Reakcia na: 5 #3137:
Ja som takým polokošičanom len v pracovné dni. Vo voľných dňoch posudzovať vyťaženosť nemôžem, ale v pracovných dňoch jazdím, dovolím si napísať, veľmi veľa. A na základe svojich skúseností by som sa veru do znižovania kapacity na L18 nehrnul. Mám skúsenosti, že linka je dostatočne obsadená aj ako klbák, ba niekedy až nepríjemne preplnená.Zrušenie zachádzky na Lingov by sa Lingovčanov dosť pohoršilo, ale som za. Priľahlé bytovky sú pohodlne obslúžené zastávkou OC Hornád, niektoré vzdialenejšie oblasti rodinných domov budú mať bližšie zastávku Lingov na Herlianskej ulici.
Re #3140 1018: Súhlasím, že zacházka po Jantárovej a Požiarnickej dosť veľa veďom odoberá chuť na vozenie sa s L18 do mesta. Ale myslím, že ak má byť konečná NO, inak to otočiť nejde. Ja som istý čas navrhoval linku vytočiť na Bottovu a predĺžiť na stanicu (späť po Jantárovej pred Dom techniky). Ale ani to zrejme nie je dokonalé riešenie.
Re #3142 eMareq: Gramaticko-regionálno-lingvistické okienko:
Dyk, nešla my bryka ?
5
Ale aj to by sa dalo tak krásne vyriešiť! Keď už sa ide obmedzovať, nezruší sa konečne tá zachádzka L18 na Lingov? Drvivá väčšina Furčanov by to iste privítala. Práve tá zachádzka (3 min.) je totiž jednou z príčin, prečo ľudia chodia radšej s L15, ktorou sa dostanú do mesta skôr.
Tak aj dnes často vidieť, hlavne dopoludnia, v smere na NO, L15 preplnená a L18 poloprázdna. Keby L18 jazdila priamo (ako tomu už krátko po zmenách v r. 2000 bolo), určite by sa zlepšila jej využívanosť v úseku Furča - NO, čo by pomohlo aj odbremeneniu L15.