mám datadázu vozidiel a chcel by som vedieť niektoré farby (ak je to možné) (pozor! uvádzam farby vozidiel v ktorých jazdia alebo dojazdili - napr.: 6666 bolo dodané v zelenej farbe potom sa prefarbilo na červenú a dojazdilo na žltej farbe, čiže napíšem "žltá"):
Ev.č. názov farba
6666 Karsoa B666.NGS.Irisbus.Cruiser žltá
DPMK by mal predovšetkým začať rozlišovať garantované a negarantované spoje. Lebo toto, čo predvádza na L9 je obyčajné nehorázne podvádzanie cestujúceho.
Samozrejme, že počet bezbariérových spojov bude narastať, ale DP by mal vhodne rozlišovať služby s garantovaným a negarantovaným vypravením bezbariérového vozidla a podľa toho informovať v CP cestujúcich.
Polozme si dalsiu uvahu . Keby DP mal dostatok NP, bolo by mozne dalej pridavat do CP poznamky "tento spoj vykonava NP elektricka"? Napr. v spicke 2x, v sedle raz do hodiny (samozrejme nemyslim celodennu prevadzku). Lebo ak nie, tak potom co s nimi? Skoda by ich bolo nechat stat vo vozovni.
Vieš, ja som len zľakol, že či náhodou nevieš o niečom čo ja neviem a síce zavedenie ďalších garantovaných spojov. Lebo to by bola pekná blbosť... Ale našťastie to bola len Tvoja úvaha
Ked sa navrati 512, bude sa menit CP L7 a L9 (pridanie dalsich spojov s poznamoku "e")? Alebo zatial zostane vsetko tak ako je teraz a 512 bude zalohou pre pripadnu poruchu 517, 521 (dufam, ze ju nedostanu obe naraz, to sa potom asi roztrhne ?).
Nuz ked to tu uz prasklo s tym dalsim solarisom (ja som ani nevedel, ze je o kus naviac, taketo info sa dozvedam len z tejto stranky). Kdeze sa prezentuje?
to ja som raz cakal na 34... prisla o 13 minut neskor [cierna tab. vpredu - nahrada] plna jak sardinky, a o 2 min za nou prisla druha. Ak spravne ratam mala nadbeh 5 minut pri Mlyn. baste. A to bola 34...
A ešte som zabudol na prejazd zastávkami bez zastavenia. Na zastávkach Ludvikov dvor a Poľov, kde ľudia nestáli - 60 km/h, na zastávke Pereš, kde stali 3 ľudia - 53 km/h.
Ďalší expert na rýchlosti išiel s 525 na nezetkovej R1. 14:55 príchod podľa CP na Valcovniach USS. Bežná rýchlosť - 70 km/h, rýchlosť cez žel. vyhýbky - 55 km/h, rýchlosť cez žliabkové vyhýbky po hrote - 38 km/h, proti hrotu - 30 km/h. Prejazd trolejovou križovatkou pri Zimnom štadióne - 40 km/h. Napriek kontrole dispečera odstaveného na kruhovom objazde, podbehnutie CP na Moldavskej o 3 min., pri Dome umenia o 4 min. a na Nám. osloboditeľov o 5 min...
to som aj ja kedysi siel 32 [42..] cez park pri stanici. Teda bola plna studentov ? a vzadu ten roh pri dverach sa doslova suchol o kamienky na ceste. Taketo srandy su aj na mieri, len tam nejdu tak rychlo ?
O 13:14 okolo mňa vo veľkej rýchlosti preletel IK280 a na kruhovom objazde v prostrednom pravotočivom pruhu ani trochu nepribrzdil, takže vlek za kĺbom sa nahol tak, že práve koleso ostalo vo vzduchu... Jazda aj s cestujúcimi na linke RA, ev.č. som nestihol zaregistrovať, ale bola to 409x.
fotky na localnete su zo SI ckovho fotaku. Color mal ine fotky.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
Nuz ked to tu uz prasklo s tym dalsim solarisom (ja som ani nevedel, ze je o kus naviac, taketo info sa dozvedam len z tejto stranky). Kdeze sa prezentuje?