Zákon o novom linkovom vedení v KE
§1 Nové linkové vedenie platí od 2.8. do 3.8.2008.
§2 V prvý deň jeho platnosti ponúkame vodičom mimoriadne prémie, aby prišli robiť, nech to vyzerá, že je všetko v najlepšom poriadku.
§3 V druhý deň náhle a s prekvapením zisťujeme, že nemáme vodičov a preto začíname pripravovať zmeny.
§4 O zmenách sa informuje zásadne 2 pracovné dni po ich zavedení, prípadne až po sťažnostiach cestujúcich.
§5 Zmeny spočívajú v chaotickom vyhodení spojov z CP tak, aby si to cestujúci nemal šancu zapamätať.
§6 Hlavný pilier NLV - "nebudem sa musieť učiť CP" spočíva v tom, že linky nemajú pravidelné intervaly, inak sa jazdí ráno, inak poobede, inak v sobotu, inak v nedeľu a keďže všade treba prestupovať, všetko sa to učíme dvojmo.
§7 Nosná TD sa zavádza v čase, keď nie je dosť vodičov ani na dedinskú TD.
§8 Aby sme využili aj malé trolejbusy, zavádza sa L73. Preto na L73 premávajú CNG autobusy a malé trolejbusy premávajú na nosných L71 a 72.
§9 Malé trolejbusy jazdia na nosných L71 a 72 preto, lebo dlhé stoja v garáži.
§10 Na nosných A linkách jazdia krátke vozy, lebo kĺbové sú garantované v Nižnej Myšli. Nižná Myšľa je predsa dôležitejšia, lebo z daní jej občanov DPMK žije.
§11 Podstata nosnej TD na Furči spočíva v tom, že jej interval sa v popoludňajšej špičke vôbec nezmenil a zrušenie 18-ky sa tam nahradí samo.
§12 27-ky chodia z Furče prázdne, lebo podľa prieskumov DPMK sú narvané.
§13 15-ky treba ešte viac obmedziť, lebo čochvíľa sa otvorí most Sečovská a najkratšou trasou predsa nikto nebude chodiť.
§14 19-ku treba ešte prehnať cez Popradskú, Bottovu aj Požiarnickú, lebo jej trasa je príliš priama.
§15 27-ku treba predĺžiť do Košickej Novej Vsi, lebo jedno omega nestačí.
§16 MHD sa zjednodušuje a preto 20 ide do Šace, 20L okružne cez Pereš a Lorinčík, 20n ku parčíku, 20B označená 20N na Bottovu, 20o do Optimy a 20Lo nevedno kam.
§17 Cestovné poriadky liniek 20 a 20L sú osobitne, aby to bolo jednoduchšie.
§18 Interval 1 Schwartz sa na vybraných linkách najhrádza intervalom 1 Tkáč (40'), lebo to sa lepšie pamätá.
§19 Nové LV odstraňuje súbehy a preto L16 a 29 majú rovnakých 90% trasy.
§20 Význam linky z Džungle spočíva v tom, že na Mieri zbiera ľudí, ktorí sa nevošli do nosnej TD.
§21 Do Optimy chodí nakupovať len Pereš a Lorinčík.
§22 Zastávka Michalovská sa nezruší preto, lebo všetci sa boja tamojších dôchodcov a preto sa linka 17 dramaticky posilňuje.
§23 Zmeny sa robia koncepčne a systémovo a preto sa L10 posilňuje chaotickým vpisovaním spojov do CP označených 10N, aj keď je to vlastne trasa L51.
§24 Jediné, na čo sa môžete spoľahnúť, je garantovaný NP autobus na trolejbusovej linke.
§25 Základným pilierom fungujúcej nosnej TD je element "spomaľovač premávky".
§26 Na expresných linkách jazdia najpomalší vodiči.
§27 18-ka mala všetky predpoklady stať sa nosnou linkou a preto má dnes interval 1 Schwartz.
§28 Privilegované dediny sú Poľov a THC-obec, lebo ich linka môže kopírovať trolejbus a nikomu to nevadí.
§29 Keď všetko mešká 15 minút, chodí sa už vlastne načas.
§30 Kto doma nemá internet, nemá šancu košickou MHD efektívne cestovať.
§1 Nové linkové vedenie platí od 2.8. do 3.8.2008.
§2 V prvý deň jeho platnosti ponúkame vodičom mimoriadne prémie, aby prišli robiť, nech to vyzerá, že je všetko v najlepšom poriadku.
§3 V druhý deň náhle a s prekvapením zisťujeme, že nemáme vodičov a preto začíname pripravovať zmeny.
§4 O zmenách sa informuje zásadne 2 pracovné dni po ich zavedení, prípadne až po sťažnostiach cestujúcich.
§5 Zmeny spočívajú v chaotickom vyhodení spojov z CP tak, aby si to cestujúci nemal šancu zapamätať.
§6 Hlavný pilier NLV - "nebudem sa musieť učiť CP" spočíva v tom, že linky nemajú pravidelné intervaly, inak sa jazdí ráno, inak poobede, inak v sobotu, inak v nedeľu a keďže všade treba prestupovať, všetko sa to učíme dvojmo.
§7 Nosná TD sa zavádza v čase, keď nie je dosť vodičov ani na dedinskú TD.
§8 Aby sme využili aj malé trolejbusy, zavádza sa L73. Preto na L73 premávajú CNG autobusy a malé trolejbusy premávajú na nosných L71 a 72.
§9 Malé trolejbusy jazdia na nosných L71 a 72 preto, lebo dlhé stoja v garáži.
§10 Na nosných A linkách jazdia krátke vozy, lebo kĺbové sú garantované v Nižnej Myšli. Nižná Myšľa je predsa dôležitejšia, lebo z daní jej občanov DPMK žije.
§11 Podstata nosnej TD na Furči spočíva v tom, že jej interval sa v popoludňajšej špičke vôbec nezmenil a zrušenie 18-ky sa tam nahradí samo.
§12 27-ky chodia z Furče prázdne, lebo podľa prieskumov DPMK sú narvané.
§13 15-ky treba ešte viac obmedziť, lebo čochvíľa sa otvorí most Sečovská a najkratšou trasou predsa nikto nebude chodiť.
§14 19-ku treba ešte prehnať cez Popradskú, Bottovu aj Požiarnickú, lebo jej trasa je príliš priama.
§15 27-ku treba predĺžiť do Košickej Novej Vsi, lebo jedno omega nestačí.
§16 MHD sa zjednodušuje a preto 20 ide do Šace, 20L okružne cez Pereš a Lorinčík, 20n ku parčíku, 20B označená 20N na Bottovu, 20o do Optimy a 20Lo nevedno kam.
§17 Cestovné poriadky liniek 20 a 20L sú osobitne, aby to bolo jednoduchšie.
§18 Interval 1 Schwartz sa na vybraných linkách najhrádza intervalom 1 Tkáč (40'), lebo to sa lepšie pamätá.
§19 Nové LV odstraňuje súbehy a preto L16 a 29 majú rovnakých 90% trasy.
§20 Význam linky z Džungle spočíva v tom, že na Mieri zbiera ľudí, ktorí sa nevošli do nosnej TD.
§21 Do Optimy chodí nakupovať len Pereš a Lorinčík.
§22 Zastávka Michalovská sa nezruší preto, lebo všetci sa boja tamojších dôchodcov a preto sa linka 17 dramaticky posilňuje.
§23 Zmeny sa robia koncepčne a systémovo a preto sa L10 posilňuje chaotickým vpisovaním spojov do CP označených 10N, aj keď je to vlastne trasa L51.
§24 Jediné, na čo sa môžete spoľahnúť, je garantovaný NP autobus na trolejbusovej linke.
§25 Základným pilierom fungujúcej nosnej TD je element "spomaľovač premávky".
§26 Na expresných linkách jazdia najpomalší vodiči.
§27 18-ka mala všetky predpoklady stať sa nosnou linkou a preto má dnes interval 1 Schwartz.
§28 Privilegované dediny sú Poľov a THC-obec, lebo ich linka môže kopírovať trolejbus a nikomu to nevadí.
§29 Keď všetko mešká 15 minút, chodí sa už vlastne načas.
§30 Kto doma nemá internet, nemá šancu košickou MHD efektívne cestovať.
Irisb