Celý problém s Hlavnou, Rooseveltovou a vôbec centra mesta spočíva v politike mesta, ktoré umožňuje parkovanie doslova všade. Na ktorú ulicu sa pozriete, tam je dovolené parkovať ak nie po oboch stranách ulice, tak prakticky kdekoľvek. Byť niekým zodpovedným a vplyvným na magistráte, po tom, akonáhle si všimnem, že veľké parkovisko za pamätníkom začína zívať prázdnotou a ulice v centre mesta praskajú vo švíkoch, začnem konať a rušiť niektoré parkovacie plochy, kde to nie je vhodné. Autá na koľajniciach pred Slovanom už parkovať nemali, ale aj tak si to niekto presadil - parkovisko zrušiť, nechať premávať koňku tak ako má (po oboch stranách Hlavnej), urobiť pešiu zónu aj zo zvyšku Hlavnej (dovoliť odbočenie vpravo na Hlavnú len MHD), v celej dĺžke severnej časti Rooseveltovej zákazom zastavenia zakázať pozdĺžne parkovanie a máme také široké ulice, ako si predstavujeme...
Sarko
Nie, pod zem mala ísť len IAD a busy iných dopravcov (mimo MHD). MHD logicky ostane na provrchu, niečo ako Hlavná ul. v Prešove. Električková trať sa plánovala presunúť na južnú stranu Štúrovej a N.O. z dôvodu výstavby tunela najprv na južnej strane, potom preložka električkovej trate a následne výstavba tunela na severnej strane. Existovali aj rôzne iné varianty.
Ja by som vzhľadom k obrovským finančným nákladom a nedostatku financií zo Štúrovej a N.O. jednoducho iba vylúčil IAD a čo najviac jej to komplikoval tak, aby sa vodičom cestujúcim do centra oplatilo autá odstavovať na záchytných parkoviskách P+R, s následným použitím MHD. Prechádzajúci cez mesto tu už majú dobudovaný dialničný privádzač, ktorý po dostavbe stále zíva prázdnotou.