Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: B737 #33725:
Už aj GR nevie očom rozpráva,nech kukne do počitača a uvidi že ztých 30 čo príde z linky na poruchu je maximálne 5 Ikarusov,inač samí Tedom pre tote ich muchy z elektrikou , a 32xx sa neustale prehrievaju , Solarisy to same . Ale ta dačo musi povedať. Nech zlikviduju čím skor tie nedobre Ikarusy , ktore ich teraz držia nad vodou , a bude super vyprava ešte len potom . Až take su zle , že su už dobre všade, len nech jazdí veľkokapacitný autobus tam kde ma . ? ? ? ? ?

Inač,kedy už konečne pojdu do muzea alebo kto ich konečne odkupí , myslím tie odstavene na Hornádskej , akože na odkupenie ? Už neni kde parkovať ? ?
Reakcia na: Isidor #33726:
Na strane 30 je členom skupiny OTS – Hospodársky rozvoj. Ale rovnako som na pochybách či sa nejedná o tú istú osobu čo máš na mysli. ?
Reakcia na: TA #33720:
Ale ved nic sa nekomplikuje. Ide o evidenciu pouzivatelov MHD. Ak obcan starsi ako 70 rokov, resp. dochodca si BCK nevybavil, alebo nechce investovat do BCK, pretoze cestuje vynimocne, ma moznost cestovat za zlavnene cestovne. To iste plati napr. aj o drziteloch TZP a TZP-S.
Reakcia na: eMareq #33712:


Konzultanti:

Expertná integrujúca skupina :
(...)
Ing. Ladislav Vozárik

je to ten istý vynikajúci odborník a manažér, na ktorého myslím?
Reakcia na: 5 #33721:
Nemusí byť dôchodca, pokiaľ zarába a nepoberá dôchodok. ?
Reakcia na: eMareq #33712:
Ta sme še pobaveli.
Reakcia na: I2i50 #33711:
Nikomu. Prelozkatrateprigayparkubystala300az400milionov si ich zoberie na zahradu do Kavecan a svojim partajnikom z nich urobi vikendovy posed.
Reakcia na: TA #33720:
Prosím, vysvetlite mu to niekto, lebo ja už lepšie neviem. KAŽDÝ nad 70 je dôchodca. Ak ešte žije.
Reakcia na: 5 #33717:
no každý občan nad 70 rokov nemusí byť dôchodca. Zdá sa mi zbytočné to takto komplikovať - jeden BČK potrebuje a jeden nie.
Navyše je absolútne nelogické, že občan nad 70 rokov sa môže viesť zadarmo a dôchodca nad 70 rokom za polovičné cestovné. ? Ale sa pri písaní prepravného poriadku len pomýlili a má tam byť dôchodca nad 70 rokov a nie občan ❓
Proste paškvil, aký sa na DPMK patrí.
Reakcia na: 5 #33717:
Úprimne povedať, tak či tak je to zbytočný šikan zo strany DPMK...
Reakcia na: 5 #33715:
Ešte som zabudol trolejbus k MMK a prestup na 9.
Reakcia na: TA #33716:
Zbytočne sa hráš so slovíčkami. Každý občan nad 70 rokov je dôchodca (zatiaľ).
Tam je len rozlíšené, ako sa preukazuje nárok na BEZPLATNÚ prepravu (BČK) a ZĽAVNENÚ prepravu (polCL+OP). Podľa toho, či si občan nad 70 rokov = dôchodca vybavil alebo nevybavil BČK.
Reakcia na: 5 #33713:
nie nejasné, ale zvláštne je to, že najprv sa hovorí, že občan nad 70 rokov sa preukazuje osobitnou BČK, ale akonáhle je už aj dôchodca, tak sa zrazu potrebuje preukazovať OP ❓
Reakcia na: Crossfire #33714:
KVP - Jazero, Opátske má 2 možnosti:
1. Linka 54 + prípadný prestup na E ďalej na Jazero,
2. Trolejbus na NO + prestup na E, resp. 31, resp. dačo na Palackého a 2. prestup na 19. Myslím, že aj s 2 prestupmi to bude rýchlejšie ako priamo 19-kou.

Otázna je presná trasa novej 54 a jej expresnosť (počet a názvy vynechaných zastávok).
Reakcia na: 5 #33713:
skoda uz sa k tomu vyjadrovat.. mozem len dufat ze nam opatovskym, dneperskym a polarnym z KVP pojde z namestia po trolejbuse bud L52, alebo L31, ci co to tam ma vlastne chodit...
Reakcia na: TA #33707:
Ak má dôchodca BČK, stačí BČK. Ak nemá BČK, treba polovičný lístok+OP. Čo je nejasné?

Re #33710 Crossfire: Práve vďaka tomu budú mať v Krásnej lepší interval.
19-ka a najmä spôsob jej vedenia cez KVP spolu s 27-kou sú najzvrhlejšími počinmi nového LV čo do trasovania.
Reakcia na: 5 #33708:
Však oni to ešte nejaký ten rok, dva takto vydržia...

A teraz z iného súdka. Dostal sa mi mailom dokument o...

Aktualizácia Programu hospodárskeho a sociálneho rozvoja
mesta Košice - Politika rozvoja mesta Košice
(pracovná verzia, jún 2008)

nebudem tu rozpisovať všetko, ale to podstatné čo tu má byť:

Doprava
Vysoký hospodársky rast, ktorý Slovensko v posledných rokoch zažíva nesie so sebou aj vyššiu intenzitu dopravy a to najmä cestnej dopravy. Vo veľkých mestách sa počet automobilov za posledných päť rokov takmer zdvojnásobil. Omnoho vypuklejším sa tak stal problém kongescie – hustoty premávky aj v meste Košice. Do popredia vystúpili otázky, ktorými sa zaoberá už Biela kniha EK z roku 2001 – dosiahnutie rovnováhy medzi modernizáciou verejných služieb a racionálnejším využívaním mestskej dopravy, zaručenie bezpečnosti na cestách, rozvoj vysokokvalitnej mestskej dopravy - podpora ekologickej mestskej dopravy.
Podmienkou nájdenia optimálneho rovnovážneho stavu medzi bezpečnosťou, mobilitou, spokojnosťou a ekológiou pre automobilovú dopravu je v prvom rade kvalitná dopravná infraštruktúra. Na zvyšovanie bezpečnosti dopravy je nevyhnutné dobudovať základný komunikačný systém, skvalitniť informačno-navigačný systém, dopravné značenia a signalizačné zariadenia. Znižovanie kongescie a posilňovanie ekologickej mestskej dopravy nie je možné bez zdokonaľovania statickej dopravy – budovania záchytných parkovísk a nových parkovacích miest v centre mesta. Alternatívne formy dopravy – pešia a cyklistická doprava môžu prirodzene prispieť k znižovaniu zaťaženosti dopravy a zvýšeniu spokojnosti obyvateľov mesta, preto je nevyhnutné dobudovať / vybudovať dopravnú infraštruktúru aj pre tieto alternatívne formy dopravy.
Rozvoj vysokokvalitnej mestskej dopravy - podpora ekologickej dopravy musí obsahovať zatraktívňovanie a zvyšovanie kultúry cestovania prostriedkami MHD a budovanie integrovaného dopravného systému. Integrované dopravné systémy (KIDS - Košický integrovaný dopravný systém, KORID - Košická osobná regionálna integrovaná doprava) pomôžu prepojiť električkovú dopravu so železničnou, rozšíriť elektrifikáciu MHD a prepojiť ju s letiskom.
Moderné prostriedky MHD musia mať vysokú preferenciu v mestskej doprave. Podpora MHD a zvyšovanie jej konkurencieschopnosti je cestou k prevencii nárastu a eliminácii individuálnej automobilovej dopravy a tiež k znižovaniu zaťaženosti životného prostredia. Na ochranu ŽP bude tiež potrebné budovať proti hlukové clony a využívať nové technológie a konštrukcie krytov vozoviek na znižovanie hlučnosti z automobilovej dopravy

Hlavný cieľ:
Dopravná situácia v meste je prijateľná, atraktívna a bezpečná pre chodca, cyklistu, vodiča.

Ciele, opatrenia a návrh aktivít:
1. Zlepšiť dopravnú infraštruktúru a dopravné značenia v meste
 Dobudovanie Základného komunikačného systému mesta Košice a dôležitých dopravných investícií
o realizovať stavbu prepojenia Pereš – Lorinčík
o realizovať stavbu Suchodolinskej cesty
o vybudovať prepojovaciu komunikáciu ul. Klimkovičová
o vybudovať prepojovaciu komunikáciu - Popradská -Gemerská, III.etapa,
o vybudovať komunikáciu na Ľavobrežnej ulici
o upraviť Kavečiansku cestu
o zrealizovať obchvat Kavečany
o zrealizovať kruhovú križovatku Kostolianska
o komplexné riešenie dopravy na Festivalovom námestí
o rekonštruovať Slaneckú cestu
o zrealizovať obchvat Krásnej pri Hornáde
o zrealizovať mimoúrovňový uzol pri Sladovni
o prestavať Hviezdoslavovu ulicu na štvorpruhovú
o prepojiť - Masarykova – Prešovská – DH
o prepojiť - Kostolianska – sídl. Ťahanovce
o prepojiť Južné nábrežie - Jantárová

 Zlepšenie statickej dopravy na území mesta a vybudovanie záchytných parkovísk najmä v centre mesta
o realizovať parkovaciu garáž na ul. Vodná a Kasárenské námestie
o realizovať parkovaciu garáž na ul. Strojárska a Senný trh
o realizovať parkovaciu garáž na vybraných väčších sídliskách (2-3 ročne)
 Vybudovanie/dobudovanie dopravnej infraštruktúry pre alternatívne formy dopravy, pre pešiu a cyklistickú dopravu
o cyklistické chodníky Čermeľ – Alpinka
o chodník a niky MHD na komunikácii III/050187 (Haniska-L.Dvor)
o chodník pozdĺž ul. Pri prachárni (združený)
o chodník pozdĺž Alejovej ul.(Carrefour - Č.rak)
o chodník na Moldavskej ceste
o cyklistický chodník Vodárenská - Palackého ľ.b.Hornádu
o riešiť prechod cyklistov pod mostom na Palackého ul.
o cyklistický chodník od kruhového objazdu Moldavská - USSteel Košice
o chodník pozdĺž cesty I/50 od Lingova po Herliansku 77

 Zvýšenie bezpečnosti križovatiek, prechodov pre chodcov a úsekov ciest s potenciálnym najvyšším ohrozením zdravia a života chodcov a cyklistov
o kamerový systém pre CSS
o koordinačné káble
o rekonštrukcia a výstavba križovatiek CSS
o sfunkčnenie obslužnej ústredne CSS

2. Zvýšiť konkurencieschopnosť MHD voči narastajúcej individuálnej automobilovej doprave
 Zatraktívnenie a zvýšenie kultúry cestovania MHD
o obnoviť vozový park DPMK (duotrolejbusy, CNG autobusy, nízko podlažné električky)
o zrealizovať kvalitné linkové vedenie, kvalitnú obslužnosť územia
o realizovať Integrovaný systém dopravy (IDSK)
- električková trať na sídlisko Ťahanovce
- prepojiť elektr. trate na trate ŽSR na Staničnom námestí
- upraviť jestvujúce elektr. trate v centre mesta
- napojiť priemyselný park Pereš a letisko Košice na
- rýchlodráhu

 Zavedenie podporných mechanizmov preferencie využívania MHD
o osadiť informačné tabule na zástavkách MHD
o preferovať prostriedky MHD cestnou svetelnou signalizáciou
o výstavba samostatných pruhov pre MHD

Ta bavce šebe, keľo znace, ňe! ?

Celý dokument tu: http://rapidshare.com/files/120073604/Informativna_sprava_o_priebehu_aktualizacie_PHSR.doc.html
Reakcia na: 5 #33708:
Ozaj, je ukončená súťaž na predaj tých T3-jok. Vie sa už, komu pôjdu?
Reakcia na: 5 #33708:
no jo no . na tu 19tku si bude treba zvyknut, kazdopadne zastavam nazor ze mohla byt ponechana L13 v povodnom formate.. akurat zeby zachadzala na ZST.. a 19tku mohli dat (ked uz).. tak cez hlavnu postu ako to bolo povodne planovane.. tazko povedat.. asi je L13 z Vazca do Krasnej lepsim riesenim .. cele kolo tam bude trvat 20 minut aj s POckou... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.