Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dimi #44172:
Ja neobvyňujem trolejbusy z toho, že sa vleču. Možno som to tka napisal alebo to tak znie ale ai každemu dojde, že za to môžu vodiči ako píšeš. A vyhovorky, že je zle trolejove vedenie neberiem lebo keď niekto vie isť dole furčou 60, 35, 40, 35, 60 a niekto tam ide 25, 25, 25, 15, 25 tak neviem kde je potom chyba ?
Reakcia na: Esíčko #44170:
...ta Teba som tu dávno nevidel... ?
Reakcia na: Yogi616 #44175:
tam sa môže odbočiť vľavo? Je tam potom síce semafor ale okrem zásobovacich naklaďačikov som tam žiadny dopravný prostriedok nevidel... ?
Reakcia na: Dispecer #44169:
1. Linku 32 bolo možné vidieť a previesť sa ňou jeden deň ?.

2. ale hej,boli už aj experti cez Hlavnú ?
Reakcia na: Papyr #44173:
Na rovnej trati jazdi 90 percent vodicov 50km/h .. S vyhybkami je to horsie, presne, ako si napisal. Tam vodici nesmu pridavat a musia vypinat kurenie. Pruser je v Kosiciach aj s usekovymi trolejovymi delicmi, kedy trolejbus prechadza zhruba 20 centimetrovym usekom bez napatia a z jednej napatovej zony vchadza do druhej. V Kosiciach su pouzite usekove delice bez moznosti prejazdu s nohou na jazdovom pedali. Keby vodic siel alebo cez vyhybku, alebo cez takyto delic s nohou na jazde a so zapnutym kurenim, teda ak by mal trolejbus vysoky odber elektrickej energie, po prejazde pod plnym odberom na druhy usek mu vyhodi automat, alebo na par minut meniaren a ostane bez prudu. V dnesnej dobe ale uz existuju aj prejazdove usekove delice, kde toto vodic sledovat nemusi. Jeden sa konecne pred dvoma rokmi pouzil na Furci na Zupkovej. Mohli by sa pomenit vsade v meste. Takze to je prvy stavebny nedostatok. Ani mozno nie nedostatok, ale lacnejsie riesenie, ktore spomaluje trolejbusy. A co napriklad nase nestastne trolejove obluky na furci az po Mlynsku bastu? Tato cast trate bola postavena ako prva, s pevnym ukotvenim vedenia na priecnych lanach, ktore su krizom cez komunikaciu od lampy k lampe. Kedze su ale lampy daleko od seba, ked zavesis na pevno vedenie pri jednej lampe a potom pri druhej a tretej, trolejove vedenie sa lame, tie obluky nie su jemne, ale vyzera to ako "mnohouholnik", keby ze si to pospajal dookola. A ked mas po tomto jazdit rychlejsie, ako 25 km/h, prejazdom cez lom to palicami sklbne, rozkyve sa trolejova stopa a nic nebrani vyskoceniu zberacov. KVP je riesene dynamickym zavesenim trolejovej stopy, na tzv. delta zavesoch, kedy sa stopa dokaze kolisat zo strany na stranu, ale aj vertikalne. Teda nielen ze sa prisposobuje zberac stope, ale aj stopa zberacu. Toto je druhy stavebny "nedostatok", lebo v tej dobe to panovi Matyasovi takto stacilo.... 😉 .. Chvalabohu, uz by sa mali obluky zjemnit delta zavesmi aj na furci. Dufam, ze tie peniaze sa nerozlezu inde! Takze asi tolko k nedostatkom na trolejovom vedeni 🙂
Reakcia na: Dimi #44172:
No neviem, ja si nie som vedomy ziadnej stavebnej vady kosickeho trolejoveho vedenia, ktora by nutila ist vodicov pomaly. O vyhybkach nehovorim, samozrejme, tam sa brzdi, ale zas tolko tych vyhybiek v KE nie je. Ovsem na rovnej trati nie je dovod nejst maximalnou povolenou rychlostou. Alebo je?
Reakcia na: Peter55 #44160:
No, tak to mas smolu. Trolejbusmi sa vozim dennodenne 5 - 6 krat. Bohuzial, nemas pravdu. Samotne trolejbusy nemozu za to, ako im postavili trolejove vedenie a ze musia jazdit takto pomaly. Co sa tyka meskani, tomu nezabranis, mame viacerych vodicov, ktori sa vlecu. Co sa tyka nadbehov, tomu sa zabranit da. A uz sa na tom pracuje. Vodici budu kontrolovani a postihovani za nadbehy, nemaju co chodit zo zastavky skor, ako na svoj cas. A aby si sa ukludnil k rychlosti trolejbusov, zda sa, ze tento rok prinesie zmeny a trolejova stopa sa bude upravovat do delta zavesov, hlavne z furce kalinovskou az k tescu, zaroven s vymenou vyhybky na KVP a pri tescu za radiom riadenu. A "mozno" sa nam podari zabezpecit GO trolejbusov, ci prezentaciu 25Tr.. Toto je momentalne prognoza, az po tu GO a prezentaciu. Pracuje sa na tom, ale zalezi od mesta.

A co dodat na toto ?
Vy ich využijet emožno raz za rok ale na imhd ste najväčši odbornici.

Par ludi, ktori tu pisu, povazujem za odbornikov. Oni pre zmenu nielen, ze pisu na imhd, ale cinmi to maju aj obhajene. Ozaj... Niekto trolejbusy obhajuje a napise o nich, zaroven sa aj realne snazi, aby to fungovalo. To je pozitivna KRITIKA. Za to ho zhodis svojou KRITIZUJUCOU vetou. Ale aj ty si napisal, ze trolejbusy sa ti nepacia. Vola sa to negativna KRITIKA. Vsetko teda patri pod slovo KRITIKA. Pre mna to znamena, ze si sam seba vopchal do svojej vety a povazujes sa za najvacsieho odbornika. Lebo sa prevazas trolejbusmi zda sa kazdy den. Ale.. ak ich takto odsudzujes, co si urobil k tomu, aby si to zmenil ? Presne, ako si napisal. NA IMHD DOKAZE BYT KAZDY ODBORNIKOM....
Reakcia na: Riks #44168:
Čo tak sledujem, v rannej špičke 13-ky nestíhajú točiť, vtedy sa zvyknú otočiť cez Mäsiarsku (a aj tak už z NMM meškajú), ale pokiaľ musia prestávkovať, tam niet kde...
Reakcia na: 5 #44150:
Alebo idem zo SOU Dopravného na železničnú stanicu L23 tri zastávky oproti pomalejšej L6 za drahší CL sedem zastávok... ?
Reakcia na: Riks #44168:

1. "Dôchodcovská linka" 32 (alias "Tour de church") mala jazdiť už od 02.08.2008, ale ešte ju asi nikto nevidel a ešte ani neuvidí... ?

2. 13-tka sa otáča na Amfiteátri, ale mnohí si to skracujú cez Moyzesovu, alebo dokonca Mäsiarsku ulicu. ? Škoda, že ešte som nevidel nikoho to skúsiť cez Hlavnú (v tom úseku ešte nie je pešia zóna, tá začína až pri OD TESCO)... ?
Reakcia na: Dispecer #44149:
L32 mala jazdiť po tých posledných úpravách? ?
Re #44152 5: Ad L13/ Z Hviezdoslavovej rovno na Bačíkovu to nejde?
Reakcia na: Nodes #44164:
náhodou, dnes ( teda už včera ) som jedným šiel. ? A celkom dobrá jazda - načas. Pokiaľ idem na KVP alebo Furču, využívam ich takmer vždy.
Reakcia na: Nodes #44164:
Dobre tak buď až pomne, ale ajtak si stojim za tym čo som napisal nižšie, ak budu troliky jazdiť tak ako napr. v ostrave, že som skumal či nie som nahodou v autobuse tak potom ich budem využivať miesto L50, 55.
Reakcia na: Trucker4091 #44163:
Je mi to jasné... ? Aj tak by som kúpil na ne nejaké minibusy a urobil tak, ako som to navrhoval už v príspevku #38947... ?
Reakcia na: Peter55 #44160:
Neviem jak TA, ale ja trolejbusy vyuzivam pravidelne. A odbornikom si dovolim byt az po Tebe. ?
Reakcia na: Dispecer #44161:
To je jasne veď 22ka ma aj rozdielnu trasu ako 30ka chodia snou ľudia aj ked menej.
Reakcia na: Peter55 #44159:
ax, pardon, ja som už aj zabudol na tú novú úžasnú L 30. Resp. radšej na ňu ani nemyslím, lebo vymyslieť takú degenerovanú linku muselo stáť autora veľa námahy šedej kôry mozgovej.
Reakcia na: TA #44157:
Pôvodná linka 30 (OC Optima - Pereš - Lorinčík - OC Optima) bola pravidelne celkom slušne naplnená. ? Súčasná linka 30 (Pri hati - Nám. osloboditeľov) je pravidelne ešte menej plná ako 22-jka a to už je čo povedať... ?
Reakcia na: TA #44158:
Keď budu chodiť trolejbusy na čas a nebudu sa vliecť 25 km/h celu cestu potom si ich presadzuj koľko chceš, inak si ich všetci stršte niekde ? ? Vy ich využijet emožno raz za rok ale na imhd ste najväčši odbornici.
Reakcia na: TA #44157:
Lšé neexistuje? A čo chodi z NO k Pri Hati? A hovorime o "novej verzii" LV takže ano ta l30 je na 3,14ču

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.