tak ked si podnik nevedel vazit vodicov, ktorí maju k tejto praci vztah,chceli tu pracovat, tak nech si teraz bojuje s traktoristami ktorí to maju cele v zadnici...a su tu len preto, aby neboli na urade prace....
asi mas aj pravdu,ale ta kvalita je super niektori maju uz aj par buraciek za par tyždne a zničene busy a najlepsie je na tom ze maju lepsie podmienky ako ja co uz makam par rokov a staram sa o bus . Len cakam kolko ich ostane v lete .
Neuveríš, čo sa stalo mne...v sobotu si tak idem na metro, a zrazu sa zo stanice valia davy ľudí, vraj to nejazdí, lebo nejaký chlapík skončil pod vagónom. Tak sme šli na električku, čakali sme asi 10 minút (nehorázne - cez víkend 15 min. intervaly), samozrejme totálna sardinkáreň, ľudia pomaly vypadávali von, a potom sa dokonca na tretej zastávke pokazili dvere!! Vodič sa 5 minút snažil to opraviť!!!!! No tak sa pýtam PRE KOHO je dobré také metro, či električky??? Vidíš, aj v tej Prahe sú úplne sprostí, ešte viac ako u nás v Košiciach...
"to ete do krematória prišiel skôr autobus ako mne na Furču!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" vynikajuca veta, zato, že si vysthla čas keď raz za hodinu ide L33 tak chodi častejšie ako busy na furču???? Trochu aj porozmyšľaj kym napišeš nejaku ****vinu ?
Vedel by niekto poskytnúť skromný odhad, koľko by dnes stála nová trolejbusová trať v týchto úsekoch?
A. Mier - Watsonova - Ipeľská - Kláštor
B. Dom umenia - Rastislavova - Železníky - Cassovia
C. Mier - Podhradová (v trase L16)
Vopred vďaka. ?
--->>> kiež by to tak každý videl. Ale keď počujem a čítam sťažnosti dôchodcov na to, že im behajú električky pod oknami, tak je mi zle.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
RDZ 50