S499.1023: OK, tak bez toho slova "vlna", i keď sa mi marí, že takýto výraz použil ten fíra. Čo sa týka toho rušenia koľajových obvodov, čo konkrétne v 3-pásmovej vyzbroji to ruší a ako sa to rušenie prejavuje? A ešte jedna otázka, čo by sa muselo zmeniť na trati, ak by sa odmietlo/nebolo možné riešenie v Pendoline?
Vieš, vlečňáky, dvojosáky a mixkupláky (jeden so SM, druhý s MG), to sa len tak nevidí
Momentálne sa prevážam cez najdlhší tunel v SR-Čremošné a najväčší počet tunelov na jednej trati-tuším 24 (?). Však ja ich za chvíľu popočítam
S499.1023
Na rozdiel od Slovenska v ČR nikto nejde zastavovať osobnú dopravu na využitých tratiach. Trtate so zrušenou osobnou dopravou v ČR by sa za posledných 10 rokov dali spočítať na prstoch jedného človeka a nie je medzi nimi žiadna (snáď okrem Hostivice-Středokluky a Kralovice-Mladotice, kde to bolo zastavenéí z dôvodu havarijného stavu trate), kde by to nebolo oprávnené. V JM kraji má byť zastavená os. doprava na 2 tratiach - Hodonín-Holíč (5 párov vlakov denne v pracovných dňoch, vyťaženosť tak do 3 ľudí) a Kyjov-Mutěnice. To je vlna rušenia?
Za to, že už nejazdia R Brno-Trenčianska Teplá(-Nové Zámky). môžeš ísť úplne jednoznačne poďakovať na Klemensovu.