Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #4503:
Áno, v Žiline sa taktiež upísali Elektrolinu, ale počet týchto výhybiek nie je vysoký. Používajú sa len na nových tratiach. Tie "staré" nie sú až také staré, aby pôvodné vymieňali. Čo rozmýšľam, Elektroline visí na kruháku pri Carrefoure a potom na trati na Hájik. Inde nie, pokiaľ mi pamäť siaha.
Reakcia na: Sarko #4504:
Keby si mal náhodou záujem o zopár fotiek z nehody na Moldavskej daj vedieť. ?
Aj keď už vidím, že link o dnešnej nehode zájazdovej Scanie na kruhovom objazde bol zverejnený, upozorním naňho aj tu:
Mohutný" target="_blank">http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=24966">Mohutný náraz otvoril Scaniu ako konzervu.

Nehoda sa odohrala o 4:30 pri prechádzaní v smere od Optimy do centra. Na miesto činu dorazili až 4 hasičské vozidlá a 6 sanitiek. Dokumentácia a odstraňovanie následkov nehody trvala do 7:00. Dve osoby sú ťažko ranené, jedna bojuje o život. V televíznych novinách odvysielala reportáž aj TV JOJ.
Vladimír:No,v Košiciach som Elektroline nevidel ale pokiaľ mi pamäť siaha tak v Slotove pri Kár-foure som videl Elektroline.Elektroline sa pozná jednak podľa toho že tie krabice na jazykoch a krížoch sú biele a majú oblé rohy zatiaľ čo ESKO sú menšie,hranaté a kovovej farby a okrem toho na nich býva aj zeleno napísané ESKO.A na zjazdových ESKO nebývajú krabice vôbec. BM:Ten debil by povedal že nevidí žiadny rozdiel oproti jeho paskvilným výtvorom. Vladimír:Aby som nezabudol,tým výhybkám hovor ako chceš len nie Kummlerky lebo by sa chudáci Kummler aj Matter v hrobe obracali:).
Reakcia na: RW #4481:
Napíš aké a ja ich opravím.
Reakcia na: RW #4481:

Napis ake su tam chyby a ja ich opravim
Reakcia na: Vladimír #4477:
Ja by som zaviedol rotacny princip (hned uvediem konkretne co to je) pridelovania vozidiel na linky a zalohu (nech si aj 512 zajazdi :))

1. den 512, 517, 521Z
2. den 517, 521, 512Z
3. den 521, 512, 517Z
4. den vid 1. den

Z - zaloha
Reakcia na: BM #4496:
Hej, po rovine 60, pred výhybkou skok na brzdy na 15, potom prudký nášľap na jazdu, aby zase bolo 60. A tento štýl jazdy ja nemám rád.
Článok vo včerajšom Korzári:
Ohrozoval" target="_blank">http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=26.5.2004/46253K">Ohrozoval cestujúcich a vyhrážal sa im zabitím, ale vodička nezavolala políciu
Reakcia na: Vladimír #4493:
Noo, Presovcania si na to budu musiet zvyknut a skripat zubami este nejaky cas.Naozaj to nevyzera na skore odstranenie poruchy.Kazdy na tuto stavbu bohoval, len zeleznicny casopis SEMAFOR to vychvaloval, ake to je svetove! ? Hlavne,ze sa na tom nabalili rozne firmy.Fakt, tolko zariadenia a systemy nenajdete na ziadnej inej trati.A aby boli kompatibilne? ? A to je len jedna slabina. Moze nastat aj situacia, kedy CELE zar. bude v haji a zabezpecenie trate sa ocitne na zaciatku minuleho storocia.Alebo este skor.
Reakcia na: Vladimír #4485:
No ja neviem, ale stale ked som v Ziline, tak sa tam lieta 60 km/h.
Reakcia na: S499.1023 #4491:
To treba poslat Ing, Pertinaxovy v BA
Reakcia na: S499.1023 #4490:
Ako tie podvesné mám vlastne nazývať? Okopírovaná podvesná Kremnica?
Reakcia na: S499.1023 #4490:
Vďaka za poučenie. Na nových tratiach Elektroline nemajú. Tuším si to bol Ty osobne, kto svojím odborným okom posúdil, že to, čo som do istého času v Košiciach považoval automaticky za Elektroline je vlastne Esko. Pokiaľ sa nemýlim (ale aj to možné, tak ma nebite), v Košiciach je jediný Elektroline, a to na manipulačnej trati do vozovne pre núdzové otáčanie ...Mier - HyperTesco - Mier... A aj tento jediný sa neprehadzuje rádiovo, ale klasicky štýlom jazdy. V Košiach vlastne vôbec rádiové ovládanie výhybiek neexistuje, čo samo o sebe núti vodičov pred výhybkami spomaliť, aby tam potom mohli šaškovať s pedálmi.

Re #4492 balky: Žiadame modré gumy o čo najrýchlejšie jednanie v tejto veci 🙂 Skutočne, stav je neúnosný. Pred priecestím čakajú v dvoch pruhoch kolóny bežne aj 6-8 minút aj viac. V praxi to znamená, že neprejazdné v určitých smeroch sú aj križovatky vzdialenejšie od priecestia, pretože všetko sa upcháva.
Reakcia na: Vladimír #4488:
Modre gumy sa priznavaju ku kolapsu MHD v Presove. ? A nielen to, vsetky vlaky tam schytali niekolko minutove meskania. Problem je v technike. V useku V. Saris-Presov zlyhali elektronicke priecestne zab. zar. ktore montoval Siemens v ramci modelovej stavby dispecerskeho riadenia Presov-Plavec.Vyzeralo to ako sabotaz, rahna sa dvihali pred prichadzajucim vlakom, preto bolo cele zar. odstavene a vlaky tam prechadzaju na Op rozkaz-krokom cez priecestia. Problem je, ze namiesto snimacov naprav tam boli nainstalovane len jednoduche snimace(do useku nieco voslo a z neho nieco vyslo). Spatny trakcny prud indukoval v kabloch impulzy, ktore doslova zblbli toto zar.A nevyzera to na rychlu opravu.
Reakcia na: Vladimír #4488:
Keby mali Kummlerky, taqk možu jazdiť 50. Ale oni majú okopírované podvesné Kremnice, cez ktoré sa može 15 ? . Ale na nových tratiach hádam majú Elektroline, nie? A s tým názorom som sa stretol aj v BA, keď som tvrdil, že jazdná doba má byť spravená podľa najrýchlejšieho vodiča za dodržiavania predpisov a rozdiel voči najpomalšiemu (ale nie bezdovodne) vodičovi má byť zakomponovaný do vyrovnávacieho času a nie do jazdnej doby.
Reakcia na: S499.1023 #4487:
Šancu som veru nemal. V Bratislave som sa po prvý raz objavil cca 380 dní po Tvojej poslednej jazde 🙂
Reakcia na: S499.1023 #4487:
Už pomerne početná skupina prešovských vodičov trolejbusov jazdí tak ako sa patrí. V Prešove je navyše dopravný polokolaps (modré gumy tlačia všetky vlaky cez mesto diesel lokomotívou, čo má za následok krokovú rýchlosť vlakov a mnohostometrové až polkilometrové dvojprúdové kolóny cestných vozidiel na Levočskej), a tak mnohé spoje dosť meškajú, čo podnecuje dravosť našich trolejbusákov (boj o prestávku na konečnej) 🙂 S Dopravákom sme dnes mali šťastie na samé excelentné výkony, na niektoré z nich ani tento prívlastok nestačí. Keď sme jedného trombelusáka chválili za štýl jazdy, povedal nám, že "jazdí tak, ako mu to umožňuje trolejové vedenie". V praxi to znamenalo po rovine 65 km/h, po výhybkách 40 km/h, do zákrut s jazdou a pod. Paráda!

Chronometráže, verím, budú čoskoro upravené v časoch, kedy je to vhodné.

V Žiline jednak majú väčšinou Kummlerky, kde je v max=15 km/h a jednak majú dosť voľné jazdné časy. Kompetentná osoba mi na námietku v tomto smere (chrono) povedala, že je to oukej, pretože je problém, ak vodič nestíha, ale keď má náskok, vždy môže pribrzdiť ?
Vladimír:To máš smolu že si už nemal šancu zažiť za volantom drátolezu mňa:-).Ale aj sa prešovskí trolejbusáci už naučili jazdiť tak ako armatúry umožňujú tak treba upraviť chronometráže.A ak sa žilinskí vodiči cez výhybky plazia tak to tiež možno bude dôsledok toho že majú jednako príliš voľné chronometráže,jednak majú možno tak napísaný predpis...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.