Nechceli ste napísať, že najprv čakáte 30 minút a až potom ďalších 30 cestujete?
Re #34971 PTI: No videl som jednu prezentáciu DPP, tak oni majú v pláne postaviť ďalších 32,4 km tratí do roku 2015 pri priemerných nákladoch 500 M CZK na 1 km ? ? ? Tak by ma úprimne zaujímalo čo sa za tou sumou skrýva?
Pardón ale nie som idiot niekde cestovať pol hodiny, keď za tie isté peniaze som tam za 5 minút. Až taký bohatý niesom, aby som vyhadzoval peniaze za kvalitné cestovanie, ktoré DPMK ponúka. Apropo, chcem sa spýtať ctených humoristov v DPMK, koľko je dnes nevypravených služieb ?
Nie, ďakujem - dvakrát stačilo v predstavenstve, nejakých 5 rokov po ukončení výšky a ešte takých desať rokov ako brigádnik - revízor a vodič električky - je tak akurát dosť. Dnes beriem DPMK ako firmu ktorá existuje a vďaka tejto www.imhd.sk sa dá diskutovať o problémoch dopravy. Aj keď tá diskusia je málokedy konštruktívna.
A ešte jeden poznatok pre dnešný deň: Cez víkend tu bola spomenutá tragédia autobusu pod Furčou, týmto chcem pozdraviť dnešného vodiča limky č.32A (tak svietil Emtest), vozidlo 3207, klbová Karosa, čas 10,00 hod, ktorá sa aj s cestujúcimi rútila dole tr.KVP v smere od Starozagorskej ku Popradskej minimálne 90-km rýchlosťou. Išiel som za ňou IAD, takže tú rýchlosť viem presne určiť podľa svojej, a toho, že som tomuto autobusu absulútne nestačil s dychom.
Len mimochodom, je tu 60-ka. Touto cestou dotyčného vodiča vrátane jeho nadriadených srdečne pozdravujem, a želám, mu, aby sa nestal tiež súčasťou čuernej kroniky !!!
To môže potom aj raz za hodinu jazdiť a nebude konkurovať nikomu. Ja vravím, že ak tam bude malý bus a keď skončia medikom cvičenia v nemocnici, prednášky na UPJŠ, zamestnancom zmena v oboch nemocniciach + duochodcovia, nebude dobre (a to vidím aj dnes keď to okolo NN nechodí). Keď tam bol ešte 15-minútový interval poobede aj vtedy to bolo na hranici únosnosti. Tá linka má veľký potenciál pozbierať cestujúcich...
Veď sa na tú zastávku postavte a urobte si prieskum sami. Okrem zamestnancov Valea (zanedlho sa sťahujúcich na Pereš), resp. niekoľko firiem a predavačky ČS tam niet pre koho stáť večer, a cez víkend ako je deň dlhý vôbec.
"Tu často spomínaný Arpi Sch. mal názor, že na trase každej linky by mali byť iba dve zastávky - východzia a konečná. Vtedy by bola MHD pravideľná a kvalitná. Myslím si, že najlepšia a najkvalitnejšia MHD je vykašľať sa na MHD a hor sa všetci do IAD."
Isteže. Už sme si tú "pravidelnosť" v jeho podaní zažili viac než dosť. Pravidelne náhodne príležitostná alebo náhodne pravidelne príležitostná doprava 2x do hodiny, je to čo každý chcel. A zabudli ste dodať, že z každej možnej konečnej priamo(!!!) na každú inú možnú konečnú. Tak je to predsa najlepšie. On už predsa svoju šancu mal a vééééľmi veľa rokov. Ďakujeme, stačilo! Dnes je trend kdesi úplne inde (len on na to ešte neprišiel, nie je v tom však jediný).
Máte dojem, že keby tu pripadlo 1 auto na jedného človeka bolo by lepšie? Vstávať v noci okolo 3.00, aby som niekde docestoval a vracať sa neskoro večer, lebo vtedy budú cesty ako tak priechodné je to správne riešenie?
Re #34955 PTI: Predtým toto spojenie nemocníc robila linka 5. A neslúžila len zamestnancom oboch nemocníc.
Myslel som tabulku kde bol priemerny vek typov vozidiel. A zajazdovy MAN je len jeden a aj tak ma desatinne cislo. Ale uz chapem preco
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
"Tu často spomínaný Arpi Sch. mal názor, že na trase každej linky by mali byť iba dve zastávky - východzia a konečná. Vtedy by bola MHD pravideľná a kvalitná. Myslím si, že najlepšia a najkvalitnejšia MHD je vykašľať sa na MHD a hor sa všetci do IAD."
Isteže. Už sme si tú "pravidelnosť" v jeho podaní zažili viac než dosť. Pravidelne náhodne príležitostná alebo náhodne pravidelne príležitostná doprava 2x do hodiny, je to čo každý chcel. A zabudli ste dodať, že z každej možnej konečnej priamo(!!!) na každú inú možnú konečnú. Tak je to predsa najlepšie. On už predsa svoju šancu mal a vééééľmi veľa rokov. Ďakujeme, stačilo! Dnes je trend kdesi úplne inde (len on na to ešte neprišiel, nie je v tom však jediný).
Máte dojem, že keby tu pripadlo 1 auto na jedného človeka bolo by lepšie? Vstávať v noci okolo 3.00, aby som niekde docestoval a vracať sa neskoro večer, lebo vtedy budú cesty ako tak priechodné je to správne riešenie?
Re #34955 PTI: Predtým toto spojenie nemocníc robila linka 5. A neslúžila len zamestnancom oboch nemocníc.