Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Diggi #348:

K mojim prispevkom ste mali moznost reagovat v priebehu hadky a nie teraz, ked je uz "po funuse". V prispevkoch som sa uz vyjadril a viac sa k tomu nemienim vraciat.
Co je pravdy na tom že by KE měly letos/začátkem příštího roku dostat soupravu T3REV + NP vlek ? prej by to měla bejt nějaká reko ?
BM: Takze minimalne system el. dopravy nam moze byt vzor. Len sa mi vidi kus vysoky pocet liniek a to aj autobusov. Ale nebol som tam,takze nepoznam miestne pomery.
Reakcia na: BM #378:
vecsie -> vacsie
Reakcia na: Dopravák #370:
Aby som to ujasnil. Fotky 4303 ukazuju stav ako vyzeral autobus v neakom obdoby. To ze ten autobus beha plne dobre viem. Vzdy treba sledovat datum.

ALL > vcera som sa vratil z Varsavy a mozem povedat ze som ostal milo prekvapeny. Mesto vecsie ako Praha nosnou dopravou su elekticky 37 liniek, metro 1 linka a autobusy 194 liniek.

Intervali: elektricky v rozmedzi 3-5min v spicke
5-15 min mimo spicku
10-20min volne dni

Autobusova 10 - 20 min spicka
15-20 min mimo spicky
15-20 min volne dni

METRO - 3 min v spicke
4-5 mimo spicky
6-8 volne dni

Vozove parky: elektricky ALSTOM asi 35% nizkopodlazne velka cast elektriciek je podobna T6 kam a T5C5 ale dokonca T1.
Autobus: Velka cast- MAN klbovy a solo
- Solaris 15, 12, 10
- Ikarus 280.08 , 435, 412, 417, 260

Jelcz solo a klbove vsetky co som videl nizkopodlazne

Vozovy autobus. park je z asi na 85% nizkopodlazny.

METRO- supravy Alstom a klasicke stare ruske ako v Prahe a Moscve.

Ceny listkov velmi podobne ako v Bratislave. System casovych listkov.

Pouzivaju sa transparenty BUSE a Mielec.Dokonca su kombinovane. Vnutorny Mielec vonkajsi BUSE, palubne pocitace jednoznacne BUSE 100 a 200 ale i Mielec SRG 3000, zalezi od vozovne.

Co sa tyka este dlzky liniek tak sa polkolo pohybuje v intervale asi 30 - 90 min.

Odporucam pozriet ale davajte si sakramensky pozor kde fotite nie vsade vam to totiz dovolia.
Reakcia na: Vladimír #375:
konkretne: Cena bez DPH: 7 390 000 Sk, cena spolu. 8 868 000 Sk 🙂
Nodes : Jasné,že jazdí. V celom buse sú nové sedačky, rsp. tie vyplne, ktoré svojou veľkosťou a poťahom vyzerajú ako karosácke.

J : Naše Jazvečíky stáli okolo 10,5mil. za jeden a s výbavou sme na tom o mnoho lepšie. Neviem aký je štandart, ale ja som spokojný.
Reakcia na: J #371:
Žartuješ? Ikarus s manuálom? V Košiciach? Nie, nie! Aj v KE aj v PO sú Ik 4x5 s automatickými prevodovkami.

Ak mám dobré info, tak SU 12 stál 7,3 mil. Sk. Ale to je prešovský! To znamená, že nie v štandardnej, ale možno aj v podštandardnej výbave.
Tak ako je to s 4303? Jazdi ci nejazdi? V prispevku zo 17.7. sa uvazda, ze jazdi...
Dopravak > Nemam dovod sa urazit.

J > pokial viem tak Ikarusy su automaty a az teraz v posledbnej dobe sa vysklytlo najviac problemov, len co ja si pamatam.
> poziar 4311
> 4 mesiace odstaveny a takmer rozobraty 4303
> porucha motora na 4305 asi mesiac odstaveny
> a dalsia porucha na 4309 odstaveny cca 3 tyzdne
Vladimír: Jasne, že stojim. Veď práve, že to som už počul, že ste nie moc s nimi spokojný, ale u nás je to v pohode. oni sú trochu citlivejšie, predsa je tam viac tej elektroniky. vaše majú automat alebo manualnu ako v KE. Teda aspoň ak si pamätám z 1998 čo som bol v KE tak som počul manual.
Koľko je ich v Prešove a koľko v KE? Máte aj 415, alebo sú len u nás.

Pleas, koľko ste dali za ten SU12 a koľko dávajú Ke za SU15. Diky.
Vladimír: Jasne, že stojim. Veď práve, že to som už počul, že ste nie moc s nimi spokojný, ale u nás je to v pohode. oni sú trochu citlivejšie, predsa je tam viac tej elektroniky. vaše majú automat alebo manualnu ako v KE. Teda aspoň ak si pamätám z 1998 čo som bol v KE tak som počul manual.

Pleas, koľko ste dali za ten SU12 a koľko dávajú Ke za SU15. Diky.
A keď pozriete na Správy z oblasti MHD (17.7.03)nájdete info o 4303.
Reakcia na: Diggi #368:
Dúfam,že si sa neurazil!Ja som si dátum fotenia (14.6.03) všimol,ale keďže som 4303 videl už v júli behať po uliciach ,tak som Vás o tom chcel informovať. Okey 🙂
Dopravak > Popisy k fotkám sa robia keď sa pripravujú fotky na web. Tie má však BM pripravené na min. 2 mesiace dopredu, takže fotky nie sú celkom aktuálne. Pokiaľ by však išlo o nejakú mimoriadnú udalosť napr. 4311, nie je problém ich hneď zaradiť pokiaľ budú k dispozícii.
PvvS:
To je právě to o co mi v pořadu šlo. Když se na to zpětně podívám, tak je to spíš kydání na pár osob. Na metru by samozřejmě mohly být nižší škody, kdyby se metro zavřelo dřív a pořádně, ale škody by byly tak jako tak.

Barrandov: O tom se tu opravdu radši nebudeme bavit, ale je pravda, že ty serepetičky mají pro cestujícího obrovský efekt a v celkových nákladech (estakáda, tunely, měnírny, koleje, mzdy dělníků po dobu tří let, výkupy pozemků) se skoro ztrácí.

Tam bych moc nešetřil, spíš bych šetřil třeba právě na nových autobusech.

J:
Ochranný systém metra (OSM) byl projektován v temných dobách komunismu a od té doby se v podstatě nezměnil. Voda se vlastně až na Václavík dostala, protože stanice metra Muzeum byla zaplavená.

O OSM se nikdo z nás a už vůbec ne z televize nedozví. Např. někde na Radlické by měla být např. v podzemí vybudována nemocnice, kde je sklad potravin. S kámošem jsem např. v prváku prolezli bývalý atomový kryt pod Letnou. Je to strašně obrovský rozloha asi tak 4 fotbalových stadionů, spousty chodeb a místností. A takových úkrytů je pod Prahou desítky.

Ale k tomu se normální smrtelník nikdy nedostane. Např. je také vybudována úniková chodba z parlamentu ke stanici metra Malostranská.
Reakcia na: J #364:
Ak stojíš aj o poznatok z Prešove, tak Ti môžem povedať, že v PO to problémové busy sú. V Košiciach neviem, občas nejaký vybuchne 😉
Reakcia na: Ayreon #350:
Na novy reko usek pojde uz len nielkolko podvalov. Ale celkovo je tam roboty este dost.
Dopravák má pravdu. Veď sa skúste dohodnúť s dekom na vytvorení Pražskej a brnenskej sekcie.

Avšak len jedno sa chcem spýtať. V tom dokumente hovrili, že ten systém bol v podstate protiatómový kryt a mal vydržať pretrhnutie vltavskej kaskády, čiže vodu ešte o 20m vyššie, čiže až na václaváku.

Takže KE:
u vás sú Ik435.18 resp 435.18B, E, F(ak také máte) problémové busy?
Som tu dobre, v Košiciach ,alebo v Prahe?

Diggi: Ten Ikarus ev.č. 4303(viac fotogaléria) už dávno behá po košických cestách na L18.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.