Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PTI #31316:
Preco nie je este trat z Maratona na stanicu. Skusme tuto otazku spolocne polozit na magistrate.
Reakcia na: saly #31327:
ano, plati.
Akurat si myslim, ze nie som jediny, koho by zaujimalo, v com je problem, ze si musel nastupit cez predne dvere (a mozno ukazat BCK. Ze vodic pozadoval prilozenie k citacke vyrazne pochybujem).

Uznavam, ze iste rozhorcenie by mohli preukazat ti dvaja opilci, ktorych vcera vecer nechal isty vodic stat na zastavke, ked im neotvoril zadne dvere a odisiel skor ako sa odtackali k prednym.

Ja by som sa mohol zas opravnene rozhorcovat, ze som rano siel v 6270, v ktorej VYRAZNE smrdelo riedidlo, co je neklamnym znakom pritomnosti nejakeho polozdegenerovaneho fetaka vo vozidle.
Alebo poobede v nejakej 30xx, kde bola vlecka prazdna vdaka zapachu rybaciny (rozbita flasa so zavinacmi? alebo zeby pritomnnost udenacov?)
Reakcia na: Kari #31319:
No ja za trasy jednotlivých liniek nezodpovedám. A čo sa týka električkových liniek, menej už ich byť nemôže, viac áno, ale načo? Lepší interval v globále by zlý nebol, to je skôr o postoji ku tejto trakcii.
Reakcia na: Axel #31326:
Nebudem to tu rozvádzať. Platí to, čo som písal predtým: "pri jazde od Kauflandu smerom ku Spol. pavilonu sa na zastávke DPMK nastupuje len prednými dverami?????" Ak nie, prečo to niektorí vodiči nerešpektujú?? ❓
Reakcia na: saly #31325:
a je v tom nejaky problem? Nemal(a) si vari listok? Ved pri DPMK nastupuju tak maximalne zamestnanci DPMK a zopar ludi z tej budovy naproti, nemohlo to sposobit ziadne vyrazne meskanie. Neboli na zastavke podozrive individua, ktore chcel vodic tymto krokom odplasit?
Reakcia na: Axel #31322:
Tak to skús povedať kolegovi z L17 voz. 6287. Dnes o 15:05 nás pustil len cez predné dvere. Pokiaľ viem, na tejto zastávke majú cestujúci nastupovať cez predné dvere, ale len smer ku Kauflandu.
Reakcia na: 5 #31323:
O podobnej linke som snival uz dlho... ?
Reakcia na: PTI #31316:
Najvýznamnejšia skupina cezpoľných cestujúcich sú asi študenti TU. Tí dostanú linku 8 (ŽST - TU za 13 minút) oproti dnes linke 32 za 10 minút. Tu je ten časový rozdiel minimálny. Tu sa AD výrazne odľahčí (dnes 32 často ráno nepoberá na ŽST študentov) a veľká masa sa presunie do ED. Veľa študentov dnes cestuje 2-kou na Komenského a potom peši k TU, teraz to budú mať priamo.

Re #31317 Axel: Tak spravíme na záchranu otočky linku NMM - Kuzmányho - Moldavská - Alejová - Nad Jazerom a zabili sme viac múch naraz. ?
Reakcia na: PTI #31316:
A ja som 25 rokov nebol v Barci. Budem mat tiez tu vyhodu, ze budem mat garantovanu 4-ku na rovnakej trase aj nasledujucich 25 aby som nahodou nezabludil, ked si niekedy do Barce zmyslim ist?

K tej okluke ED okolo centra - treba si uvedomit, ze existuju kombinacie startu a ciela, kde je proste ED nevyhodna. ZST-NMM - L2 12 minut, ZST-Mlynska basta L27 4 minuty.
Kto jazdí na linkách busov okolo DPMK? Viete mi povedať, či pri jazde od Kauflandu smerom ku Spol. pavilonu sa na zastávke DPMK nastupuje len prednými dverami? ?
Reakcia na: PTI #31316:
cestujúci, čo 25 rokov cestoval zo stanice... Tak potom nemeňme nič, lebo nejaký cestujúci, čo 25 rokov niekam cestoval, sa môže popliesť...

eMareq: ja netvrdím, že má ED jazdiť odvšadiaľ všadiaľ každých 5 minút. Len potom nechápem, načo trepete L6 na Komenského, keď je to úplne zbytočné. Tým sa len z jedného koláča zoberie jedným a dá druhým, ktorí to nepotrebujú...
Reakcia na: m2001 #31308:
diky, to mi ušlo. Nestíham čítať fórum každý deň. Len mám taký blbý pocit, že by to asi malo byť na stránke DPMK...
Reakcia na: TA #31305:
a navyse nemaju kde parkovat svoje referentske Passaty, takto budu moct zablokovat trat.
Reakcia na: 5 #31315:

A práve toto je problém - prečo má ten cestujúci zo stanice, čo bol 25 rokov zvyknutý cestovať na MMM, resp. Komenského, zrazu hľadať autobus ? Tento vzťah by nemal byť zabezpečovaný autobusom, ale jednoznačne električkou, a autobusy dať tam kde nemáme možnosť prepravovať cestujúcich ED - napr. Ťahanovce. Tam nám chýbajú, lebo ich ponúkame na cestovanie v smere MMM - Stanica.

A tak sa pristupuje k celému LV, hoci sa tvárime, že budujeme ED ako nosný systém.

A k tej okľuke ED okolo centra - jednak tých cca 7 minút podľa CP nie je až taký veľký rozdiel pri cestovaní za vybavovaním papierov, po druhé - načo na stanicu električku na Zimnú, keď autobusom je to bližšie, a čo je najpodstatnejšie - prečo ešte nie je električková trať MMM - Masarykova -ŽSt ??? Veď ju DPMK buduje už asi 20 rokov ...
Reakcia na: PTI #31314:

ŽST - NMM dnes:
a) električkou 12 minút za 17,- Sk
b) autobusom 5 minút za 12,- Sk
Myslím, že aj sedliak sa rozhodne pre možnosť b). A to aj pri priamej E linke, lebo je to dokolečka.
A netvárme sa, že VÚC a OÚ denne navštevujú tisíce cezpoľných. Rozhodne to nie sú významné ciele.
Reakcia na: Isidor #31309:

Neide o nevyužité výhybky, ale o nevyužité vzťahy, ktoré sú možné obsluhovať ED - napr. Jazero - Moldavská (mám na mysli úsek križ.VŠA - Zimný štadión), resp. Kuzmányho (centrum) - Moldavská, resp. Alejova. To sú všetko vzťahy ktoré dnes riešia autobusy (napríklad priama linka 12 zrazu musela z Moyzesovej vyskočiť hore na Terasu a podobne.
Z riešenia ED v meste ako nosných liniek by si mali kompetentní vziať príklady z ČR - pozrite si sieť ED v Brne, Plzni alebo Liberci.
V Košiciach mám taký dojem, že keby nebol USSteel, tak asi ani nemáme ED. K tej dvojke - ak vieme pre USSteel vypravovať linky R5 alebo R8, tak tieto dve ani zďaleka neprevezú za deň toľko cestujúcich čo dnes linka L2. A pre úplných odporcov tejto linky ešte jeden argument - vzťah žel. a bus.stanica prepojený priamo električkou s VUC a KÚ (Obvodný úrad) - nie je to služba najmä tým, čo si prídu do sídla kraja resp. VUC niečo vybaviť ? Ta nech jazdia cez magistrát, však ? Alebo nech prestupujú, veď sú to sedliaci ... /asi taký je názor DPMK/
Trolejbusove linky neratam ako spojenie furce a KVP. To asi kazdy na namesti prestupuje. Kto ma rad okruzne jazy, ten sa mozno rad povezie.
Reakcia na: Kari #31306:
Však môžme posilniť ED na lepší interval (12 či 10 minút počas dňa) len to potom treba vysvetliť zvyšku mesta, že síce električka chodí každú chvíľu, ale inde, kde tá električka nejazdí to chodí max. 2x, alebo možno aj 3x do hodiny (Ťahanovce, KVP, Južné nábrežie, Dargovských hrdinov) bez rozdielu ktorý deň je a ktorá hodina je... Len by sa z toho koláča zobralo jedným a dalo druhým.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.