AD NOVÉ CP L32:
Zdalo sa to až neuveriteľné, že pri toľkých všetkých "neprekladoch" liniek v Košiciach L29 a L32 na trase Technická univerzita - žel. stanica (toto spojenie, pochopiteľne, často používam) v sedle vytvárali svojími vzájomne preloženými 30 min. intervalmi DOKONALÝ 15 min. interval.
Dnes vidím, a smutne konštatujem, že DPMK "napravil chybu" a L29 a L32 idú pri svojich nezmenených 30 min. intervaloch štyri minúty po sebe. Zas budem bez dychu po vyčerpávajúcom zúfalom neustálom behu na zast. OD Beta, ktorá, ako vravieva Peter K, je jediná obslužná k TU vo vzťahu žel. stanica - TU.
Ďakujem v mene všetkých dochádzajúcich študentov TUKE.
Zdalo sa to až neuveriteľné, že pri toľkých všetkých "neprekladoch" liniek v Košiciach L29 a L32 na trase Technická univerzita - žel. stanica (toto spojenie, pochopiteľne, často používam) v sedle vytvárali svojími vzájomne preloženými 30 min. intervalmi DOKONALÝ 15 min. interval.
Dnes vidím, a smutne konštatujem, že DPMK "napravil chybu" a L29 a L32 idú pri svojich nezmenených 30 min. intervaloch štyri minúty po sebe. Zas budem bez dychu po vyčerpávajúcom zúfalom neustálom behu na zast. OD Beta, ktorá, ako vravieva Peter K, je jediná obslužná k TU vo vzťahu žel. stanica - TU.
Ďakujem v mene všetkých dochádzajúcich študentov TUKE.
J
To, že to DPP zvládol až neuveriteľne skele je nepopierateľný fakt a ja som zástancom vety: Všetko zlé je na niečo dobré. Aj spúšť čo voda v Prahe zanechala bola na nieo dobrá. Napr. aj v tom novom metre, teda z rekonštruovanom. Ale dosť o povodniach v Prahe sme v Košiciach.
TAKŹE, KEDY UŽ BUDE POPIS VOZIDIEL!!!!!!!!!!