dneska som čakal na zast. pošta 2, prešli okolo mňa na stanicu presmerovane 72 aj 27 a aj keby som maval všetkymi 4 rukami tak mi nezastali... mali nejake nariadenie nezastavovat mimo trasy? nič no odpľul som si, zanadával (uľavilo sa mi ? ) a vybral sa na stanicu pešo ?
Keď už ste tu nakusli zase NLV tak čo hovorite na zastavky na znamenie? Napr. Postupimska doteraz nie je takto označena niektore konečne sa tvaria na znamenie, oznam o tom ako mam podať znamenie nie je nikde okrem paru električkovych zastavok (všetci vieme prečo ? ) Nikde inde nič ani len nejaky papier na okne vo voze. A potom len ľudia davaju stažnosti za to, že im vodič nezastavil na zastavke na znamenie a za to, že SI VODIČ PLNI SVOJE POVINNOSTI MU STIAHNU PREMIE, je toto normalne? zato, že dodržiava svoje nariadenia ktore boli okrem ineho v každej službe na zelenom papieri podpisane GR? ☠
ehm, linka 34 bola aj v povodnej verzii LV.. ale ja vobec nechapem co sa tomu cloveku nepaci na L34 a 54. k 54ke som sa uz vyjadril, no a 34.. ved aj od hlavnej posty sa treba niekam dostat..
" Ďalšia vec, ktorú sľubovali v podniku bolo skrátenie trás. No, tak si nasadnite na 54-ku a tá vás odvezie cez 5 sídlisk... Linka 34 urobí to isté, ale popozeráte si nemocnice, polikliniky, niekoľko základných škôl. Skrátka linky sú vhodné do turistického bedekera. Turista nasadne a za cca 50 minút uvidí skoro celé mesto. To sú len dva príklady krátkych trás autobusov. "
autor by mal riadky o " nekonečných " trasách smerovať najmä starostom. BTW viete si predstaviť, čo by bolo, ak by niekto nemal priame spojenie s nemocnicou? Sodoma gomora
Na to, ako málo tento expert vidí do problému, na tom blogu až moc vyskakuje. Dúfam, že takéto neobjektivizmy neukazuje vo svojej práci / novinár/. Zas na druhú stranu s ním treba súhlasiť v niektorých veciach, určite premenovanie zastávok, alebo aj to, ako sa nové LV spustilo.Pre mňa je tiež nepochopiteĺné, ako sa to mohlo spustiť, ak bolo jasné, že spoje budú takto vynechávať. Ono Ľudia by si aj zvykli, ale keby sa chodilo podľa toho, čo visí na označníkoch....
no ak niekto nepochopi vyznam linky 54 a oznacuje ju za turisticku, tak jeho nazor na problematiku LV ma vobec nezaujima. je to dost dolezita linka, ale o tom som tu uz pisal.
Zákon o novom linkovom vedení v KE
§1 Nové linkové vedenie platí od 2.8. do 3.8.2008.
§2 V prvý deň jeho platnosti ponúkame vodičom mimoriadne prémie, aby prišli robiť, nech to vyzerá, že je všetko v najlepšom poriadku.
§3 V druhý deň náhle a s prekvapením zisťujeme, že nemáme vodičov a preto začíname pripravovať zmeny.
§4 O zmenách sa informuje zásadne 2 pracovné dni po ich zavedení, prípadne až po sťažnostiach cestujúcich.
§5 Zmeny spočívajú v chaotickom vyhodení spojov z CP tak, aby si to cestujúci nemal šancu zapamätať.
§6 Hlavný pilier NLV - "nebudem sa musieť učiť CP" spočíva v tom, že linky nemajú pravidelné intervaly, inak sa jazdí ráno, inak poobede, inak v sobotu, inak v nedeľu a keďže všade treba prestupovať, všetko sa to učíme dvojmo.
§7 Nosná TD sa zavádza v čase, keď nie je dosť vodičov ani na dedinskú TD.
§8 Aby sme využili aj malé trolejbusy, zavádza sa L73. Preto na L73 premávajú CNG autobusy a malé trolejbusy premávajú na nosných L71 a 72.
§9 Malé trolejbusy jazdia na nosných L71 a 72 preto, lebo dlhé stoja v garáži.
§10 Na nosných A linkách jazdia krátke vozy, lebo kĺbové sú garantované v Nižnej Myšli. Nižná Myšľa je predsa dôležitejšia, lebo z daní jej občanov DPMK žije.
§11 Podstata nosnej TD na Furči spočíva v tom, že jej interval sa v popoludňajšej špičke vôbec nezmenil a zrušenie 18-ky sa tam nahradí samo.
§12 27-ky chodia z Furče prázdne, lebo podľa prieskumov DPMK sú narvané.
§13 15-ky treba ešte viac obmedziť, lebo čochvíľa sa otvorí most Sečovská a najkratšou trasou predsa nikto nebude chodiť.
§14 19-ku treba ešte prehnať cez Popradskú, Bottovu aj Požiarnickú, lebo jej trasa je príliš priama.
§15 27-ku treba predĺžiť do Košickej Novej Vsi, lebo jedno omega nestačí.
§16 MHD sa zjednodušuje a preto 20 ide do Šace, 20L okružne cez Pereš a Lorinčík, 20n ku parčíku, 20B označená 20N na Bottovu, 20o do Optimy a 20Lo nevedno kam.
§17 Cestovné poriadky liniek 20 a 20L sú osobitne, aby to bolo jednoduchšie.
§18 Interval 1 Schwartz sa na vybraných linkách najhrádza intervalom 1 Tkáč (40'), lebo to sa lepšie pamätá.
§19 Nové LV odstraňuje súbehy a preto L16 a 29 majú rovnakých 90% trasy.
§20 Význam linky z Džungle spočíva v tom, že na Mieri zbiera ľudí, ktorí sa nevošli do nosnej TD.
§21 Do Optimy chodí nakupovať len Pereš a Lorinčík.
§22 Zastávka Michalovská sa nezruší preto, lebo všetci sa boja tamojších dôchodcov a preto sa linka 17 dramaticky posilňuje.
§23 Zmeny sa robia koncepčne a systémovo a preto sa L10 posilňuje chaotickým vpisovaním spojov do CP označených 10N, aj keď je to vlastne trasa L51.
§24 Jediné, na čo sa môžete spoľahnúť, je garantovaný NP autobus na trolejbusovej linke.
§25 Základným pilierom fungujúcej nosnej TD je element "spomaľovač premávky".
§26 Na expresných linkách jazdia najpomalší vodiči.
§27 18-ka mala všetky predpoklady stať sa nosnou linkou a preto má dnes interval 1 Schwartz.
§28 Privilegované dediny sú Poľov a THC-obec, lebo ich linka môže kopírovať trolejbus a nikomu to nevadí.
§29 Keď všetko mešká 15 minút, chodí sa už vlastne načas.
§30 Kto doma nemá internet, nemá šancu košickou MHD efektívne cestovať.
ono ide aj o to ci ti ten prestup urychli cestovanie z bodu A do bodu B....napr. starou 15tkou trvala cesta Furca - Lunik8 22 minut priblizne...teraz s prestupom na NO (or Palackeho kde chces) trva 40 minut....tak dakujem pekne za taketo prestupy.... ?
Dopravácke zákony tohto mesta:
§1 - priame linky nam vsetci zavidia
§2 - z kazdej zastavky sa musi dat cestovat priamo do centra
§3 - cim viac priamych liniek, tym vacsia spokojnost
§4 - prestupy od mhd odradzaju
§5 - elektricka nemoze byt nosnou dopravou
§6 - trolejbus je prezitok hodiaci sa do malych miest
§7 - trolejbusy su drahe
§8 - autobus na CNG je ekologickejsi ako trolejbus
§9 - ZOO potrebuje priamu linku na stanicu, lebo uz mame natlacene plagatiky
§10 - nova elektrickova linka z Optimy cez Moldavsku a Kuzmanyho kazdych 20 minut zlepsuje dopravu
§11 - Furca potrebuje priamu linku ku nemocnici, lebo tam uz nemozu byt chori a ani umierat
§12 - moja zena nebude prestupovat!
§13 - duochodcovia z podhradovej potrebuju linku 12
§14 - zahradkari z bankova nemaju ako prenasat urodu na trh (vratte nam linku 29!)
§15 - prelozka trate pri Auparku by stala 300 az 400 milionov
§16 - zmodernizujeme elektricky a potom ich predame minimalne za dvojnasobok
§17 - znizenim vykonov na 14,2 miliona vozkm usetrime prostriedky pre 70 vodicov
§18 - kazdy rok o 500.000 km menej!
§19 - kolaps dopravy v centre vyriesime priamymi linkami
§20 - MHD je zbytocnost, ktoru treba dotovat
§21 - DPMK je akciova spolocnost, ktora musi vyrabat zisk!
§22 - zoberte si uver, hladajte vnutorne rezervy, hlavne uz od nas nic viac nepytajte!
§23 - v DPMK dochadza k uniku penazi!
§24 - cestovne lacnejsie nebude
§25 - bus pruh netreba, lebo blokuje auta
§26 - na TZR sa pozrieme do konca roka
§27 - preferenciu zapneme do konca roka
Iné zákony:
§1 - kruhak na Ondavskej je v sulade so vsetkymi predpismi a normami
§2 - den bez aut je blbost
§3 - cyklochodniky su zbytocnost
§4 - momentalne priority mesta su: semenniky, vymenniky, galerie v podchodoch a open-air festival na Bankove
§5 - teraz nemame cas, rokujeme s investorom
§6 - stale rokujeme s investorom
§7 - k mestu zodpovedne, k investorom korektne - preto na kasarne ktore su poistkou v kauze Strelingstav sme vypisali sutaz
§8 - pozrieme sa na to a tak podobne
§9 - len co poriesim odvoz svojich deti, pridem (sa pozriet)
§10 - parkovacie domy postavime blizko centra
myslím, že by si zvykli aj tu. Každé čudo 3 dni trvá. Pozri koľko káuz bolo v SR za posledných 10 rokov a drvivá väčšina išla do zabudnutia, ľudia si zvykli.
O to mi islo. ze vsade si ludia zvykli. Len tu by donekonecna nariekali, ze im zobrali priame spoje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes