Ked sa nahodila tema zastavok na znamenie. Otazka pre ekonomickeho riaditela: Pan riaditel, mate odhad, kolko pohonnych hmot sa mohlo usetrit zastavkami na znamenie? Mate odhad, aky to ma dosah na plynulost jazdy a jazdne doby? Kazde brzdenie a rozbiehanie vozdial bez ohladu na druh trakcie ma za nasledok zvysenie spotreby... Najprv sa ludia akotak naucili to znamenie davat, aby vzapati bolo znamenie zrusene. Dalsi dovod na negativne vnimanie podniku v ociach verejnosti.
1. Luník VIII - NO: medzi 8-14 hod. dnes ide 5 spojov za hodinu (4x10 + 1x31), v starom LV to bolo 6 spojov (2x10 + 2x20 + 2x15), po zohľadnení dĺžky vozidiel je kapacita približne narovnako.
2. Linka 16 mala mať lepší interval, ale Podhradová chcela silou mocou aj 12-ku, takže majú čo chceli = obe riedke (nie každý to rád husté).
3. Horšia trasa 27-ky ako bola tá od 2.8. do 13.12.2008 sa už vymyslieť nedá. Zámena vetiev 17/27 je hlavne o optimalizácii kapacít (stop vozeniu vzduchu).
4. Zastávky na znamenie boli dobrá vec a preto sa zrušili (§1 košického zákonníka).
podla mojho nazoru ani tieto zmeny velmi neprispeli k zlepseniu dopravy v KE a chcem tu prezentovat moj nazor
som z THC, ale nie som spokojny
to ze zvysime busy v case rannej spicky to nepomoze, casy su zle dane a to hlavne od 8 - 14 hodiny
ja osobne chodim na lunik 8 (jedlikova) a chodi tam 10, uz tam chodi 31 z namestia, ale to ze chodi raz do hodiny to nepomoze, 10 chodi aj tak natrieskana kludne mohli nechat 20 alebo aspon 15 aby chodili na lunik 8
ako som sa dopocul aj 16 chodi smerom z mesta na podhradovu len 2x za hodinu
rad by som vedel aky malo zmysel zrusit 27 smerom na jazero a dat ju na furcu, uz to tak raz bolo a neosvedcilo sa to, teraz pre zmenu chodi len po stanicu a aj to nie po osmej vecer, namiesto toho tam bude chodit 10 co je tiez dost blbe, predlzenie trate linky 17 povazujem za zufalstvo DMPK
A este by som chcel vediet ci vam vyhovovali zastavky na znamenie, podla mna to bola jedina dobra vec na novom systeme, a mohli by ste tuto otazku dat ako dalsiu anketu
Nemame priamu linku.... nemame priamu linku... nemame priamu linku.... Ani ja nemam priamu linku do krematoria, ani na letisko, ani do Lorincika. BTW. Stranky imhd nie su stranky DPMK. Na to je KAZDY UPOZORNENY pri registracii. Imhd nema povinnost oznamovat zmeny linky, ani nema vodicov MHD.
dotácia v MHD je normálna vec ,všade vo svete , len menej chápavý tomu nerozumia!radšej dotovať ako dopustiť chaos na cestách ,alebo už vynašli niečo lepšie? Tie fantasmagórie o nedotovaní smrdia klientelizmom a korupciou.
Zdravim Chcel by som ISIC vydany strednou skolou s cipom vyuzit ako elektronicku penazenku v DPMK. Potrebujem ho personifikovat v DPMK, alebo mozem zamierit rovno k EM Dzihadu a nabit ju?
Po niekoľkomesačných problémoch a vlne kritiky zo strany verejnosti upravil košický dopravný podnik cestovný poriadok a linkové vedenie vo viacerých častiach mesta. Najviac si polepšili obyvatelia Sídliska Ťahanovce a prímestských častí.
Posledná zmena linkového vedenia MHD Košice zo dňa 14.12.2008 nezohľadňuje potreby obyvateľov Sídliska nad Jazerom /oblasť Bukovecká - Tepláreň/.
Dôvody:
1. Žiadny priamy spoj na Nám. Osloboditeľov.
2. Trasy liniek 13 a 19 sa zbytočne kopírujú /Dneperská- žel. stanica/, na Nám. Osloboditeľov nejde nič!
3. Mestská časť Krásna + dolná časť jazera Važecká-Levočská si môže vybrať:13, 52,28, 3, 7
4. spoje 52+28+3+7 súbežná trasa po Nám. Osloboditeľov / štyri spoje!!!/
Ďalej akým spôsobom ste oznámili zmenu trasy autobusu č.52. Označenie zmeny som si všimol až v pondelok ráno. Možno ste ho vyvesili cez víkend, ale nie všetci cestujeme aj cez víkend. Myslím , že oznámenie malo byť vyvesené už v piatok.
V mestskej časti Šaca /trasa linky 52/ neboli ani v pondelok doobeda 15.12.2008.
Denník Korzár zverejnil asi toľko:
PEREŠ, LORINČÍK, KRÁSNA
Tieto tri mestské časti už budú mať priame spojenie s centrom, konkrétne s Námestím osloboditeľov, bez prestupovania aj mimo špičky (tzv. sedlo) a cez víkendy. Zabezpečí im to nová linka 52L s hodinovým intervalom. Doterajšia špičková 52 pritom ostáva a večer má pridaný jeden spoj navyše.
O zmene trasy ani mäkké f http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=9.12.2008/84496K
A na záver niečo k vašim vodičom.
Príklad: autobus 52 stojí na zastávke Krajský súd/meškanie 0min/ za ním prichádza trolejbus 72...niekto sa snaží rýchlo prestúpiť zatvorí mu pred nosom dvere. To isté Palackého 56 stojí prichádza 19..... Načo majú vodiči spätné zrkadlo? Chceli ste aby ľudia využívali prestupovanie. S čo najmenším čakaním, Mne sa 15-20 minút zdá byť veľa.
Jeden príklad ako rýchlo sa dá dostať od teplárne na námestie v Šaci.
autobus č.19- nástup 7.10
výstup Palackého 7.20 autobus 56 je fuč
autobus č.10 - nástup 7.22
Nám. Osloboditeľov 7.24...pešo k Allianzu 7.26 Autobus 52 je preč /mal mať odchod 7.28/
autobus č.52 - nástup 7.43
cieľ Nám. Šaca 8.03
dĺžka cesty cca 53min
nielen ráno. Ja to očakávam 24 hodín denne, ale som realista. Keďže najvyšší počet vozidiel v premávke je práve ráno počas špičky, tak vtedy bude logicky aj najvyššia pravdepodobnosť, že sa niečo niekde pokazí.
Pán Halenár, sťažnosti na vypadávanie spojov prosím píšte prosím na dpmk@dpmk.sk, alebo volajte GR DPMK, alebo za ním choďte osobne a tam mu to povedzte. ?
eMareq:
Vsak debatujte o com chcete a ja tak ucinim tiez. Ja vidim
hlavny problem dopravy v Ke DPMK. Vy mozte pisat o vplyve
vyfukovyych plynov na pesich. Go ahead!
"Stránky imhd.sk nie sú stránkami Dopravného podniku mesta Košice, a. s. Toto diskusné fórum je určené predovšetkým pre debaty o košickej doprave."
"Prínosy" vyhliadkovej linky 52L sú tu. Spoj s odchodom o 12.07 z Ryby smer Krásna odišiel o 12.13. Kým príde do Krásnej tak už možno bude mať aj odchod ako L13 alebo odíde s meškaním.
Presakuju info o dalsej firme v mhd v Ke.
AKo clen komisie dopravy a vystavby o nicomm nevviiem.
Poslanec Pajtas ako predseda komisie nepotrebuje ani bod
rozne: ukonci radsej komisiu, nez aby pockal, ze sa vyhadam.
-
Je nasou spolocnou hannbou, ze problemy a "riesenia" mhd
koncia v kancelariach manazerov mesta bez moznosti ludi
zvolit si ineho dopravcu. Ludia na komisii su dokonale pasivni.
Obcania v komisii nominovani politickymi stranami iba sedia,
sem tam povedia nieco nepodstatne. Dostanu tych par
korun oodmeny a cusia. Ked by mal Pajtas zaujem nieco robit,
nominovval by tam napr. aj ludi odtial.
-
Knapiik sa delegovanim pravomoci na poslanca Filipka nezbavi
zodpovednosti. Ako primator je statutarom a VZ DPMK a.s.
Poslanci v DR DPMK Buras a Pajtas - obaja SDKU/DS nesignalizuju nic. A ludi caka zvysovanie prepravneho.
Alebo dokedy bude mesto kryt rozdiel medzi nakladmi
a vynosmi?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes