Keď si otvorím ten cesťák ešte raz tak mi nejde do hlavy táto vec: Každý druhý spoj je vedený priamo a do toho sú vložené spoje NMM - Barca. To skrátenie po NMM iste nieje samoúčelné. Ale dal som si to preveriť.
dosť bolo žartov, ale toto je už fakt vážna vec. Mohol si rovno napísať aj to, s čím to súvisí. Totiž príslušný úrad nariadil DPMK obmedzenie prevádzky na trati na Jazere z dôvodu jej neutešeného fyzického stavu. Preto sa budú vybrané spoje L 9 otáčať v Barci. A ak nedôjde k náprave do konca júla, môžeme sa tešiť na ďalšie obmedzenie a posilnenie L 52.
Horúce info z DPMK : všetky naše nové Citelisy by mali byť vrátené výrobcovi, lebo sa objavili nejaké neodstrániteľné vady. Dočasne vraj budú zadarmo zapožičané naftové busy.
ja som skor za posilnenie intervalov co sa tyka L15 narozdiel od posilnenia kapacity. A niektore spoje by mohli koncit na NO alebo niekde inde (na zelezniky by toho slo moc vela). L50 zrusit
Na L12 to nechape asi nikto.
Inak aby bolo jasne mne nejde o to aby sme silou mocou mali na Furči citelis lebo je najnovši, mne ide o klbaky na L15 (najlepšie Ikarusy ale to by geriatria z juhu asi neprežila) ? a keďže sa v novinach pisalo, že citelisy chcu dať aj na L15 tak som napisal ako by to mohlo byť ZATIAĽ urobene.
A zase sa budem opakovať, radšej po jendom alebo dvoch citelisoch na každe sidlisko a bude každy spokojny ako dať všetko na čistokrvne THC (a KVP) linky a zase bude v meste vojna, prečo THC maju mimo špičky najnovši vozovy park a ostatni nič.
Nepochopil. ?
Re #44941 Stevqo: Expres nie je veľká výhra, keď to vynechá jednu-dve zastávky a ďalej sa čmuchtá za busom čo išiel o 5 minút skôr.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA