Reakcia na: Dopravák #4271:
Nie, pod zem mala ísť len IAD a busy iných dopravcov (mimo MHD). MHD logicky ostane na provrchu, niečo ako Hlavná ul. v Prešove. Električková trať sa plánovala presunúť na južnú stranu Štúrovej a N.O. z dôvodu výstavby tunela najprv na južnej strane, potom preložka električkovej trate a následne výstavba tunela na severnej strane. Existovali aj rôzne iné varianty.
Ja by som vzhľadom k obrovským finančným nákladom a nedostatku financií zo Štúrovej a N.O. jednoducho iba vylúčil IAD a čo najviac jej to komplikoval tak, aby sa vodičom cestujúcim do centra oplatilo autá odstavovať na záchytných parkoviskách P+R, s následným použitím MHD. Prechádzajúci cez mesto tu už majú dobudovaný dialničný privádzač, ktorý po dostavbe stále zíva prázdnotou.
balky
-zastavky by boli pred Slovanom a Domom techniky ako ostatne (skor by som bral len zastavky pred Domom techniky, pretoze pred Slovanom by v niektorych hodinach mohli vzniknut kolizne situacie pri opusteni zastavky a radeni sa do laveho jazdneho pruhu a navyse, je tam aj viac priestoru na statie viacerych liniek)
-terenne upravy, zmeny organizacie dopravy a dopravneho znacenia by boli minimalne v porovnani s navrhovanym riesenim Slovan-Roosveltova.
L28 zastavuje na vsetkych zastavkach na Jazere poslednych 5 rokov a mozno aj kratsie.