sklamem ťa, ,,nič"pokiaľ bude sedieť tam,kde sedí,a nebude odvolaná,tak OZ-2 nič nemôže podniknúť,to znamená malé percento vodičov z petície k štrajku,respektíve k jeho pokračovaniu...musí sa počkať na jednanie s mests. zastupiteľ., v aprílovom sedení a byť pri tom... ?
z toho aj tak už asi nič nebude,lebo podpis ivanovej všetko spečatil,je to 5%,a poviem to na plné ústa,keby nebolo jej,tak docielime aj 15 sk/h,ver mi!
Pani Ivanovú platí DPMK , Stankoviča vodiči, Ivanová má ešte sekretárku ktorú platia odborári č.1
,,čieho chleba ješ toho pieseň spievaj" bude mimoriadne zasadnutie mestských poslancov v apríli treba tam ísť! ked sa nebude tlačiť tak s toho nič nebude.Stačilo len málo a už sami dvihajú ale málo netreba sa dať odbiťalebo vstúpte do odborov č.2.
on to nepodpisoval,to ivanová z prvých odborov podpísala,a keďže sú zákony aké sú,tak sa musíme prispôsobiť konaniu/aj ked nepochopiteľnému/prvým väčšinovým odborom podniku...odvolať,alebo celkom zruši OZ 1,a bude sa lepšie aj dýchať.
Nemali ste to podpisovat.. Vas nemoze nikto donutit k niecomu, s cim nesuhlasite. Moze za Vas suhlasit zakon, no Vy pod tym tlacivom podpisany nebudete. No uz sa stalo.. ?
Základná odborová organizácia OZ Doprava č.2 pri DPMK, a.s. Košice Bardejovská 6
OZNAM
Dnes t.j. 19. marca 2008 v dopoludňajších hodinách bola zvolaná komisia KV, kde mi bolo oznámené, že v zmysle § 3a zákona o kolektívnom vyjednávaní č. 2/1991Zb., zmeneného zákonom č. 328/2007 Z.z. sa zamestnávateľ dohodol s väčšinovou odborovou organizáciou a podpísal dohodu o zvýšení tarifných tried u všetkých zamestnancov
o 5 % od 1. marca 2008 a iné (viď zápisnica).
ZO OZD č. 2 vyjadrila k dohode svoj zásadný nesúhlas.
Pod spoločný návrh k zvýšeniu tarifných miezd a pod otvorenie štrajkovej pohotovosti sa podpísali obe odborové organizácie. Napriek tomu, v rozpore s touto dohodou postupovala ZO č.1 samostatne. V zmysle zákona je táto dohoda platná a musíme ju rešpektovať.
Avšak z dôvodu, že táto dohoda je v rozpore s tými cieľmi, čo sme chceli dosiahnuť ZO OZ Doprava č. 2 nevidí dôvod ku ukončeniu štrajkovej pohotovosti u vodičov MHD.
Vyzývam preto vodičov MHD aby vo vlastnom záujme naďalej dodržiavali pravidlá štrajkovej pohotovosti a nezabudli ani na posledný odsek, ktorý hovorí o maximálnom pracovnom čase v týždni a maximálnom limite práce nadčas v zmysle ZP.
Vladislav STANKOVIČ v.r.
predseda ZO OZ Doprava č.2 pri DPMK, a.s.
Košice Bardejovská 6
inak je super, že DPMK chce žiadať o 500miliónov, keď celková indikatívna finančná čiastka na všetky projekty (skupiny II) spolu v aprílovej výzve má byť 9mil. EUR ☺
Re #32137 eMareq: DPP má tuším 14 alebo 15 odborov ?
Ja som pri zaklade OO č.2 nebol.Neviem ti nato odpovedať,to by vedel iný,tu diskutujuci,čo viem je že sa založili preto lebo OO č.1 suhlasila a podpísala všetko.Nesnažila sa vyjednať nikdy viac,len prikivovala na dane podmienky.Proste nerobila problemy.To je všetko čo viem. ?
Mňa by zaujímalo prečo tu máme LEN dvoje odbory, prečo nie troje, štvoro, pätoro, ... ? Už niet odborových predákov? Nie je mi jasné čo viedlo k rozdeleniu terajších odborov na dvoje. Lojálnosť jedných ku starým kádrom a nespokojnosť tých druhých s tými starými, tak sme si založili druhé?
Už to vidím,ako za odmenu vyhraje znova najbližšie volby za predesedu OO č.1 , a ak nahodou nie,som zvedavý aku zase umelu funkciu pre ňu vymyslia - za lojalnosť.Ako vymysleli pre mnohých čo su na Bardejovskej.
Pri kolektívnom vyjednávaní v r.2006 keď som za zamestnávateľa dával návrh na navýšenie platov pre vodičov a dielne o 5% a pre THP 3%, p.Ivanová s tým samozrejme nesúhlasila, chcela vsjo rovno.
Myslím si a určite nie iba ja, že ak GR alebo niekto ako referent K.K. nebudú dva týždne v práci, MHD v Košiciach pôjde bez problémov ďalej, ale bez vodiča ten autobus alebo trolejbus cez bránu neprejde.
Takže tak.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Arksun