Tu nejde o to ako vyzeraju al o to, že idu dookola, to je take ťažke pochopiť? Neverim, že ty by si cestovala trolejbusmi domov keby si byvala na furči, možno tak od Tesca alebo Mieru ale určite nie z NO ?
rok 2007 - 15,3 mil. vozkm (bolo)
rok 2008 - 15,0 mil. vozkm (je)
rok 2009 - 14,5 mil. vozkm (bude)
rok 2010 - 14,0 mil. vozkm (bude ešte horšie)
rok 2011 - 13,5 mil. vozkm (dúfajme, že ani nebude)
(údaje na roky 2009-2011 predbežný schvalený objem km - objednávka mesta).
„Byť Košičanom je fajn"
Títo starostovia su čvarga obyčajná. Oni odmietajú zodpovednosť? a vyslovujú nespokojnosť? No a som zvedaví, čo si ti blbi vyrokujú.
Myslím, že mesto Košice ako také je na smiech už celému Slovensku. na ich mieste som ticho, držím hubu a krok.
Dúfam, že so sebou sú všetci spokojní .
Riešenie : nech sa stretnú páni poslanci, páni starostovia a pán primátor a nech urobia LV aké požaduju ich ovečky a nech sa jazdí podľa toho. Som ozaj zvedavý.
Rokovali s riaditeľom DPMK
Starosta JUDr.Cyril Betuš a zástupca starostu MČ Ing.RNDr.Emil Petrvalský, CSc. dňa 15.8.2008 osobne navštívili generálneho riaditeľa DPMK,a.s., Ing .Michala Tkáča a Ing. Roberta Nagya technického riaditeľa pre dopravu , ktorým predložili podrobné sťažnosti, pripomienky a požiadavky občanov našej mestskej časti k zabezpečovaniu jednotlivých liniek MHD v našej mestskej časti s ťažiskom na premávanie linky 10. Predstavitelia DPMK,a.s. prisľúbili nápravu súčasného stavu tak, aby prispeli k zmierneniu dočasných mimoriadnych opatrení s nábehom na schválený a platný plán linkového vedenia a cestovného poriadku MHD.
A odišli obidvaja s dlhým nosom, lebo vodičov niet...
Starostovia vyslovili nespokojnost s MHD
Starosta Mestskej časti Košice – Sídlisko Ťahanovce JUDr. Cyril Betuš na 23. rokovaní Rady starostov mesta Košice 12.8.2008 inicioval v spolupráci s ostatnými starostami mestských častí prijatie uznesenia vo veci zabezpečovania služieb MHD obyvateľom mesta Košice DPMK a.s. Košice. Rada starostov prijala v danej veci nasledovné uznesenie :
Uznesenie číslo 62 :
––––––––––––––––-
Rada starostov mesta Košice
1. VYSLOVUIJE
Nespokojnosť s novým linkovým vedením nakoľko stav, ktorý je v súčasnosti zabezpečovaný DPMK, a.s. nezodpovedá proklamovaným predstavám na zlepšenie dopravy v meste Košice
2. ODMIETA
Prenášanie zodpovednosti za súčasný stav zabezpečovania linkového vedenia v jednotlivých mestských častiach z DPMK, a.s. na starostov mestských častí
3. ŽIADA
Primátora mesta Košice o urýchlené zvolanie pracovného rokovania za účasti vedenia DPMK, a.s., primátora mesta Košice a starostov mestských častí
NeviemKnapík predsa dovolenkuje, má iné problémy. Domčok mu stráži MP (po novom sa už tranformovala na SBS platenú z verejných zdrojov, samozrejme len pre vyvolených). Veľmi by ma zaujímalo o čom chcú akože rokovať? Nech nájdu prachy na navýšenie platov a nie strácať čas jalovými rokovaniami.
Re #37147 AAA: Tu nejde o VEK vozidla, ale to, že je problémové ako celok.
Ziadam uviest, ktore parametre sleduje DPMK zmenou tras mhd.
Ziadam uviest:
- ich zoznam
- stav parametra pred zmenou
- stav parametra aky je planovany dosiahnut po zmene
- termin vyhodnotenia
Alfonz Halenar, poslanec Kosic za KVP
-----------
Zoznam parametrov sledovanych pri zmenach v doprave
" pocet vozidiel vo vyprave
" pocet zadelenych vodicov
" priemerny interval v silnych vztahoch (vystup zo sidlisk)
" najazdenych km
Vyhodnotenie parametrov
V prilohe je uvedeny prehlad planovanych parametrov MHD po zmene v aug 2008. Tato tabulka je spracovana pre standardny pracovny den so skolskym vyucovanim.
V nizsie uvedenom prehlade nefiguruje elektrickova doprava, nakolko zmena linkoveho vedenia sa jej dotkla s len minimalnym dosahom na vypravu vodicov a vozidiel.
" Parameter 1
povodny stav - 147 AD + 14 TD = 161 vozidiel
novy stav - 134 AD + 18 TD = 152 vozidiel
" Parameter 2
povodny stav - 226 AD + 26 TD = 252 vodicov
novy stav - 216 AD + 32 TD = 248 vodicov
" Parameter 3
povodny stav:
- spicka nerovnomerne 5 - 7,5 min
- sedlo 15-20 min
- okrajovy rezim 15-30 min
novy stav:
- spicka rovnomerne 5 - 7,5 min
- sedlo 7,5 - 15 min
- okrajovy rezim 15-30 min
" Parameter 4
povodny stav - 15,2 mil vozkm
novy stav - 14,8 mil vozkm
Aj napriek nizsiemu poctu vodicov vo vyprave ale uvadzam, ze vzhladom na nutnost realizacie linkoveho vedenia este v priebehu letnych prazdnin a naslednej casovej tiesni nebola vykonana optimalizacia cestovnych poriadkov v smere k poctu vodicom. Tato uloha je v sucasnosti aktualna a predpokladam znizenie poctu vodicov v dennej vyprave o 8 - 10.
Ing. Robert Nagy v.r.,
riaditel dopravy a techniky
kludne sa pytaj, ja myslim ze L15 by vzdy mala koho vozit, ale nech sa vyjadria furcania co im chyba
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
redburger
Myslím, že mesto Košice ako také je na smiech už celému Slovensku. na ich mieste som ticho, držím hubu a krok.
Dúfam, že so sebou sú všetci spokojní .
Riešenie : nech sa stretnú páni poslanci, páni starostovia a pán primátor a nech urobia LV aké požaduju ich ovečky a nech sa jazdí podľa toho. Som ozaj zvedavý.