Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: solac3903 #45955:
To je čo zač za úprava zadného čela a bokov? Mix z B961E? ? ? ?
Reakcia na: RDZ 50 #45954:
Železničné 60, staršie 36 - 50. Tieto neviem koľko.
Reakcia na: solac3903 #45955:
pekne, len ten zadok mi pripada trosku nedomysleny... chyba mi za zadnymi dverami na spodnej hrane to skosenie spodku a aj cele to je akesi dlhsie. Som zvedavy jak to bude vyzerat, a ci bude fungovat Busecko ?
Karosa B941 E #3210 po generálnej oprave v Kurimanoch:

http://kosice.cnds.cz/fd/fd111.htm

? ? ?
Reakcia na: jt #45952:
koľkože to váži meter koľajnice? das do 60 kg?
Reakcia na: jt #45952:
donesú aj žeriav ked treba
Reakcia na: Peter55 #45951:
No čudoval by si sa. Železničiarom svojho času už takto koľajnice ukradli. Niekedy použijú aj sofistikovanejší postup a rozpília ich a odvezú, no to už asi nebudú indiáni.
Reakcia na: jt #45950:
No neviem či si držal už v ruke koľajnicu ale nato aby odnieslia spoň jendu by musela prisť cela osada.
Od včerajšieho popoludnia sú pod mostom VSS prichystané koľajnice. Hádam ich do pondelka naši košickí indiáni neodvezú do kovošrotu. Pred troma dňami som videl na moste zememeračov zameriavať body na chodníku, neviem či to priamo súviselo s plánovanou rekonštrukciu trate.
Reakcia na: 810zssk #45948:

1. s pásmom T2 nemám skúsenosť, ale v prípade niekdajšieho pásma TZR to bolo urobené tak, že ak si chcel cestovať ďalej než len v pásme T1, musel si si navoliť daný CL. Takže predpokladám, že ak daný spoj končí v pásme T2, tak Ti ako obvykle po priložení BČK k označovaču nezakúpi CL až do konca jazdy, ale len pre pásmo T1. Stopercentne si istý však nie som - no zistíš to pri pohľade na základnú obrazovku označovača, ktorý CL tam bude zobrazený ako predvolený.
2. áno - už pri 1. nástupe musíš zvoliť CL pre T2. Zmena CL na drahší sa nedá vykonať.
Otazka k EMTrestu 🙂
Cestujem linkou, ktora konci v pasme T2, ale idem nou len v ramci pasma T1. Potrebujem optimalizovat listok?

Dalej ak idem linkou co ide len v ramci T1 a prestupujem do linky ktorou idem do T2, musim vyuzit volbu zakupit PCL?

Diky moc, EMTrest som este nepouzival, zajtra prvy pokus 😃
Reakcia na: eMareq #45946:
A čo takto
O1: Optima - ŽST
O2: Optima - Nad Jazerom (OC Važec)
O3: Optima - Havlíčkova
O4: Optima - Štadión TU
O5: Optima - Hotel Strojár
O6: Optima - DPMK, Bardejovská
O7: Optima - Amfik
O8: Optima - Barca
? ?
Vozy by boli pochopiteľne ako prejazdy z R-iek..
Reakcia na: 5 #45933:

5 (?): Optima - Moldavská - Stanica
5A: Optima - Alejová - Barca
5B: Optima - Alejová - OC Važec
5C: Optima - Moldavská - Ryba
5D: Optima - Tr. SNP - Štadión TU (aj tam)
5E: Optima - Tr. SNP - Havlíčkova
5F: Optima - Moldavská - Kuzmányho - NMM

A budú zavedení striedači sediaci v MC Donalde v Optime.

? ? ?

Re #45927 Isidor: Riaditeľ Optimy bude vyrevovať, že či Cassovia si zaplatila za tie nové voze čo im tam jazdia.

Re #45944 pedro77: every thirty minutes, because we have to save public city transport costs. And people hate transfers. ?
Reakcia na: Isidor #45940:
Naco vyrabat novu? V Sumperku sPRASia novu kasnu a riesilo by sa to formou GO.
heeej a na toto sme zabudli:
optima – Tr.SNP – Kuzmányho – Južná trieda – Nad jazerom

Za kvalitné a hospodárne MHD.... 🙂
Reakcia na: pedro77 #45921:
súbeh L 5 s L 6 by sa musel ošetriť - najvhodnejšia by bola asi dokonalá koordinácia s tým, že v rannej špičke by pochopiteľne L 5 nepremávala. V popoludňajšej by ju pre zmenu mohli nahradiť spoje L R1. A samozrejme v sedle by 1 spoj každú hodinu predstavoval spoj L R1.
Hm, teraz ma však napadá, že na L 6 je sedlový interval 15 minút, čo by znamenalo 3 spoje L 5 každú hodinu, a to je už priveľa. Takže skôr by sa mohol zrealizovať variant s 1 spojom L 5 a s 1 spojom L R1 za hodinu, čo by dávalo spoločný 30-minútový interval, ktorý by sa ideálne vložil medzi spoje L 6.
Cez víkendy by nebol pri 20-minútovom intervale problém - nenavýšil by sa ani počet vozkm oproti stavu, ktorý tu bol kedysi počas celodennej premávky L 5, keďže by sa s L R1 dopĺňala na 20-minútový pravidelný interval.

Re #45932 jt: práveže u nás sa veľmi reálne rozhadzujú vozkm - viď L typu 52, 52L a pod.
Reakcia na: pershing #45941:
Tie solarisacke dvere koluju po všetkych vozoch.
Kedy budu elektronicke tabule na zastavkach? Dnes som bol v ziline a tam to je dost husto + na kazdej zastavke automat na listky, akurat ine mensie nedostatky v LV...

AD2: 5102 ma vzadu dvere(kridlo) z predu 390x ? ? - podla zamykania a vyhrievania 😃
Reakcia na: Nodes #45939:
no len tú nám už nikto nevyrobí a Nemci svoju jedinú tiež asi nepredajú. Ale nejaké VarioLF/2 by Pragoimex isto zvládol ?

Re #45923 tbus: Tí Ostraváci sa s cvičeniami fakt nebabrú
http://tramvaje.ic.cz/ostrava/ost20p.jpg
? ?
Reakcia na: Isidor #45938:
Skor by sa tu zisla T6C5.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.