Pan Titl, ale ved v DPMK ste boli aj Vy isty cas v predstavenstve a aj vtedy boli elektrickove trate stare. Ak tu koncepciu oprav nerobil Reiprich, vase predstavenstvo ako nasledujuce po Reiprichovom vedeni to nahodou nemalo urobit ?
Viete, čo je to koľajová križovatka? Lebo len na kruhovom objazde Moldavská-Alejová-Tr. SNP ich je 12. A na Čsl. armády - do Zimnej a do Moyzesovej ďalších 6. Štúrova-Kuzmányho ďalšie 3, Nam. oslob.-Južná trieda 3 kusy. Spčítajte pod Mostom VSS, atď.
..."zrazu sme zistili, že zo 181 výhybiek iba 30 je vyhovujúcich, treba vymeniť 151, to je 83,4 %. Zrazu zo dňa na deň až 83,4 % nevyhovuje, kde je nejaké plánovanie údržby a financií, prečo sa prevádzkuje nejaká výhybka 36 rokov stará, keď vieme, že výrobca dáva životnosť 10 rokov ? Takže 26 rokov sme spali a kukali von oknom, aké je krásne počasie. Celé mi to pripoadá dosť absurdné, otvárať zrazu požiadavku na 600 miliónov Sk na električkové trate." ..."
KTO spal? a 26 rokov kukal von oknom??? Vy ste. Vy ste to však chceli riešiť, ale nikto Vás nepočúval, však?
Pán PTI, to Vaše alibistické vysvetľovanie mi už lezie na nervy. Keď ste boli v predstavenstve, boli ste aj Vy za zodpovedný za stav v DPMK.
..."osobne som poukázal na niektoré praktiky, tak som nakoniec bojoval aj s J.Benžalom proti štvorici Voz-Pop-Fra + Jaš..."
Nikoho nezaujíma, čo ste Vy chceli, ale to čo sa urobilo, keď ste boli vo vedení. Tak dokážte, čo ste konkrétne chceli urobiť, a čo ste urobili? .... Keď nemáte rád jalové reči. ?
Nie len tu písať, keď si to nikto nemôže overiť.
"... keď som dal sem-tam úlohu z predstavenstva, aby sa to riešilo, K.K. si to vždy nejako obhájil."
Čo je to za predstavenstvo, keď ho K.K. nepočúva? ? ?
Križovatka pod mostom VSS (všetky smery), tam sa len vymenili ohlodané koľajnice smer SAD aj to také kúsky čo sa našlo na sklade. Možno sa do toho počtu berú aj výhybky do obratísk, resp. samotné obratiská. Niektoré by vedeli rozprávať, kedy sa tam naposledy niečo menilo...
KORID bude v okresanej verzii. Len železničné stavby.
Re #35319 PTI: A príkaz generálneho riaditeľa nebol vydaný? Lebo voči tomu sa musí každý podriadiť...
Lebo robil práce, ktoré od neho nikto nepýtal, na druhej strane nestíhal zadané veciu. Mal niekoľko napomenutí od nadriadených, ale to je zbytočné rozpisovať, viď prípad tvorby posledného LV a jeho chodenie na MMK.
Ja viem, že križovatka na VŠA je v havarijnom stave. Že tam je potrebné urobiť komplet rekonštrukciu nie iba výhybiek a krížení, ale aj cestných prejazdov. Riešiť to aj výškovo, celý stred je utopený. A doplniť svetelnú signalizáciu aby tam električky zbytočne netrčali.
Ale kde sú tie ďalšie električkové križovatky, čo majú stáť také milióny ? VSS sa urobilo, viem že sa projekčne chystá ŠH a Zimná (tu som mal robiť projekt úpravy CSS, ale DPMK si to výslovne neprialo, majú na to iných odborníkov), v rámci Auparku ešte NO. No a už mi ostávajú len dve električkové križovatky - Bardejovská a Moldavská - Kuzmányho.
Apropó, nehovorilo sa z úst kompetentných, že rekonštrukcie tratí a križovatiek zacvaká KORID ? Veď aj tá ŠH a Zimná sa robí kvôli oblúkom regioelektričiek. Ešte ich nikto nevidel, a dlho ani v Košiciach neuvidí, ale oblúky už budú mať pripravené.... Za peniaze z rozpočtu mesta. A hneď je argument, že DPMK pýta strašne veľa.
Mne tvrdil, že mal plán, ale nestíhal. Cestujúceho nezaujíma nejaký plán. Keď mal toľko práce, prečo sa mu dočasne neodobrala, aby mal na to čas, alebo?
Tak si treba prejsť celú sieť a písať na papier. Keď to esíčko pod mostom VSS stálo skoro 10,8 milióna, pričom sa menil spodok aj zvršok + inštalovalo sa mazanie okolesníkov. Taká križovatka na Moldavskej by podľa mňa toľko zhltla.
"A ešte jeden paradox: zrazu sme zistili, že zo 181 výhybiek iba 30 je vyhovujúcich, treba vymeniť 151, to je 83,4 %. Zrazu zo dňa na deň až 83,4 % nevyhovuje, kde je nejaké plánovanie údržby a financií, prečo sa prevádzkuje nejaká výhybka 36 rokov stará, keď vieme, že výrobca dáva životnosť 10 rokov ? Takže 26 rokov sme spali a kukali von oknom, aké je krásne počasie. Celé mi to pripoadá dosť absurdné, otvárať zrazu požiadavku na 600 miliónov Sk na električkové trate."
Iste, prachy sa minuli na 15-metrové budare, tak na opravy výhybiek nebolo. Ta še to nejako privari, priľepi, prifarbi, pritmeľi, ňe?
Koľko ráz boli výhybky opravované niekoľkonásobným návarom, lebo na nové "nebolo". Za ten čas infraštruktúra zostarla a cena za jej výmenu zdražela. A výsledkom je suma 600 M (keď sa niečo zanedbáva, tak potom oprava čosi stojí) a to len za úseky, ktoré nie sú na BKV paneloch. Či sa tie dočkajú opravy? ?
Re #35311 PTI: Nič len kecy o tom, ako vám nedáme, lebo NECHCEME. Nech to tvrdenie o úniku peňazí pán Matoušek dokáže, inak tára blbosti a ešte robí zo seba väčšieho hlupáka, než je. ?
Trápilo, a veľmi. Ale asi iba mňa samého, a aj keď som dal sem-tam úlohu z predstavenstva, aby sa to riešilo, K.K. si to vždy nejako obhájil.
Ale nemám taký dojem, že by v súčasnosti platili CP, ktoré platili pred 2-3 rokmi, mnohé sa zmenili.
A ešte poznámku: to gazdovanie si ja osobne vyprosím. Mám na to nárok, práve tým že osobne som poukázal na niektoré praktiky, tak som nakoniec bojoval aj s J.Benžalom proti štvorici Voz-Pop-Fra + Jaš.
A dovolím si otázku: kedy som povedal, že netreba niečo rekonštruovať, keď s návrhom prišiel niekto z vedenia na predstavenstvo, kedy som povedal niečo také, že treba obmedzovať dopravu, rušiť električkové trate, či trolejbusy ?
Ja mám rád konkrétne pripomienky a nie jalové reči !
Predseda predstavenstva - SDKU
5 členovia predstavensta: všetko nominanti SDKU-KDH-SMK
Predseda dozornej rady: KDH
Dvaja členovia DR: SDKU
Zástupca VZ: SMK
GR DPMK: KDH
úsekoví riaditelia - navrhla, odobrila menovala ich koalícia SDKU-KDH-SMK
Primátor: KDH
Námestníci: 3 nominanti SDKU-KDH-SMK
Riaditeľ magistrátu: SDKU
Poslanci MZ - 32 poslancov z 50 za koalíciu SDKU-KDH-SMK
--------------------------------------------------------------------
Ako to tí komunisti robia, že tam nikde nie sú, ale stále tam miznú peniaze ?
Zlý sen
Ja by som rád videl ozaj fakty: ktorých je tých 15 križovatiek - čo sa tým vlastne myslí, lebo toľko križovatiek električkových tratí nemáme ani zďaleka a čo je to vlastne za cena - 30 miliónov za 1 križovatku ? Opäť sa mi to zdá neskutočne nadhodnotené tak ako ten nový pľac pre busy na Bardejovskej za 160 miliónov.
A ešte jeden paradox: zrazu sme zistili, že zo 181 výhybiek iba 30 je vyhovujúcich, treba vymeniť 151, to je 83,4 %. Zrazu zo dňa na deň až 83,4 % nevyhovuje, kde je nejaké plánovanie údržby a financií, prečo sa prevádzkuje nejaká výhybka 36 rokov stará, keď vieme, že výrobca dáva životnosť 10 rokov ? Takže 26 rokov sme spali a kukali von oknom, aké je krásne počasie. Celé mi to pripoadá dosť absurdné, otvárať zrazu požiadavku na 600 miliónov Sk na električkové trate, keď je najväčší problém vo firme nevypravovanie autobusov na linky kvôli nedostatku vodičov. Aby v tom nebolo niečo skryté.... O postupnom útlme električkovej dipravy a rušení tratí (napr. komenského) som tu už pred pár mesiacmi čítal...
A ešte jeden poznatok - prejdite si napr. po tr,SNP od Amfiteátra a pozrite si stav trakčných stožiarov. Náter nevideli počítam tak 15 rokov a niektoré drží ozaj už iba hrdza, napájacie stožiare nevynímajúc. Už len počkať, až spadne nejaký trakčný stĺp a to budú fukoty.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dimi