Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter55 #37165:
No ale to si nepovedal ze z namestia osloboditelov... Znelo to akoby si nemal rad trolujbusy vseobecne.. Ved to je urcite ze vela ludi z tamat cestovat na Furcu nebude.. Na to je linka 15... Tahanovce aj furca maju priamy spoj z NO len jeden...
Reakcia na: Irisb #37171:
áno ?
predpokladám, že vtedy sa ešte dalo ísť po asfaltke medzi Cassosportom a hádzanárskou halou. Dnes sa to už nedá, keďže tam " umelo " zriadili 1-smerku. Takže po zabočení cez ( bývalý ) plot Cassosportu je potrebné ísť popri blšáku ( teda po tej panelmi (?) vyloženej ploche ) a potom sa po napojení na asfaltku vytočiť späť na " poľnú " cestu - poľnou som ju nazval len preto, že je tam v cca 5-metrovom úseku len zemina. Následne dole miernym kopčekom a potom sa vyesíčkovať k ceste pri Hornbachu.

V zásade proti tomu nemám nič; ak by tak chodila L 15, neprotestoval by som, ale pripadá mi to veľmi krkolomné - minimálne, kým nebude prepájacia komunikácia Pri Prachárni - Popradská plne funkčná.
Reakcia na: eMareq #37159:
Bod 2 by som starostom otrieskal o hlavu a ukázal návrh LV od vás pred tým než sa začalo s nimi intenzívne na túto tému rokovať a potom na porovnanie LV ktoré je teraz a o čo sa líšia: tie linky, úseky trás a intervaly, že či netušia koho je to potom objednávka a keď sa to upraví do prapôvodne navrhovaného stavu (autori 1018 a spol. neviem kto presne(asi aj Ty)), či budú M. Č. a ich starostovia spokojní, keďže oni nenesú žiadu zodpovednosť ? ☠
Reakcia na: BMko #37169:
?

TA: este nejaka pripomienka?? ?
Reakcia na: Alco #37151:
...pridaj k tomu prestup na NaokoloTrolejbus a na Mieri potom L18/27/34 ?
Reakcia na: TA #37088:
Ked som mal 4099 tak som s tadial prechadzal bez toho aby som si kolesa uspinil
Reakcia na: principio #37163:

...
2038 - 0,0 mil. vozkm (podľa aritmetickej postupnosti) ☺
PRINCIPIO: Kedy a kto to podpisal?
Reakcia na: pedro77 #37129:
áno

Re #37130 pedro77: áno ?. A keď sa zasekne Emtrest, tak aj až na konečnú. ?
Reakcia na: Aerith #37148:
Tu nejde o to ako vyzeraju al o to, že idu dookola, to je take ťažke pochopiť? Neverim, že ty by si cestovala trolejbusmi domov keby si byvala na furči, možno tak od Tesca alebo Mieru ale určite nie z NO ?
Reakcia na: principio #37163:
Ak je to pravda, tak to je sila! Máš nejaký dokument čo to potvrdzuje?
rok 2007 - 15,3 mil. vozkm (bolo)
rok 2008 - 15,0 mil. vozkm (je)
rok 2009 - 14,5 mil. vozkm (bude)
rok 2010 - 14,0 mil. vozkm (bude ešte horšie)
rok 2011 - 13,5 mil. vozkm (dúfajme, že ani nebude)
(údaje na roky 2009-2011 predbežný schvalený objem km - objednávka mesta).
„Byť Košičanom je fajn"
Títo starostovia su čvarga obyčajná. Oni odmietajú zodpovednosť? a vyslovujú nespokojnosť? No a som zvedaví, čo si ti blbi vyrokujú.
Myslím, že mesto Košice ako také je na smiech už celému Slovensku. na ich mieste som ticho, držím hubu a krok.
Dúfam, že so sebou sú všetci spokojní .

Riešenie : nech sa stretnú páni poslanci, páni starostovia a pán primátor a nech urobia LV aké požaduju ich ovečky a nech sa jazdí podľa toho. Som ozaj zvedavý.
Reakcia na: Isidor #37160:
Len aby to cele zle neskoncilo.. Uz sa to zacina..
Reakcia na: eMareq #37159:
Starostovia odrazu - my nič, my muzikanti... ?
Zo stránky MČ THC:

Rokovali s riaditeľom DPMK
Starosta JUDr.Cyril Betuš a zástupca starostu MČ Ing.RNDr.Emil Petrvalský, CSc. dňa 15.8.2008 osobne navštívili generálneho riaditeľa DPMK,a.s., Ing .Michala Tkáča a Ing. Roberta Nagya technického riaditeľa pre dopravu , ktorým predložili podrobné sťažnosti, pripomienky a požiadavky občanov našej mestskej časti k zabezpečovaniu jednotlivých liniek MHD v našej mestskej časti s ťažiskom na premávanie linky 10. Predstavitelia DPMK,a.s. prisľúbili nápravu súčasného stavu tak, aby prispeli k zmierneniu dočasných mimoriadnych opatrení s nábehom na schválený a platný plán linkového vedenia a cestovného poriadku MHD.

A odišli obidvaja s dlhým nosom, lebo vodičov niet...

Starostovia vyslovili nespokojnost s MHD
Starosta Mestskej časti Košice – Sídlisko Ťahanovce JUDr. Cyril Betuš na 23. rokovaní Rady starostov mesta Košice 12.8.2008 inicioval v spolupráci s ostatnými starostami mestských častí prijatie uznesenia vo veci zabezpečovania služieb MHD obyvateľom mesta Košice DPMK a.s. Košice. Rada starostov prijala v danej veci nasledovné uznesenie :

Uznesenie číslo 62 :

––––––––––––––––-

Rada starostov mesta Košice

1. VYSLOVUIJE

Nespokojnosť s novým linkovým vedením nakoľko stav, ktorý je v súčasnosti zabezpečovaný DPMK, a.s. nezodpovedá proklamovaným predstavám na zlepšenie dopravy v meste Košice

2. ODMIETA

Prenášanie zodpovednosti za súčasný stav zabezpečovania linkového vedenia v jednotlivých mestských častiach z DPMK, a.s. na starostov mestských častí

3. ŽIADA

Primátora mesta Košice o urýchlené zvolanie pracovného rokovania za účasti vedenia DPMK, a.s., primátora mesta Košice a starostov mestských častí

NeviemKnapík predsa dovolenkuje, má iné problémy. Domčok mu stráži MP (po novom sa už tranformovala na SBS platenú z verejných zdrojov, samozrejme len pre vyvolených). Veľmi by ma zaujímalo o čom chcú akože rokovať? Nech nájdu prachy na navýšenie platov a nie strácať čas jalovými rokovaniami.

Re #37147 AAA: Tu nejde o VEK vozidla, ale to, že je problémové ako celok.
Reakcia na: AAA #37147:
Problemy s opravami a mozno aj snaha o unifikaciu.
Reakcia na: Ferko #37149:
Sud vyda platobny rozkaz, ktory ked dlznik nezaplati, nasleduje exekucia.
Kto vie kde sa dá pozrieť platná trasa linky č.15 ( na mape ) ?
Ziadam uviest, ktore parametre sleduje DPMK zmenou tras mhd.
Ziadam uviest:
- ich zoznam
- stav parametra pred zmenou
- stav parametra aky je planovany dosiahnut po zmene
- termin vyhodnotenia

Alfonz Halenar, poslanec Kosic za KVP
-----------
Zoznam parametrov sledovanych pri zmenach v doprave

" pocet vozidiel vo vyprave
" pocet zadelenych vodicov
" priemerny interval v silnych vztahoch (vystup zo sidlisk)
" najazdenych km


Vyhodnotenie parametrov

V prilohe je uvedeny prehlad planovanych parametrov MHD po zmene v aug 2008. Tato tabulka je spracovana pre standardny pracovny den so skolskym vyucovanim.

V nizsie uvedenom prehlade nefiguruje elektrickova doprava, nakolko zmena linkoveho vedenia sa jej dotkla s len minimalnym dosahom na vypravu vodicov a vozidiel.

" Parameter 1

povodny stav - 147 AD + 14 TD = 161 vozidiel
novy stav - 134 AD + 18 TD = 152 vozidiel

" Parameter 2

povodny stav - 226 AD + 26 TD = 252 vodicov
novy stav - 216 AD + 32 TD = 248 vodicov

" Parameter 3

povodny stav:
- spicka nerovnomerne 5 - 7,5 min
- sedlo 15-20 min
- okrajovy rezim 15-30 min

novy stav:
- spicka rovnomerne 5 - 7,5 min
- sedlo 7,5 - 15 min
- okrajovy rezim 15-30 min

" Parameter 4

povodny stav - 15,2 mil vozkm
novy stav - 14,8 mil vozkm


Aj napriek nizsiemu poctu vodicov vo vyprave ale uvadzam, ze vzhladom na nutnost realizacie linkoveho vedenia este v priebehu letnych prazdnin a naslednej casovej tiesni nebola vykonana optimalizacia cestovnych poriadkov v smere k poctu vodicom. Tato uloha je v sucasnosti aktualna a predpokladam znizenie poctu vodicov v dennej vyprave o 8 - 10.


Ing. Robert Nagy v.r.,
riaditel dopravy a techniky

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.