K mojim prispevkom ste mali moznost reagovat v priebehu hadky a nie teraz, ked je uz "po funuse". V prispevkoch som sa uz vyjadril a viac sa k tomu nemienim vraciat.
BM: Takze minimalne system el. dopravy nam moze byt vzor. Len sa mi vidi kus vysoky pocet liniek a to aj autobusov. Ale nebol som tam,takze nepoznam miestne pomery.
Aby som to ujasnil. Fotky 4303 ukazuju stav ako vyzeral autobus v neakom obdoby. To ze ten autobus beha plne dobre viem. Vzdy treba sledovat datum.
ALL > vcera som sa vratil z Varsavy a mozem povedat ze som ostal milo prekvapeny. Mesto vecsie ako Praha nosnou dopravou su elekticky 37 liniek, metro 1 linka a autobusy 194 liniek.
Intervali: elektricky v rozmedzi 3-5min v spicke
5-15 min mimo spicku
10-20min volne dni
Autobusova 10 - 20 min spicka
15-20 min mimo spicky
15-20 min volne dni
METRO - 3 min v spicke
4-5 mimo spicky
6-8 volne dni
Vozove parky: elektricky ALSTOM asi 35% nizkopodlazne velka cast elektriciek je podobna T6 kam a T5C5 ale dokonca T1.
Autobus: Velka cast- MAN klbovy a solo
- Solaris 15, 12, 10
- Ikarus 280.08 , 435, 412, 417, 260
Jelcz solo a klbove vsetky co som videl nizkopodlazne
Vozovy autobus. park je z asi na 85% nizkopodlazny.
METRO- supravy Alstom a klasicke stare ruske ako v Prahe a Moscve.
Ceny listkov velmi podobne ako v Bratislave. System casovych listkov.
Pouzivaju sa transparenty BUSE a Mielec.Dokonca su kombinovane. Vnutorny Mielec vonkajsi BUSE, palubne pocitace jednoznacne BUSE 100 a 200 ale i Mielec SRG 3000, zalezi od vozovne.
Co sa tyka este dlzky liniek tak sa polkolo pohybuje v intervale asi 30 - 90 min.
Odporucam pozriet ale davajte si sakramensky pozor kde fotite nie vsade vam to totiz dovolia.
J > pokial viem tak Ikarusy su automaty a az teraz v posledbnej dobe sa vysklytlo najviac problemov, len co ja si pamatam.
> poziar 4311
> 4 mesiace odstaveny a takmer rozobraty 4303
> porucha motora na 4305 asi mesiac odstaveny
> a dalsia porucha na 4309 odstaveny cca 3 tyzdne
Vladimír: Jasne, že stojim. Veď práve, že to som už počul, že ste nie moc s nimi spokojný, ale u nás je to v pohode. oni sú trochu citlivejšie, predsa je tam viac tej elektroniky. vaše majú automat alebo manualnu ako v KE. Teda aspoň ak si pamätám z 1998 čo som bol v KE tak som počul manual.
Koľko je ich v Prešove a koľko v KE? Máte aj 415, alebo sú len u nás.
Pleas, koľko ste dali za ten SU12 a koľko dávajú Ke za SU15. Diky.
Vladimír: Jasne, že stojim. Veď práve, že to som už počul, že ste nie moc s nimi spokojný, ale u nás je to v pohode. oni sú trochu citlivejšie, predsa je tam viac tej elektroniky. vaše majú automat alebo manualnu ako v KE. Teda aspoň ak si pamätám z 1998 čo som bol v KE tak som počul manual.
Pleas, koľko ste dali za ten SU12 a koľko dávajú Ke za SU15. Diky.
Dúfam,že si sa neurazil!Ja som si dátum fotenia (14.6.03) všimol,ale keďže som 4303 videl už v júli behať po uliciach ,tak som Vás o tom chcel informovať. Okey
Dopravak > Popisy k fotkám sa robia keď sa pripravujú fotky na web. Tie má však BM pripravené na min. 2 mesiace dopredu, takže fotky nie sú celkom aktuálne. Pokiaľ by však išlo o nejakú mimoriadnú udalosť napr. 4311, nie je problém ich hneď zaradiť pokiaľ budú k dispozícii.
PvvS:
To je právě to o co mi v pořadu šlo. Když se na to zpětně podívám, tak je to spíš kydání na pár osob. Na metru by samozřejmě mohly být nižší škody, kdyby se metro zavřelo dřív a pořádně, ale škody by byly tak jako tak.
Barrandov: O tom se tu opravdu radši nebudeme bavit, ale je pravda, že ty serepetičky mají pro cestujícího obrovský efekt a v celkových nákladech (estakáda, tunely, měnírny, koleje, mzdy dělníků po dobu tří let, výkupy pozemků) se skoro ztrácí.
Tam bych moc nešetřil, spíš bych šetřil třeba právě na nových autobusech.
J:
Ochranný systém metra (OSM) byl projektován v temných dobách komunismu a od té doby se v podstatě nezměnil. Voda se vlastně až na Václavík dostala, protože stanice metra Muzeum byla zaplavená.
O OSM se nikdo z nás a už vůbec ne z televize nedozví. Např. někde na Radlické by měla být např. v podzemí vybudována nemocnice, kde je sklad potravin. S kámošem jsem např. v prváku prolezli bývalý atomový kryt pod Letnou. Je to strašně obrovský rozloha asi tak 4 fotbalových stadionů, spousty chodeb a místností. A takových úkrytů je pod Prahou desítky.
Ale k tomu se normální smrtelník nikdy nedostane. Např. je také vybudována úniková chodba z parlamentu ke stanici metra Malostranská.
Dopravák má pravdu. Veď sa skúste dohodnúť s dekom na vytvorení Pražskej a brnenskej sekcie.
Avšak len jedno sa chcem spýtať. V tom dokumente hovrili, že ten systém bol v podstate protiatómový kryt a mal vydržať pretrhnutie vltavskej kaskády, čiže vodu ešte o 20m vyššie, čiže až na václaváku.
Takže KE:
u vás sú Ik435.18 resp 435.18B, E, F(ak také máte) problémové busy?
Diggi: Ten Ikarus ev.č. 4303(viac fotogaléria) už dávno behá po košických cestách na L18.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dopravák