Tá databáza je fakt slušná práca, uvítal som hlavne autobusy, ktoré som nemal kompletne podchytené. Jedine ,čo by som doporučoval, je oddeliť električky od busov, nepriemne sa do toho pletú busy z prvého číslovania -rada1 až 100..., už aj preto, že to bola samostatná rada nezávislá na električkách.
V električkách som našiel niekolko chybičiek, postupne zašlem opravy, včetne doplňujúcich údajov. Ak budeš mať záujem. Bolo by dobré to potom aj zverejniť na stránke imhd. Mám čiastočne spracované aj prečíslovacie rošády u T3.
mám datadázu vozidiel a chcel by som vedieť niektoré farby (ak je to možné) (pozor! uvádzam farby vozidiel v ktorých jazdia alebo dojazdili - napr.: 6666 bolo dodané v zelenej farbe potom sa prefarbilo na červenú a dojazdilo na žltej farbe, čiže napíšem "žltá"):
Ev.č. názov farba
6666 Karsoa B666.NGS.Irisbus.Cruiser žltá
DPMK by mal predovšetkým začať rozlišovať garantované a negarantované spoje. Lebo toto, čo predvádza na L9 je obyčajné nehorázne podvádzanie cestujúceho.
Samozrejme, že počet bezbariérových spojov bude narastať, ale DP by mal vhodne rozlišovať služby s garantovaným a negarantovaným vypravením bezbariérového vozidla a podľa toho informovať v CP cestujúcich.
Polozme si dalsiu uvahu . Keby DP mal dostatok NP, bolo by mozne dalej pridavat do CP poznamky "tento spoj vykonava NP elektricka"? Napr. v spicke 2x, v sedle raz do hodiny (samozrejme nemyslim celodennu prevadzku). Lebo ak nie, tak potom co s nimi? Skoda by ich bolo nechat stat vo vozovni.
Vieš, ja som len zľakol, že či náhodou nevieš o niečom čo ja neviem a síce zavedenie ďalších garantovaných spojov. Lebo to by bola pekná blbosť... Ale našťastie to bola len Tvoja úvaha
Ked sa navrati 512, bude sa menit CP L7 a L9 (pridanie dalsich spojov s poznamoku "e")? Alebo zatial zostane vsetko tak ako je teraz a 512 bude zalohou pre pripadnu poruchu 517, 521 (dufam, ze ju nedostanu obe naraz, to sa potom asi roztrhne ?).
Nuz ked to tu uz prasklo s tym dalsim solarisom (ja som ani nevedel, ze je o kus naviac, taketo info sa dozvedam len z tejto stranky). Kdeze sa prezentuje?
to ja som raz cakal na 34... prisla o 13 minut neskor [cierna tab. vpredu - nahrada] plna jak sardinky, a o 2 min za nou prisla druha. Ak spravne ratam mala nadbeh 5 minut pri Mlyn. baste. A to bola 34...
A ešte som zabudol na prejazd zastávkami bez zastavenia. Na zastávkach Ludvikov dvor a Poľov, kde ľudia nestáli - 60 km/h, na zastávke Pereš, kde stali 3 ľudia - 53 km/h.
Ďalší expert na rýchlosti išiel s 525 na nezetkovej R1. 14:55 príchod podľa CP na Valcovniach USS. Bežná rýchlosť - 70 km/h, rýchlosť cez žel. vyhýbky - 55 km/h, rýchlosť cez žliabkové vyhýbky po hrote - 38 km/h, proti hrotu - 30 km/h. Prejazd trolejovou križovatkou pri Zimnom štadióne - 40 km/h. Napriek kontrole dispečera odstaveného na kruhovom objazde, podbehnutie CP na Moldavskej o 3 min., pri Dome umenia o 4 min. a na Nám. osloboditeľov o 5 min...
to som aj ja kedysi siel 32 [42..] cez park pri stanici. Teda bola plna studentov ? a vzadu ten roh pri dverach sa doslova suchol o kamienky na ceste. Taketo srandy su aj na mieri, len tam nejdu tak rychlo ?
O 13:14 okolo mňa vo veľkej rýchlosti preletel IK280 a na kruhovom objazde v prostrednom pravotočivom pruhu ani trochu nepribrzdil, takže vlek za kĺbom sa nahol tak, že práve koleso ostalo vo vzduchu... Jazda aj s cestujúcimi na linke RA, ev.č. som nestihol zaregistrovať, ale bola to 409x.
No...prvy diel z 512ky isiel este pred osmou. Druhy okolo deviatej, cize tento bol uz treti. Tak stastnu cestu, 512. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
RW