Reakcia na: PTI #34940:
Pán Titl, čoho sa bojíte? KAŽDÝ vodič dostane brožúru kde bude uvedená KAŽDÁ linka s menným zoznamom zastávok (vrátane starého názvu) aj s tým o aký typ zastávky sa jedná (bolo by to dobré dať aj do palubných počítačov, aby sa to vypisovalo priamo vodičovi počas jazdy). Zastávky, ktoré budú mať štatút zastávok na znamenie, tak sa tie označníky takto označia. Riaditeľ dopravy tú brožúru pripravuje, resp. ju už má aj medzitým hotovú.Viete, že medzizastávkový čas môže byť aj veľká praobyčajná nula (keď viem prejsť tú vzdialenosť ešte v tej istej minúte)?
Takže?
Križovatka Prešovská-Sečovská je v záverečnej fáze
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=22.7.2008/81253K
In-line korčuliari majú v Košiciach chabé možnosti
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=22.7.2008/81194K
Re #34936 Vladimír: Však som písal, že to písal náš Zahradník. ?
PTI
Vyzerá to ozaj, že to smeruje k zlepšeniu MHD v Košiciach. Po prvých 2-3 týždňoch zoznamovania sa s novinkami a trhania si vlasov pri márnom čakaní na svoj spoj prejde počítam tak polovica cestujúcich definitívne na individuálnu IAD - teda na svoj osobný automobil, zastávky sa vyprázdnia, a tých pár cestujúcich, zväčša dôchodcov nad 70 rokov cestujúcich tak či tak zadarmo za akciovými rohlíkmi do Kauflandov, bude nanajvýš spokojných, lebo si konečne v prostriedku MHD sadnú. A v najbližšom rozbore činnosti DPMK za rok 2008, 2009, 2010 atď sa bude predstavenstvo pozastavovať nad úbytkom cestujúcich o 10 miliónov každoročne, pri zvýšení nákladov o 25 miliónov každoročne ( v euroch to činí 829.847,97 €). A pre tých pár desiatok ozaj verných platiacich cestujúcich DPMK nasadí 10 nových kĺbových lietajúcich balónov na CNG, ktoré budú mať vzletovú a pristávaciu dráhu na novom futbalovom štadióne 1.FC Slávia Košice.