Reakcia na: Peter #3121:
Pripustam, ze neskor popoludni je dvanastka menej obsadena, takze zostava asi to riesenie, ktore navrhuje Vladimir, nejake vlozene spoje. Koniec Solarisov na dvanastke suvisi s uspornymi opatreniami. Maju alebo teda, mali by sa, presunut na l.c. 18, kde zas koncia klbove. A na dvanastku sa vratia kratke.
Peter K
Aby benzinovy motor pracoval, je potrebne v urcitom okamihu vytvorit iskru. Preto sa na elektrody vo sviecke privedie vysoke napatie. Ak by boli obe elektrody rovnake, tak mate pravdu. Ale ak je jedna elektroda hrotova a druha plosnejsia, je v tom rozdiel.
Pri rovnakej vzdialenosti a podmienkach, zvysovanim napatia medzi elektrodami dojde skor ku preskoku vtedy, ked je hrotova elektroda kladna. (suvisi to s procesmi vzniku nosicov naboja a najma ich pohyblivostou. Kladny ion je radovo tisicnasobne tazsi ako elektron)
Tu sa jedna o narusenie izolacneho systemu. Neodporucam to spajat s iskrami okolo trolejoveho vedenia, lebo tam ide o snahu neprerusit PRUDOVY OBVOD.