Reakcia na: jt #44720:
nepis to co si len ty v hlave vymyslis. Ani nemas sajn preco praska ram na Tedome v oblasti prednej napravy. Karoseria Tedomu je kusok tazsia, vozidlo ma relativne nizko zavesene napravy. Naprava od ZF je zla varianta pre Kosicke cesty a nedostatocny balik penazi na udrzbu vozidiel. Vybite stabilizatory na prednej naprave vdaka cestam, sposobuju, ze sa netlmia razy, ktore vznikaju pri jazde nerovnym povrchom, automaticky po case odchadzaju tlmice a razy pri prejazde dierami su silnejsie. A ak mas cyklicky pretazovany ram razmy, tak je jasne ze po case sa material unavy a nastane deformacia alebo lom. To je pripad Tedomu. K napravam prispela cesta na Furcu, ktora bola v dezolatnom stave, dalej cesta k ZOO. Nakolko som jazdil po nich tak viem ako trpel voz pri prejazde. Napravy od ZF su konstrukcne riesene pre nemecke a francuzke cesty. Bohuzial este len minuly rok odprezentoval Mercedes novy typ naprav pre nizkopodlazne vozidla, ktory vyuziva podobny system ako zavesenie naprav McPershon a znizuje tak zatazenie na napravu a ako aj lepsie kopirovanie povrchu vozovky. Je to obdobne zavesenie ako bolo u Ikarusu a Karos na Slovensku. Je otazkou, kedy ktory vyrobca si odkupi licencne pravo na pouzivanie tohto typu naprav na nizkopodlaznych vozoch. Osobne mal som, moznost jazdit na novom type napravy na najnovsom Mercedese z tohto roku a je to neporovnatelne lepsie
eMareq
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=26.3.2009/93436K
"Ovplyvnený tender?
Konateľ firmy A-SMS, s. r. o., Richard Szabó považuje vyhodnotenie súťaže za neštandardné, pretože na Slovensku túto službu požadované obdobie nikto neprevádzkoval: "Naša firma ju poskytuje od novembra a napriek tomu to vyhrala spoločnosť, ktorá s tým nemá žiadnu skúsenosť. Riaditeľ DPMK Michal Tkáč mi odpísal, že víťazná firma poskytla lepšie obchodné podmienky. Tomu rozumiem. Ale nemohla poskytnúť referenciu a pokiaľ na tlačovke priznal, že ju nemá, tak priznal, že tender mohol byť nejakým spôsobom ovplyvnený." Napriek tomu sa s podnetom na Úrad pre verejné obstarávanie v Bratislave ani on neobráti.
Vedenie DPMK : Všetko je v poriadku
Predseda predstavenstva DPMK Ladislav Bruňák tvrdí, že z piatich prihlásených firiem vybrali Mediatex, ktorá mala najnižšiu požiadavku na províziu. Navyše má podľa neho skúsenosti vo verejnej hromadnej doprave a podobné služby poskytuje pre SAD. "Výberové konanie žiaden z uchádzačov ani primátor nespochybnili, definitívne ho potvrdila dozorná rada aj predstavenstvo," zdôrazňuje hovorkyňa DPMK Monika Murová."
Keď to povedal Bruňák, že je šicko v porádku, tak to musí byť pravda. Värímä. ?
BTW, dajte si stránku www.teltex.sk (Mediatex s r.o.) no a potom referencie. Nevraviac o tom, že vo Výhodách SMS služieb je jeden riadok kde sa píše "získanie databázy telefónnych čísiel pre cielenú reklamu"
Tak aby sa SMSkárom v mobiloch nezačali objavovať nevyžiadané reklamy.