Reakcia na: Dimi #35381:
Hej, predstavenstvo už má (bohaté) skúsenosti.
Ak to zoberiem z tej najpozitívnejšej stránky, teda KORID sa zrealizuje v plnom pláne, tak o takých 10 - 15 rokov už nebudú peniaze na reko tratí, a keďže už teraz nie sú na súčasnú sieť, v budúcnosti nebude ani toľko. Jedine, že by sa nejako zásadne zmenila dopravná politika štátu alebo mesta.
Kari
Celé to manažovanie DPMK je akési amatérske. Raz nemáme na platy vodičov, potom nám chýba 600 mil. na rekonštrukcie tratí, zajtra bude chýbať 150 mil. na neviemčo. Súhlasím s poslancom Halenárom, že je zbytočné nalievanie peňazí do podniku, ktorý vlastne nevie, aké má potreby. Koľko by potrebovala ročne MHD v KE, aby optimálne fungovala? (prevádzková dotácia + investície). Porovnal to niekto cez prevádzkové ukazovatele s nejakým fungujúcim DP, napr. v ČR? Potom by boli možné debaty o hľadaní peňazí, napr. z nezmyslov typu EHMK.
Ale ak odborný riaditeľ v spoločnosti s obratom skoro 1 mld Sk, ktorý zodpovedá za hlavnú činnosť firmy, pripravuje akési brožúry pre vodičov, asi treba chybu hľadať aj priamo v DPMK.