AD NOVÉ CP L32:
Zdalo sa to až neuveriteľné, že pri toľkých všetkých "neprekladoch" liniek v Košiciach L29 a L32 na trase Technická univerzita - žel. stanica (toto spojenie, pochopiteľne, často používam) v sedle vytvárali svojími vzájomne preloženými 30 min. intervalmi DOKONALÝ 15 min. interval.
Dnes vidím, a smutne konštatujem, že DPMK "napravil chybu" a L29 a L32 idú pri svojich nezmenených 30 min. intervaloch štyri minúty po sebe. Zas budem bez dychu po vyčerpávajúcom zúfalom neustálom behu na zast. OD Beta, ktorá, ako vravieva Peter K, je jediná obslužná k TU vo vzťahu žel. stanica - TU.
Ďakujem v mene všetkých dochádzajúcich študentov TUKE.
Zdalo sa to až neuveriteľné, že pri toľkých všetkých "neprekladoch" liniek v Košiciach L29 a L32 na trase Technická univerzita - žel. stanica (toto spojenie, pochopiteľne, často používam) v sedle vytvárali svojími vzájomne preloženými 30 min. intervalmi DOKONALÝ 15 min. interval.
Dnes vidím, a smutne konštatujem, že DPMK "napravil chybu" a L29 a L32 idú pri svojich nezmenených 30 min. intervaloch štyri minúty po sebe. Zas budem bez dychu po vyčerpávajúcom zúfalom neustálom behu na zast. OD Beta, ktorá, ako vravieva Peter K, je jediná obslužná k TU vo vzťahu žel. stanica - TU.
Ďakujem v mene všetkých dochádzajúcich študentov TUKE.
Vladimír
Prečo by tam malo byť niečo o tom, ako rýchlo sa metro opravilo??? Metro sa nemalo toľko opravovať, lebo keby bolo všetko tak, ako má byť, rozsah škôd by sa ani zďaleka nevyrovnal tomu rozsahu škôd, ktorý metro utrpelo v roku 2002.
Ak Ty doma z nedbanlivosti podpáliš byt a potom ho za krátku dobu dáš do poriadku, tak ver, že Tvoji rodičia nebudú mať na jazyku chválu, ako rýchlo si ho dal do poriadku, ale budú sa pýtať, prečo si ho dočerta podpálil!!!
ČT asi vyrobila dokument o zaplavení metra preto, lebo daňoví poplatníci ČR za vzniknutú škodu zaplatia 7 miliárd Kč! A v takej chvíli nikoho nezaujíma rozpráka o letáčikoch do schránok a pod.
- pri tvorbe každého programu sa rozhovory strihajú. Nemožno predsa vysielať štvorhodinový program
- to, či pražskí dispečeri v programe boli v skutočnosti moderátori ČT si ja naozaj nemôžem dovoliť zhodnotiť. Vašich dispečerov po hlase nepoznám
Škoda v metre je 7 mld Kč. Metro jazdilo do poslednej chvíle, kedy začínali byť ohrozené životy cestujúcich a čo bolo v rozpore s povodňovým plánom. Ex-primátor vyhlási na kameru, že o ochrannom systéme metra nič nevedel. Pre uzatvroenie metra, zdá sa, nikto kompetentný nebol. A napriek tomu vyšetrovacia komisia dospela k názoru, že na vine nie je nikto. Ja si myslím, že to sú dôvody na to, aby ČT spracovala dokument, aký spracovala.