re vladimir: tvoja go teoria je uplne spravna, velakvalitne generalky realizovali napr. csao lc a rv. neviem presne datum, ale viezol som sa osobne vo farbickovej go na karose b731, kde po prvej jazde odpadol motor aj s vybornou pragou 2m70. ono to zostalo v otackach, urval sa kardan od diferaku a pekne rozmrdal podlahu pri 3.dverach. vsade vela oleja a vody z chladica, nejake zranenie a popaleniny. stichlo to, az ked utrhlo privodnu trubku na vstrekovacie cerpadlo a to sa zavzdusnilo. a o dalsom pripade viem z pocutia, taktiez go, asi tyzden prevadzky, len to bola sm11.
Vladimír
Re #3078 Papyr: Súhlasím, eMareq zovšeobecňuje. Porovnávať efektívnosť investícií do DPMK a povedzme do DPMŽ je prinajmenšom nehorázne
Pykaj za svoju chybu, že si si vybral SAD Prešov. Ja som mal tú česť s nimi absolvovať cestu Praha - Prešov raz a bolo mi to poučením, aby som nikdy viac na dlhé trate touto spoločnosťou nešiel. Okrem iného aj pre ten šialený film, ktorý nám pustili a z ktorého mi bolo zle ?
Re #3083 RW: Na druhej strane si ale zober, že v tej dobe sa nejako extra údržba nerobila. Plno autobusov odchádzalo do šrotu aj po 6-7 rokoch. Princíp socialistického hospodárenia: kúp!, rýchlo rozbi!, kúp znova, nech majú aj oni prácu!