Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zákon o novom linkovom vedení v KE
§1 Nové linkové vedenie platí od 2.8. do 3.8.2008.
§2 V prvý deň jeho platnosti ponúkame vodičom mimoriadne prémie, aby prišli robiť, nech to vyzerá, že je všetko v najlepšom poriadku.
§3 V druhý deň náhle a s prekvapením zisťujeme, že nemáme vodičov a preto začíname pripravovať zmeny.
§4 O zmenách sa informuje zásadne 2 pracovné dni po ich zavedení, prípadne až po sťažnostiach cestujúcich.
§5 Zmeny spočívajú v chaotickom vyhodení spojov z CP tak, aby si to cestujúci nemal šancu zapamätať.
§6 Hlavný pilier NLV - "nebudem sa musieť učiť CP" spočíva v tom, že linky nemajú pravidelné intervaly, inak sa jazdí ráno, inak poobede, inak v sobotu, inak v nedeľu a keďže všade treba prestupovať, všetko sa to učíme dvojmo.
§7 Nosná TD sa zavádza v čase, keď nie je dosť vodičov ani na dedinskú TD.
§8 Aby sme využili aj malé trolejbusy, zavádza sa L73. Preto na L73 premávajú CNG autobusy a malé trolejbusy premávajú na nosných L71 a 72.
§9 Malé trolejbusy jazdia na nosných L71 a 72 preto, lebo dlhé stoja v garáži.
§10 Na nosných A linkách jazdia krátke vozy, lebo kĺbové sú garantované v Nižnej Myšli. Nižná Myšľa je predsa dôležitejšia, lebo z daní jej občanov DPMK žije.
§11 Podstata nosnej TD na Furči spočíva v tom, že jej interval sa v popoludňajšej špičke vôbec nezmenil a zrušenie 18-ky sa tam nahradí samo.
§12 27-ky chodia z Furče prázdne, lebo podľa prieskumov DPMK sú narvané.
§13 15-ky treba ešte viac obmedziť, lebo čochvíľa sa otvorí most Sečovská a najkratšou trasou predsa nikto nebude chodiť.
§14 19-ku treba ešte prehnať cez Popradskú, Bottovu aj Požiarnickú, lebo jej trasa je príliš priama.
§15 27-ku treba predĺžiť do Košickej Novej Vsi, lebo jedno omega nestačí.
§16 MHD sa zjednodušuje a preto 20 ide do Šace, 20L okružne cez Pereš a Lorinčík, 20n ku parčíku, 20B označená 20N na Bottovu, 20o do Optimy a 20Lo nevedno kam.
§17 Cestovné poriadky liniek 20 a 20L sú osobitne, aby to bolo jednoduchšie.
§18 Interval 1 Schwartz sa na vybraných linkách najhrádza intervalom 1 Tkáč (40'), lebo to sa lepšie pamätá.
§19 Nové LV odstraňuje súbehy a preto L16 a 29 majú rovnakých 90% trasy.
§20 Význam linky z Džungle spočíva v tom, že na Mieri zbiera ľudí, ktorí sa nevošli do nosnej TD.
§21 Do Optimy chodí nakupovať len Pereš a Lorinčík.
§22 Zastávka Michalovská sa nezruší preto, lebo všetci sa boja tamojších dôchodcov a preto sa linka 17 dramaticky posilňuje.
§23 Zmeny sa robia koncepčne a systémovo a preto sa L10 posilňuje chaotickým vpisovaním spojov do CP označených 10N, aj keď je to vlastne trasa L51.
§24 Jediné, na čo sa môžete spoľahnúť, je garantovaný NP autobus na trolejbusovej linke.
§25 Základným pilierom fungujúcej nosnej TD je element "spomaľovač premávky".
§26 Na expresných linkách jazdia najpomalší vodiči.
§27 18-ka mala všetky predpoklady stať sa nosnou linkou a preto má dnes interval 1 Schwartz.
§28 Privilegované dediny sú Poľov a THC-obec, lebo ich linka môže kopírovať trolejbus a nikomu to nevadí.
§29 Keď všetko mešká 15 minút, chodí sa už vlastne načas.
§30 Kto doma nemá internet, nemá šancu košickou MHD efektívne cestovať.
Reakcia na: luky133 #38594:
Tuším, že to je klimatizácia.
Reakcia na: Irisb #38602:
S touto trasou neoponuj. Istoiste vies, ze 15ka mala ist ku Optime aj po novom.
Reakcia na: Nodes #38596:
ono ide aj o to ci ti ten prestup urychli cestovanie z bodu A do bodu B....napr. starou 15tkou trvala cesta Furca - Lunik8 22 minut priblizne...teraz s prestupom na NO (or Palackeho kde chces) trva 40 minut....tak dakujem pekne za taketo prestupy.... ?
Dopravácke zákony tohto mesta:
§1 - priame linky nam vsetci zavidia
§2 - z kazdej zastavky sa musi dat cestovat priamo do centra
§3 - cim viac priamych liniek, tym vacsia spokojnost
§4 - prestupy od mhd odradzaju
§5 - elektricka nemoze byt nosnou dopravou
§6 - trolejbus je prezitok hodiaci sa do malych miest
§7 - trolejbusy su drahe
§8 - autobus na CNG je ekologickejsi ako trolejbus
§9 - ZOO potrebuje priamu linku na stanicu, lebo uz mame natlacene plagatiky
§10 - nova elektrickova linka z Optimy cez Moldavsku a Kuzmanyho kazdych 20 minut zlepsuje dopravu
§11 - Furca potrebuje priamu linku ku nemocnici, lebo tam uz nemozu byt chori a ani umierat
§12 - moja zena nebude prestupovat!
§13 - duochodcovia z podhradovej potrebuju linku 12
§14 - zahradkari z bankova nemaju ako prenasat urodu na trh (vratte nam linku 29!)
§15 - prelozka trate pri Auparku by stala 300 az 400 milionov
§16 - zmodernizujeme elektricky a potom ich predame minimalne za dvojnasobok
§17 - znizenim vykonov na 14,2 miliona vozkm usetrime prostriedky pre 70 vodicov
§18 - kazdy rok o 500.000 km menej!
§19 - kolaps dopravy v centre vyriesime priamymi linkami
§20 - MHD je zbytocnost, ktoru treba dotovat
§21 - DPMK je akciova spolocnost, ktora musi vyrabat zisk!
§22 - zoberte si uver, hladajte vnutorne rezervy, hlavne uz od nas nic viac nepytajte!
§23 - v DPMK dochadza k uniku penazi!
§24 - cestovne lacnejsie nebude
§25 - bus pruh netreba, lebo blokuje auta
§26 - na TZR sa pozrieme do konca roka
§27 - preferenciu zapneme do konca roka


Iné zákony:
§1 - kruhak na Ondavskej je v sulade so vsetkymi predpismi a normami
§2 - den bez aut je blbost
§3 - cyklochodniky su zbytocnost
§4 - momentalne priority mesta su: semenniky, vymenniky, galerie v podchodoch a open-air festival na Bankove
§5 - teraz nemame cas, rokujeme s investorom
§6 - stale rokujeme s investorom
§7 - k mestu zodpovedne, k investorom korektne - preto na kasarne ktore su poistkou v kauze Strelingstav sme vypisali sutaz
§8 - pozrieme sa na to a tak podobne
§9 - len co poriesim odvoz svojich deti, pridem (sa pozriet)
§10 - parkovacie domy postavime blizko centra

Ak máte ďalšie, doplňte.
Reakcia na: Kari #38599:
V pripade LV nie som si taky isty.
Reakcia na: Nodes #38598:
myslím, že by si zvykli aj tu. Každé čudo 3 dni trvá. Pozri koľko káuz bolo v SR za posledných 10 rokov a drvivá väčšina išla do zabudnutia, ľudia si zvykli.
Reakcia na: Kari #38597:
O to mi islo. ze vsade si ludia zvykli. Len tu by donekonecna nariekali, ze im zobrali priame spoje.
Reakcia na: Nodes #38596:
osobne si myslím, že prestupovanie, resp. premenovanie zastávok je vecou zvyku. Samozrejme, že je pohodlnejšie nastúpiť v Krásnej (resp. doplň si ktorýkoľvek iný valal) a vystúpiť niekde v centre, prípadne sa doviesť priamo do cieľa. Ale ľudia si zvyknú, ak dostanú niečo navyše, napr. kratší interval. Zvykli si všade, kde sa zavádzali IDS, aj v iných mestách. Chce to čas a vysvetľovanie. Tu sa však riešili CP na poslednú chvíľu, zmeny už vylepených CP, rušenie liniek a spojov v zachovaných linkách. Preto je názor 99% Košičanov, že "NLV je zlé", aj keď NLV za to nemôže.
Reakcia na: Kari #38595:
Nehovorim, ze NLV je najlepsie na svete. Uznavam, ze nebolo dostatocne odkomunikovane. Ale aj keby bolo neviemake dobre prirpavene aj po manazerskej stranke, stale by narazalo na odpor substratu, lebo nechcu prestupovat.
Reakcia na: Nodes #38591:
chlapi, prečo si myslíte, že existujú len 2 extrémy - "stary system odvsadial vsade so subehmi, kde si len zmyslis a s intervalom jeden schwartz", alebo ten cirkus, čo platí teraz? Nechcete si priznať, že to zavedenie NLV bolo totálne manažérsky zbabrané, v súkromnej firme by už boli všetci zodpovední na úrade práce. Jedna vec je samotné NLV, ktoré veľmi negatívne ovplyvnili starostovia, druhá vec jeho zavedenie, čo je maslo na hlave DPMK. A poriadne.
Malá otázočka pre Košičanov... Vaše Vaše busy TEDOM majú aj klimatizáciu pre cestujúcich? Či čo je to tá biela "krabička" za plynovými flašami? http://www.mestskadoprava.net/galeria/galleries/Kosice/Autobusy/5607_031207.jpg
Reakcia na: Nodes #38591:
+ všetko bude chodiť naraz. ?
Reakcia na: Nodes #38591:
Ale predsa len by bolo lepšie vrátiť staré linkové vedenie s menším počtom nevypravených služieb (nie však do podoby polovice a konca júla). A nech zháňajú vodičov aj ďalej. Nemôže to tak predsa ostať. Tie 2 príklady na "celomestské" v tom článku sú pekné ? . Ja som už pred novým LV hovoril, že tá L54 bude vyhliadková, turistická linka ? . Pre mňa má cestou do školy praktické využitie. Rýchlo sa dostanem z Furče na Ťahanovce. Akurát že by som tam zavítal záchadzku na Lingov, aby som to mal bližšie ? . To je z mojej hlavy ? .
Reakcia na: franko5240 #38590:
Neboj sa. Od noveho roku zu znovu budes mat znovu stary system odvsadial vsade so subehmi, kde si len zmyslis a s intervalom jeden schwartz.
konecne poriadny nazor na linkove vedenie kazdy je nespokojny a na DP su ticho
Reakcia na: 280 #38587:
?

A ešte keľo razy sa tie posledné info zmenia? Najprv sa mala robiť Zamaržnuta. ? Potom prišla zmena, už sa od toho stihlo odstúpiť, teraz sa k tomu vrátia(?). Mi to pripomína súčasné "vedenie" mesta (najprv niečo platí, potom to neplatí a platí niečo iné a potom to iné neplatí a platí to čo predtým neplatilo ?). BTW, prečo sa tie výluky nerobia ako kedysi cez leto? Inak niekde sú už aj uvoľnené podvaly!
Reakcia na: eMareq #38583:
noo pravdu vravi, posledne info hovoria, ze sa s tym ma nieco robit a datum je... vraj urcite este tohto roku. Takze _nechajme sa prekvapit_ ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.