Reakcia na: regeta #34961:
Nie, ďakujem - dvakrát stačilo v predstavenstve, nejakých 5 rokov po ukončení výšky a ešte takých desať rokov ako brigádnik - revízor a vodič električky - je tak akurát dosť. Dnes beriem DPMK ako firmu ktorá existuje a vďaka tejto www.imhd.sk sa dá diskutovať o problémoch dopravy. Aj keď tá diskusia je málokedy konštruktívna.
A ešte jeden poznatok pre dnešný deň: Cez víkend tu bola spomenutá tragédia autobusu pod Furčou, týmto chcem pozdraviť dnešného vodiča limky č.32A (tak svietil Emtest), vozidlo 3207, klbová Karosa, čas 10,00 hod, ktorá sa aj s cestujúcimi rútila dole tr.KVP v smere od Starozagorskej ku Popradskej minimálne 90-km rýchlosťou. Išiel som za ňou IAD, takže tú rýchlosť viem presne určiť podľa svojej, a toho, že som tomuto autobusu absulútne nestačil s dychom.
Len mimochodom, je tu 60-ka. Touto cestou dotyčného vodiča vrátane jeho nadriadených srdečne pozdravujem, a želám, mu, aby sa nestal tiež súčasťou čuernej kroniky !!!
eMareq
"Tu často spomínaný Arpi Sch. mal názor, že na trase každej linky by mali byť iba dve zastávky - východzia a konečná. Vtedy by bola MHD pravideľná a kvalitná. Myslím si, že najlepšia a najkvalitnejšia MHD je vykašľať sa na MHD a hor sa všetci do IAD."
Isteže. Už sme si tú "pravidelnosť" v jeho podaní zažili viac než dosť. Pravidelne náhodne príležitostná alebo náhodne pravidelne príležitostná doprava 2x do hodiny, je to čo každý chcel. A zabudli ste dodať, že z každej možnej konečnej priamo(!!!) na každú inú možnú konečnú. Tak je to predsa najlepšie. On už predsa svoju šancu mal a vééééľmi veľa rokov. Ďakujeme, stačilo! Dnes je trend kdesi úplne inde (len on na to ešte neprišiel, nie je v tom však jediný).
Máte dojem, že keby tu pripadlo 1 auto na jedného človeka bolo by lepšie? Vstávať v noci okolo 3.00, aby som niekde docestoval a vracať sa neskoro večer, lebo vtedy budú cesty ako tak priechodné je to správne riešenie?
Re #34955 PTI: Predtým toto spojenie nemocníc robila linka 5. A neslúžila len zamestnancom oboch nemocníc.