Na el. trať na THC môžme rovno zabudnúť, na to €€€ nie sú (a jednak treba 600 M na rekonštrukcie súčasných tratí). Bude Terminál sever a ešte nejaké drobnosti.
Mal dopyt na námestníka primátora p. Jozefa Filipka, v akom stave je realizácia, resp. riešenie integrovanej dopravy (KORID) v meste Košice, konkrétne Terminál Sever a električkovej trate zo smeru na MČ Košice – Sídlisko Ťahanovce.
Poslancovi písomne odpovedal p. Filipko, námestník primátora mesta Košice, ktorý ho informoval, že stavby Terminál Sever a električková trať zo smeru na MČ Košice – Sídlisko Ťahanovce sú súčasťou celkovo 6 stavieb, ktorých výstavba má pre potreby integrovanej dopravy vytvoriť spoločnú koľajovú dopravnú infraštruktúru zloženú z trati MHD a ŽSR. Na týchto 6 stavieb je v Národnom strategickom referenčnom rámci SR 2007-2013 v rámci Prioritnej osi č. 4 – Infraštruktúra integrovaných dopravných systémov pre IDS Košice plánovaná finančná nenávratná pomoc vo výške 36,48 mil. EUR (1.099 mld. Sk). Prijímateľom tejto finančnej pomoci sú ŽSR. (V tejto súvislosti je nutné poznamenať, že pôvodne na tieto stavby bolo plánovaných až 2,8 mld. Sk). Realizácia všetkých 6 stavieb
IDS sa má uskutočniť na základe osobitnej Dohody medzi zainteresovanými
(Ministerstvo dopravy pôšt a telekomunikácií SR, ŽSR, mesto Košice a KSK).
Keďže je nedostatok finančných prostriedkov na všetky stavby, je nutné, aby bol uskutočnený výber stavieb na realizáciu podľa reálnosti ich prípravy a podľa ich technologického i ekonomického prínosu v procese integrovanej dopravy. Z toho dôvodu bude na podnet MDPT SR všetkých 6 stavieb v priebehu najbližšieho obdobia znova posudzovaných a vyhodnocovaných.
V prípade prípravy Terminálu Sever ŽSR požaduje, z technických dôvodov vyplývajúcich z budovania vysoko rýchlostnej trate Kysak – Košice, jeho nové situovanie. ŽSR navrhuje umiestnenie Terminálu Sever do priestorov bývalej Magnezitky. Toto riešenie však nevyhovuje našim potrebám, pretože by nám to neumožňovalo jeho napojenie na plánovanú električkovú trať Sídl. Ťahanovce – Nám. Maratónu mieru. Keďže tento problém je otvorený a veľmi zložitý, do jeho vyriešenia nie je možné k tomu zaujať relevantné stanovisko.
Ta THC super linka platna od roku 3000 je nahodou celkom dobra?, k tomu este dalsiu superlinku: kvp klastor,nova nemocnica, amfiteater, mier, furca, secovska, no, magistrat, moskovska, a bude pokoj:)
kazdy ma svoju predstavu (blizsiu, alebo vzdialenejsiu realite) o tom, co potrebne je a co nie je. LV svoje muchy samozrejme ma, ale ak sa pozries trosku dalej do historie fora, tak sa dozvies, ze za podmienok, v ktorych bolo robene sa to cakat dalo a, otvorene, mohlo to dopadnut horsie.
A momentalne treba dufat, ze nech uz budes cestou do skoly cestovat bez prestupovania, alebo hoci s 50timi prestupmi, tak tie busy bude mat kto soferovat a teda ze vobec nejake pridu. A tymto ma ucta, jdu si po svych ?
Ja osobne klimatizáciu nepoužívam, ako prvú z nej dostanem nádchu. A nechci to po mne, lebo skončím na maródke a Vám budú opäť obmedzovať interval. ?
Je to celkom účinné, len má to veľkú spotrebu vody a neustále ju naháňať a doplňovať...
Poznám ale kolegov, ktorí ak by mohli, nasadili by si to hoc aj na hlavu ?
jasne, máš pravdu že všade nemôžu byť priame spoje. Ale je rozdiel kde prestupuješ, kedy a na akú linku. Keď som chodil zo školy tiež som prestupoval a to som ani nemusel. Keď má človek dosť času tak prestup je OK. Ale ráno cestou do školy prestupovať tam kde to nieje potrebné už OK nie je.
Pri akomkolvek LV je podmienka fungovania dostatok vodicov rep. vypravenych vozidiel. Ked sa toto podari zabezpecit, tak mnohi prestanu pindat. Alebo budu pindat dalej, z principu.
zase az tak od ruky nie, aj ked je urcite vyhodnejsie vystupit skor. TUKE nie je jedina skola, ale to je v podstate jedno. Skratka a dobre, treba si zvyknut, ze priame spoje odvsadial vsade nebudu a prestupovanie je nutne. Ver tomu, ze ak vystupis a pockas na dalsi spoj, nic sa ti nestane. A pokial bude hladka navaznost spojov, tak ti nevznikne ani zavazna casova strata
Chcem sa spytat taku somarinku....Pouzivaju vodici tie "klimatizacie-chladice", ktore su na novsich Solarisoch a na Karosach B952E ? A je to vobec ucinne? Dakujem za odpoved.
Jún má 30 dní. Mesačník teda platí 29 dní v júni (1.6. neplatí, až od 2.6, vrátane) a 1 deň v júli (1.7.). Čiže platnosť je 30 dní
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
M1rcO_o
mlynská bašta je trochu od ruky od TUKE ?
študujem na SPŠ stavebnej, ale TUKE sa asi nevyhnem