no tak to je úsporné. Ale mnoho ľudí šetrí tak, že si radšej kúpia benzínový motor, lebo predsa len si povedia, že dieselový je drahší a nemajú na to. ?
to že električka mešká 3 minúty je big problém ale to, že jedna 34ka nepríde vôbec, ďalšia s 10 minútovým meškaním a aj to s poruchou a na nasledujúcej zastávke vyrutí šahovinu, to je v poriadku... buď rád že Ti pod barakom behajú električky...by si plakal a trhal vlasy keby si bol odkázaný na AD...alebo by si si neskôr zvykol ? (viď THC) a neviem prečo vlastne riešiš takúto drobnosť, akou je 3 minútové meškanie... ?
Re #43342 Nikoliatko: Typický prípad Schvartzovho syndrómu...
Vieš kvôli čomu tie trolejbusy nešli? Nie je totiž porucha ako porucha. Ak sa totiž stane niečo také, ako minulý rok keď auto "sundalo" stĺp trakčného vedenia, tak ani najdokonalejšia trolejbusová trať je odstavená. Vždy sa nájde niekto, kto si pri nejakom zádrhely vypichne presne to, prečo je ten-ktorý systém zlý. Uvedomuješ si, že poruchovosť sa pohybuje v desatinách/stotinách percenta? Že z 1000 spojov na poruchu narazí len malý zlomok? Ak by si ostala trčať na letisku kvôli snehovej kalamite, zatracovala by si lietadlá? Ak by sa pod vlak hodil samovrah a prídeš s trojhodinovým meškaním, tak by si s iróniou písala o výhodách koľajovej dopravy?
Písala si o novom linkovom vedení a pre koho je robené. Predstav si, že aj pre teba. Nechápem ako môžeš nadávať na systém, ktorému očividne absolútne nerozumieš (vlastne ako všetci na Magoriáte). Systém ako taký vôbec nie je zlý, nadávať by si mala skôr na hustotu spojov. Je všeobecne známe, že máme nedostatok vodičov, preto spoje nejazdia tak často. Palackého je zastávka s veľmi vysokou frekvenciou spojov, zrejme si narazila na vynechaný spoj. Možno kvôli poruche na vozidle (nekazia sa len trolejbusy ? ), alebo spomínanému nedostatku vodičov.
V civilizovanom dopravnom podniku to funguje tak, ze pri mimoriadnej udalosti je zabezpecena nahradna doprava. Dalsia vec, pri sucasnych modernych trolejbusoch sa zakaznik, dorpavca, moze rozhodnut, ci chce trolejbus s pomocnym pohonom alebo bez neho. A prave pomocny pohon je URCENY na mimoriadne udalosti. Ne/vyhodnost trolejbusovej dopravy by som do toho nemiesal.
Aj mne XY krat odišiel bus skôr alebo nešiel vôbec alebo mal poruchu a žijem a dýcham. A prežil som aj polhodinové státie na zastávke v silnom lejaku čakajúci na trolejbus. ?
Všetci sme len ľudia.
ja by som cela opísať dnešnú situáciu a podotknúť, ako sa cestujúci občania z furče môžu dostať domov...takže, išla som od TUKE autobusom č. 19, tým som sa pôvodne cela zviesť na Palackého.. pri Jumbe som však uvažovala, či neprejdem na trolejbus ale neprešla som našťastie.. išla som predsa len na Palackého.. a tu.. čo nevidím. pred plavárňou boli odstavené 3trolejbusy a štvrtý sa asi pekne išiel postaviť do radu.. to len aby ste všetci videli, aká výhodná je trolejbusovaá doprava, ke´d od takej NBS a následne ďalej nič iné na Furču nejde iba trolejbusy a tie ako vidím nešli.. no a potom som vystúpila na Palackého a čakala na tie priame prípoje ktoré by mali ísť na furču (l 15 17 alebo 20) no a čakala som tam celých 12 minút na ten môj úžasný priamy prípoj!!!! sa pýtam PRE KOHO je toto nové linkové vedenie robené?? to ete do krematória prišiel skôr autobus ako mne na Furču!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jednoduchšie spájanie na trati (pri odťahu/sunutí), nižšia cena, bohaté zásoby starých spriahadiel na sklade... také Brno má tiež povymieňané koncové hlavy v T6-súpravách, a divím sa, že Praha sa k tomu chystá až teraz (je to prvá vec, ktorá sa aj pri malej nehode zvyčajne poškodí a ceny Sécheronov idú do státisícov Kč), i keď tam sa častejšie čachruje so súpravami a rozpájaním na sóla a celkovo je Praha "bohatá" ...
Tie tam sú, ale iba medzi trvalo spojenými súpravami. Ak hneď po dodaní boli vymenené, tak je to prakticky jasné. Len nerozumiem prečo sa to vlastne robilo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
RDZ 50