Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
DOPRAVNÝ PODNIK MESTA KOŠICE, a.s. - CAD
Nevypravené Nenastúpení
služby vodiči
Dňa ranné / popol. ranné/ popoludní
15.júla 2008 12 15 2 2
16.júla 2008 8 21 5 6
17.júla 2008 6 12 2 4
18.júla 2008 12 21 4 12
19.júla 2008 4 4 2 2
20.júla 2008 4 3 3 1
21.júla 2008 10 10 2 4
22.júla 2008 25 15 7 4

Za posledných 8 dní nebolo vypravených 182 služieb v autobusovej doprave.
Z uvedeného prehľadu vyplýva , že sa zrejme nepotvrdí moja predpoveď o tom, že kvôli odsúvaniu nového linkového vedenia sa plán vozokm stanovený mestom na rok 2008 splní už v októbri 2008. Akurát, že neviem či je to dobre alebo zle. Mesto je ticho a cestujúci si na to pomaly zvykajú, takže zrejme je všetko v poriadku.
Myslíte si to aj vy ?

Vlado Stankovič
Reakcia na: PTI #34971:

"Rekonštrukcia električkových tratí v KE sa finančne začína vyrovnávať cene za výstavbu diaľnic na Slovensku ...."
K tomu len toľko, že pri 10 mil. Sk za 120 m električkovej trate pod mostom VSS je to niečo nad 83 mil. Sk na 1 km.
Slovenské diaľnice sa stavajú v cene okolo 500 mil. /1 km. Matematika nepustí: 83 mil. je výrazne menej ako 500 a viac mil.
Odporúčam stránky NDS, alebo http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6649. - citát z tohto fóra:

"Môže si každý hovoriť, čo chce, ale priemerná cena na 1 km plnohodnotnej a dostavanej diaľnice (vrátane IT systémov, čo okolo našich diaľnic na 99% ani nejdú) je nižšia ako v SR ... kde cena je 500 mil. SKK na 1 km

Japonsko - 440 mil. SKK (rok 2005)
Nemecko - 420 mil. SKK (rok 2006)
USA - 380 mil. SKK (rok 2005)
Kanada - 365 mil. SKK (rok 2006)
Malajzia - 315 mil. SKK (rok 2005)
Austrália - 310 mil. SKK (rok 2005)
Chorvátsko - 290 mil. SKK (rok 2005)
Maroko - 220 mil. SKK (rok 2005)

Vo všetkých týchto štátoch okrem Maroka sú vyššie platy ako u nás pri výstavbe diaľnic, vyššia cena ocele, v USA nižšie ceny nafty, ... niekde sú iné daňové a podporné systémy, ale zarátaná je komplexná a cena a skutočný priemer: výstavba: postavené km/celková cena a to pri SR dokonca vyšlo na 590 mil. SKK, v ČR nad 650 mil. SKK a to všetko pri diaľnici na 1 km ..."
Reakcia na: Isidor #34982:
otázkou je, čo znamená " zabezpečný prestup ". Takže spoje L 18 budú vyčkávať na Mieri na trolejbusové spoje?
Reakcia na: PTI #34978:
páči sa mi ukončenie " chodníka ô pri križovatke pri Nay do stratena na cestu. Super práca!
vraj "Najčastejšie otázky z ankety - nové linkové vedenie":

Otázka:
Prečo sú niektoré mestské časti (napr.Ťahanovce) preferované viac, ako iné (Furča, KVP)?

?

http://www.dpmk.sk/content/view/100/124/

toto je zaujímavé

"spojenie KVP – Furča"

V opačnom smere budú na cestovných poriadkoch trolejbusov vyznačené spoje, z ktorých bude na Mieri zabezpečený rýchly prestup na linku 18. ?
Reakcia na: Wolfangel #34973:
21 bolo len rano pripocitaj poruchy a poobednajsie a este ktovieco ? ...chcelo by to pridat aj smajlik slniečka
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
kedy budu nove CP online?
Reakcia na: PTI #34978:
V tomto pripade mi to pride ako mensie zlo oproti tomu keby tam ten chodnik nebol vobec..
Reakcia na: PTI #34972:
Nechceli ste napísať, že najprv čakáte 30 minút a až potom ďalších 30 cestujete?

Re #34971 PTI: No videl som jednu prezentáciu DPP, tak oni majú v pláne postaviť ďalších 32,4 km tratí do roku 2015 pri priemerných nákladoch 500 M CZK na 1 km ❗ ❗ ❗ ? ? ? Tak by ma úprimne zaujímalo čo sa za tou sumou skrýva?
Reakcia na: Wolfangel #34973:
pocul som zevraj uz 30 ?
Reakcia na: PTI #34972:
hruba 21 nevypravenych ☠ ?
Reakcia na: regeta #34961:

Pardón ale nie som idiot niekde cestovať pol hodiny, keď za tie isté peniaze som tam za 5 minút. Až taký bohatý niesom, aby som vyhadzoval peniaze za kvalitné cestovanie, ktoré DPMK ponúka. Apropo, chcem sa spýtať ctených humoristov v DPMK, koľko je dnes nevypravených služieb ?
Reakcia na: eMareq #34966:

Rekonštrukcia električkových tratí v KE sa finančne začína vyrovnávať cene za výstavbu diaľnic na Slovensku ....
Reakcia na: TA #34963:

A načo by ich kupovali, keď DPMK supľuje ich vnútrozávodovú dopravu ?
Reakcia na: eMareq #34959:

Tú električku 5 cez Južnú triedu , NO, tr.SNP po Amfiteáter som niekedy navrhol ja, zrušil ju DPMK.
Reakcia na: regeta #34961:

Nie, ďakujem - dvakrát stačilo v predstavenstve, nejakých 5 rokov po ukončení výšky a ešte takých desať rokov ako brigádnik - revízor a vodič električky - je tak akurát dosť. Dnes beriem DPMK ako firmu ktorá existuje a vďaka tejto www.imhd.sk sa dá diskutovať o problémoch dopravy. Aj keď tá diskusia je málokedy konštruktívna.
A ešte jeden poznatok pre dnešný deň: Cez víkend tu bola spomenutá tragédia autobusu pod Furčou, týmto chcem pozdraviť dnešného vodiča limky č.32A (tak svietil Emtest), vozidlo 3207, klbová Karosa, čas 10,00 hod, ktorá sa aj s cestujúcimi rútila dole tr.KVP v smere od Starozagorskej ku Popradskej minimálne 90-km rýchlosťou. Išiel som za ňou IAD, takže tú rýchlosť viem presne určiť podľa svojej, a toho, že som tomuto autobusu absulútne nestačil s dychom.
Len mimochodom, je tu 60-ka. Touto cestou dotyčného vodiča vrátane jeho nadriadených srdečne pozdravujem, a želám, mu, aby sa nestal tiež súčasťou čuernej kroniky !!!
Reakcia na: eMareq #34966:

Zahradnik - idiot
Polony - demagog

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.