Reakcia na: Dopravák #4271:
Nie, pod zem mala ísť len IAD a busy iných dopravcov (mimo MHD). MHD logicky ostane na provrchu, niečo ako Hlavná ul. v Prešove. Električková trať sa plánovala presunúť na južnú stranu Štúrovej a N.O. z dôvodu výstavby tunela najprv na južnej strane, potom preložka električkovej trate a následne výstavba tunela na severnej strane. Existovali aj rôzne iné varianty.
Ja by som vzhľadom k obrovským finančným nákladom a nedostatku financií zo Štúrovej a N.O. jednoducho iba vylúčil IAD a čo najviac jej to komplikoval tak, aby sa vodičom cestujúcim do centra oplatilo autá odstavovať na záchytných parkoviskách P+R, s následným použitím MHD. Prechádzajúci cez mesto tu už majú dobudovaný dialničný privádzač, ktorý po dostavbe stále zíva prázdnotou.
Vladimír
Re #4257 BM: Som rád, že sa ku mne prikláňaš. Ale tú L18 by som skutočne najradšej videl predĺženú cez Železníky na Blšák ☺ Hádam by tých 48 minút, či koľko, nebola tragédia.
Re #4258 balky: Jasné - návrh. Pôvodne som chcel reagovať, že problematickým by bolo radenie sa do ľavého odbočovacieho pruhu po opustení zastávky pri Slovane. Ale keď teraz píšeš, že počítaš len so zastavovaním pred Domom techniky, tento argument padá.
Ja som sa s takýmto niečím tiež dávnejšie zaoberal. Vieš čo je jediný problém? Električka. Semafory sú nastavené tak, že sa nepočíta s odbočovaním autobusov od Slovana vľavo, t.j., keď od Slovana má bus zelenú, dostane ju aj električka. Takto by sa musel upraviť cyklus na križovatke na úkor električky. Ale napadla ma aj iná myšlienka (aby zase niekto nehovoril, že len všetko zmietam zo stola
Re #4259 balky: L24 niekedy končila na Jazere? Nie je to preklep a nemyslel si L26? Lebo čo ja viem, L24 nikdy na Jazero nejazdila.
Re #4260 cestujúci: Mne sa tiež páčilo zachádzanie linky cez Slovenskej jednoty a Alvinczyho. Ale určite nebolo dobré, že ďalej pokračovala na Svätoplukovu a stanicu. Neprirodzene tak míňala uzlový bod Nám. Mar. mieru / Mlynská bašta. Ale keby "niečo" takto jazdilo ďalej smerom na NMM alebo na Štefánikovu, to by bolo iné kafe.