruší koľajové obvody, nie VZ. Do BA mali chodiť od nového grafikonu ale na 99,99% k tomu tak skoro nedôjde.
Reakcia na: Sarko #4698:
ŽIADNE regionálne trate sa rušiť nemajú. V posledných rokoch neboli ZRUŠENÉ žadne trate ani na Slovensku. Len bola na niektorých zastavená osobná doprava.
Na rozdiel od Slovenska v ČR nikto nejde zastavovať osobnú dopravu na využitých tratiach. Trtate so zrušenou osobnou dopravou v ČR by sa za posledných 10 rokov dali spočítať na prstoch jedného človeka a nie je medzi nimi žiadna (snáď okrem Hostivice-Středokluky a Kralovice-Mladotice, kde to bolo zastavenéí z dôvodu havarijného stavu trate), kde by to nebolo oprávnené. V JM kraji má byť zastavená os. doprava na 2 tratiach - Hodonín-Holíč (5 párov vlakov denne v pracovných dňoch, vyťaženosť tak do 3 ľudí) a Kyjov-Mutěnice. To je vlna rušenia?
Za to, že už nejazdia R Brno-Trenčianska Teplá(-Nové Zámky). môžeš ísť úplne jednoznačne poďakovať na Klemensovu.
Reakcia na: SHORTY #4673:
kuk mail :))
S499.1023: Mne o rušení nejakých regionálnych tratí hovoril jeden brnenský fíra, aj mi niektoré z nich ukazoval na schéme tratí ČD. No nejaké zrušené a neobnovené trate, aj keď ich nie je veľa, sú, nie? Ak máš iné info, tak to sem hoď. Inak na trati Brno - Vlárský průsmyk - Trenčianska Teplá predtým bežne premávali bez prestupu R a úsek bol využívaný. Dnes musíš prestúpiť minimálne 2x, niekedy až 4x, no hádam len železničný fanda takto pôjde. Ľudí už bolo veľmi málo, počítať sa dalo na prstoch. Keď prišli na to, že poklesol počet cestujúcich, mohli tam už z Brna poslať nejakú modernú a priamu motorovú jednotku. V Brne som si pozrel aj Pendolino. Najviac ma zarazilo, že výzbroj údajne ruší vlakové zabezpečovače, takže doviezť a odtiahnuť ho musela bežná lokomotíva. Vieš o tom niečo viac? Bude chodiť niečo také aj do BA?
Reakcia na: BM #4694:
Obávam sa, že si Papyra nepochopil. On nepísal nič o tom ,že vodič MHD je hlúpy. On písal o tom ,že IDEÁLNE IQ pre vodiča je v rozmedzí tuším 97-100. A môžem potvrdiť, že ako ja, tak aj pár známych, ktorí chceli jazdiť s MHD len tak z pasie, sme mali u psychológov problém. U mňa to bolo ešte o to pikantnejšie, že v BEÚSe som už predtým jazdil ale keď som prišiel na psychotesty na stály pracovný pomer, psychologička na mňa hneď vybehla s argumentáciou "ste príliš inteligentný, tá práca vás nebude uspokojovať". Až po dlhšej diskusii na témy "som dostatočne inteligentný na to, aby som vedel, čo ma bude uspokojovať" a "nejdem to robiť na cleý život ale nehovorte to, prosím, vedúcemu prevádzky", som bol pripustený ? .
BM: No hádam mi odpustíš, ked Ti poviem, že v BA som mal mať na prestup síce "až" 30 min., ale R Považan, ktorý išiel do BA nabral úžasnych 30min. meškanie, ktoré stiahol o 3min. v koridore pred BA. Na EC Hungaria som prestúpil v poslednej chvíli. Keďže bratislavskí policajti vyzvali občanov, aby počas PZ NATO ani nevyliezali z domu, tak som sa na BA vykašľal a strávil tam najmenej času-2 min. Na skladbu vozidlového parku DP Brno som potreboval času najviac, takže tu som strávil až 5 dní 🙂 Vieš, vlečňáky, dvojosáky a mixkupláky (jeden so SM, druhý s MG), to sa len tak nevidí 😃 Momentálne sa prevážam cez najdlhší tunel v SR-Čremošné a najväčší počet tunelov na jednej trati-tuším 24 (?). Však ja ich za chvíľu popočítam 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.